۶۹۸۶۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تولید گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی با دو باتری

سال ۲۰۱۶، ال جی پتنتی را برای یک موبایل ثبت کرده است که نه تنها به دو نمایشگر مجهز می‌شود، بلکه در آن می‌توان دو جک هدفون و یک جفت باتری را نیز پیدا کرد. این پتنت در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۶ ثبت شده بود و روز گذشته از طریق سازمان جهانی مالکیت فکری یا به اختصار «وایپو» منتشر شده است.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: تصاویر مربوط به پتنت گوشی انعطاف پذیر ال جی منتشر شد. موبایل منعطف ال جی قرار است با دو نمایشگر، دو باتری و دو جک هدفون مجزا تولید شود!

تولید گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی با دو باتری

سال 2016، ال جی پتنتی را برای یک موبایل ثبت کرده است که نه تنها به دو نمایشگر مجهز می‌شود، بلکه در آن می‌توان دو جک هدفون و یک جفت باتری را نیز پیدا کرد. این پتنت در 28 سپتامبر 2016 ثبت شده بود و روز گذشته از طریق سازمان جهانی مالکیت فکری یا به اختصار «وایپو» منتشر شده است. "Mobile Terminal" عنوان در نظر گرفته شده برای این پتنت است. هر دو نمایشگر این گجت به صورت منحنی طراحی شده و به آن اجازه می‌دهند تاریخ، ساعت، دما و دیگر اعلان‌ها را روی بخش خمیده خود نمایش دهند.

تولید گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی با دو باتری

تماشای هم‌زمان دو ویدیو در گوشی انعطاف پذیر ال جی

تصاویر ضمیمه‌شده، دو لولا در بخش‌های بالایی و پایینی دستگاه را نشان داده و به نمایشگرها اجازه می‌دهند به منظور تشکیل یک صفحه نمایش، باز شده و با یکیدیگر ترکیب شوند. زمانی که موبایل تا می‌شود، از نمایشگرهای آن می‌توان به صورت مستقل از یکدیگر استفاده کرد. در یکی از حالت‌ها، گوشی انعطاف پذیر ال جی قادر به شبیه‌سازی کتاب و نمایش صفحه‌های آن روی هرکدام از نمایشگرها است. اگر موبایل کمی تا شده و در حالت بسته قرار گیرد، دو نفر می‌توانند به صورت هم‌زمان، دو ویدیوی جداگانه را تماشا کرده و برای شنیدن راحت صدای آن نیز از جک هدفون اختصاصی خود استفاده کنند. اگرچه این پتنت در سال ۲۰۱۶ به ثبت رسیده است، اما یک اسکنر اثر انگشت برای نمایشگر اول در نظر گرفته شده و هر دوی آنها با باتری و دوربین دیجیتال اختصاصی خود به دست کاربران می‌رسند.

با این تفاسیر، ما باید ال جی را هم به لیست شرکت‌هایی که پتنت مربوط به یک گوشی منعطف را ثبت کرده‌اند، اضافه کنیم. به نظر می‌رسد ال جی قصد تولید دستگاهی چند رسانه‌ای با امکان تماشای دو ویدیو توسط دو نفر بدون آنکه مزاحم یکدیگر شوند را دارد. اما آیا این کمپانی کره‌ای می‌تواند زودتر از رقبای خود همچون اپل، سامسونگ و هواوی، یک تلفن هوشمند منعطف را روانه بازار کند؟

تولید گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی با دو باتری

تولید گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی با دو باتری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج