۶۹۸۵۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

سرمربی سئول: از صدای آزادی لذت می‌بریم!

چوی یونگ سو می‌گوید بازیکنان سئول فردا از سر و صدا تماشاگران ایرانی لذت خواهند برد!

ایسنا: چوی یونگ سو می‌گوید بازیکنان سئول فردا از سر و صدا تماشاگران ایرانی لذت خواهند برد!

سرمربی اف‌سی‌سئول کره در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: تیم ما در واقع نماینده کی‌لیگ است. این مرحله از مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود. مثلا حضور تماشاگران در این دیدار کار را برای ما سخت می‌کند. من از بازیکنانمان خواسته‌ام با صبر و شکیبایی کار کنند. ما برای برد به ایران آماده‌ایم اما نمی‌دانیم در طول بازی دچار چه مشکلاتی می‌شویم. تیم استقلال تیم قدرتمندی است که به این مرحله رسیده و امیدواریم بازی خوبی را برابر آنها ارائه دهیم.

یونگ سو در پاسخ به سوال که آیا احتمال دارد تیمش دفاعی برابر استقلال به میدان برود، اظهار کرد: با توجه به اینکه اگر گل اول را بخوریم کار ما سخت می‌شود به فکر گل زدن هستیم تا اینکه بگذاریم حریفمان گل بزند. هر دو تیم برای زدن گل اول تلاش می‌کنند. اگر هم تا این مرحله بالا آمدیم به خاطر بازی هجومی‌مان بوده است.

سرمربی کره‌ای اف‌سی‌سئول در پاسخ به سوالی درباره حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر استقلالی در استادیوم گفت: برای ما که جسورانه بازی می‌کنیم تماشاگران استقلال کار را برای ما سخت می‌کنند. آنها می‌توانند استرس بدهند اما بازیکنان خوب و با تجربه‌ای داریم که این شرایط را قبلا تجربه کرده‌اند. آنها می‌توانند از سروصدای تماشاگران ایرانی لذت ببرند.

او در پاسخ به این سوال که چرا فکر می‌کند تیمش در این دیدار شاید به دلیل حضور تماشاگران عصبی شود و دوم آنکه تاثیر چمن ورزشگاه آزادی را در مقایسه با چمن مقایسه با اف‌سی‌سئول کره چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در رابطه با اینکه شاید عصبی بازی خواهیم کرد باید بگویم که استقلالی‌ها به گل زدن نیاز دارند. همین امر می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود. ما در بازی رفت دو بر صفر پیروز شدیم و قطعا استقلالی‌ها هجومی حاضر خواهند شد. در رابطه با چمن آزادی هم هنوز چمن را ندیده‌ام اما در مورد کیفیت چمن خودمان باید بگویم که به دلیل گرمای هوا کیفیتش کمی پایین بود ولی در طول زمان چمن ورزشگاه سئول بهتر می‌شود.

چو یونگ سو در پاسخ به سوالی درباره غیبت نکونام و تیموریان از استقلال و تاثیر آنها در این دیدارچیست و آیا اینکه شما فیسبوک را برای بازیکنانتان ممنوع کرده‌اید صحت دارد و اگر اینچنین است این ممنوعیت تا چه زمانی خواهد بود، اظهار کرد: در رابطه با دو بازیکن استقلال باید بگویم که این به نفع ما خواهد بود. چرا که این دو بازیکنان مهمی هستند اما از سویی می‌تواند دو بازیکن ناشناس به جای آنها بازی کند که به ضرر ما شود. برای ما استقلال تیمی است که تا این مرحله بالا آمده و با بازیکنانی خوب. اما در باره فیس‌بوک باید بگویم که همیشه به آنها گفته ام که باید با هواداران در ارتباط باشند اما من فیسبوک را ممنوع نکرده‌ام.

سرمربی اف‌سی‌سئول در پایان و در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی معتقد است که تیمش مستحق شکست دو بر صفر در کره نبوده و آیا او با این نظر موافق است یا خیر، بیان کرد: ما در کره می‌گوییم شانس جزیی از بازی است. من اصلا به این فکر نمی‌کنم که گل‌هایمان روی شانس بوده یا اتفاق. به این فکر می‌کنم که استقلال می‌توانسته گل‌های بیشتری بخورد. ما با برنامه بودیم و در بازی اول انتظارات من را بازیکنان برآورده کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      با اینکه طرفدار زلزله 2 میلیارد ریشتری پرسپولیس هستم ولی در مقابل تیم های خارجی طرفدار استقلالم ...

      درود بر پرسپولیس ... درود بر پرسپولیس ...

    • بدون نام

      حسسسسسابي ترسيدي هاااا
      حالت رو جا مياريم كره ايي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج