۶۹۸۶۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سقوط، سرانجامِ نسخه تقلبی ابومسلم

مشکی‌پوشان خراسان در حالی به رقابت‌های دسته اول سقوط کرد که امسال ۵ مربی را به شکل‌های مختلف تعویض کرد و در شرایطی که می‌خواست جای ابومسلم را پر کند راه همان تیم را در پیش گرفت.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال مشکی پوشان را می‌توان جز معدود تیم‌های تاریخ فوتبال ایران دانست که در یک فصل به رکورد تغییر چندین و چند مربی دست پیدا کرد. تیمی که ثبات مدیریتی داشت و پدر و پدسر عباسی تا آنجا که توانستند با مربیان در فوتبال ایران بازی کردند کاری که اعراب در فوتبال حاشیه خلیج فارس آن را انجام نمی‌دادند.

مشکی‌پوشان که حتی بر سر انتخاب نامش هم مدت‌ها با سازمان لیگ کش و قوس داشت امسال فقط در یک حرکت خودش را با سایر تیم‌ها متمایز کرد و آن هم گرفتن عکس تیمی متفاوت قبل از شروع بازی‌ها بود وگرنه در تمامی موارد نسبت به تیم‌های دیگر عملکرد ضعیفی داشت. این تیم بعد از اختلافات فصل گذشته با خداداد عزیزی امسال را با اکبر میثاقیان آغاز کرد.با گذشته فقط چند هفته و نتایج ضعیف بلافاصله مدیران این باشگاه مربی سنتی و با تعصب شهر مشهد را از کار برکنار کرده و علیرضا مرزبان را جانشین وی کردند.

مرزبان هم فقط چند هفته در مشکی‌پوشان بود، وی در بازی ویترینی مقابل استقلال حضور داشت و یک تساوی هم گرفت اما بعد از اختلافات شدید و درگیری‌ فیزیکی با مدیرعامل جوان این باشگاه که البته بارها تکذیب شد سر از شهرداری ماهشهر درآورد و فقط چند هفته سکان هدایت مشهدی‌ها را بر عهده داشت. در ادامه رضا عنایتی کار مربیگری خود را در مشکی‌پوشان آغاز کرد، وی در هفته های ابتدایی حضورش با لباس رسمی روی نیمکت تیم مشهدی بد کار نکرد اما رفته رفته نتایج این تیم افت کرد تا وی هم به شکلی محترمانه از کار برکنار شود. البته عنایتی از کار برکنار شده اولین اشتباه آغاز مربیگری‌اش را زمانی مرتکب شد که وقتی مسئولان باشگاه مشهدی موفق نشدند مربی را برای ادامه راه انتخاب کنند با یک چراغ سبز به این تیم برگشت ولی باز هم با یک باخت توسط عباسی‌های معروف مشهد از هدایت این تیم کنار گذاشته شد تا نماینده مشهد رفته رفته خطر سقوط را حس کند.

البته این پایان کار نبود و تعویض‌های پی در پی مربیان ظاهرا کاری کرده بود که مدیران این باشگاه اشتباهات خود را از یاد برده بودند، نداشتن امکانات مناسب، استخدام بازیکنان خارجی بی کیفیت که در عرض چند هفته فسخ قرارداد می‌کردند و مشکلات همیشگی مالی باعث شده بود تا مشکی‌پوشان کاندیدای سقوط باشد اما در این بین مرتب مربیان عوض می‌شدند!

بعد از جدایی عنایتی آرمین رهبر چند هفته‌ای هدایت مشکی پوشان را بر عهده داشت و او هم نتایج ضعیفی گرفت تا در نهایت داوود مهابادی هدایت این تیم مشهدی را عهده‌دار شود.مهابادی هم در این دو هفته همان روندی را داشت که مربیان دیگر داشتند و در نهایت روز گذشته سند سقوط این تیم با شکست سنگین مقابل استقلال امضا شد. در این بین از دو هفته پیش خداداد عزیزی هم به عنوان مدیر سازمان فوتبال این باشگاه انتخاب شده هر چند کار از کار گذشته بود!

با این شرایط به نظر می‌رسد مشکی‌پوشان که در این چند سال سعی کرده با استفاده از نام ابومسلم برای خود اسم و رسمی دست و پا کند مشکی به نام مدیران دارد نه مربیان، موضوع مهمی که حسین بادامکی شب گذشته بعد از باخت به استقلال به آن اشاره کرد« در مشکی‌پوشان همه چیز اشتباهی بود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج