جاباما
۶۹۸۴۸۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تنابنده: دنبال «اوج» رفتیم، آن‌ها سراغ ما نیامدند

محسن تنابنده می‌گوید: «فقر تلویزیون باعث شد ما سراغ دیگران برویم ولی انصاف را رعایت کنید و ببینید سریالی با این وسعت جلوه‌های ویژه، کروماکی و اصلا تعدد لوکیشن جز با سرمایه هنگفت جایی مثل اوج قابل تولید بود؟»

خبرآنلاین: در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه ۱۶ فروردین در روزنامه همشهری با محسن تنابنده به بهانه سری پنجم «پایتخت» انجام شده او تاکید کرده است که آن‌ها برای ساخت این سریال به سراغ سازمان اوج رفتند چون هیچ نهاد دیگری توان تامین هزینه‌های بالای ساخت «پایتخت ۵» را نداشت.

او در جواب این سوال که «مخاطب می‌بیند سازندگان سریال محبوب‌شان وارد تعامل کاری با یک جریان رسانه‌ای شناسنامه‌دار شده‌ و از طرف دیگر مثلا برای حذف یک سکانس موج انتقادات را در صفحات مجازی‌شان بروز می‌دهند. تکلیف مخاطب چیست؟» گفته است: «ببین اگر بین گروه سازنده و گروه سرمایه‌گذار لابی وجود داشته باشد اصلا جنگی به‌وجود نمی‌آید.بگذار ماجرای همکاری با اوج را برایتان توضیح دهم. ما، یعنی سازندگان «پایتخت» دنبال اوج رفتیم و آن‌ها سراغ ما نیامدند. البته از اول هم شرط کردیم دخالتی وجود نداشته باشد که انصافا هم به‌طور جدی وجود نداشت. ببین وقتی می‌خواهی سبزی بخری به طلافروشی نمی‌روی و واقعیت این است که فقط سازمان اوج می‌توانست شرایطی را ایجاد کند که «پایتخت ۵» با این داستان ساخته شود. البته فقر تلویزیون باعث شد که ما سراغ دیگران برویم ولی انصاف را رعایت کنید و ببینید سریالی با این وسعت جلوه‌های ویژه، کروماکی و اصلا تعدد لوکیشن جز با سرمایه هنگفت جایی مثل اوج قابل تولید بود؟»

تنابنده افزوده است: «ضمنا دو نکته را فراموش نکنیم؛ اول اینکه کاش سرمایه‌های اوج صرف ساخت چنین کارهایی شود و دوم اینکه قصه «پایتخت ۵» با محوریت داعش و اتفاقاتی که در حال تماشایش هستید قرار بود یک‌ سال و نیم پیش به‌صورت فیلم سینمایی ساخته شود. آن روزها ماجرای داعش خیلی داغ بود و ما دوست داشتیم راجع به آن با گروه خودمان یک کار سینمایی تولید کنیم اما هرچه حساب و کتاب کردیم دیدیم نمی‌توانیم این همه کاراکتر و اتفاق را در یک زمان محدود سینمایی جمع و جور کنیم و خلاصه قید ماجرای فیلم سینمایی «پایتخت» را زدیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک کارگرساده

      خیلی جالبه صداوسیمای کشورایران نمیتونه هزینه های یک سریال روتامین کنه ولی موسسه هنری تصویری اوج میتونه تامین کنه.اوج این همه پولو ازکجامیاره که صداسیمای کشوربزرگ وسرمایه داری چون ایران نداره

    • بدون نام

      حالا اونا رفتن دنبالش یا اینا اومدن سراغش. چه ربطی داره به سفارشی سازی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج