جاباما
۶۹۸۶۹۶
۲۵ نظر
۷۹۶۶
۲۵ نظر
۷۹۶۶
پ

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند

کج و معوج، بدون ترتیب، روکش طلا، زرد رنگ و فاصله دار. این ها تنها بخشی از واژه هایی است که برای توصیف برخی از بدترین و زشت ترین دندان ها در دنیای هالیوود می توان نام برد.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: کج و معوج، بدون ترتیب، روکش طلا، زرد رنگ و فاصله دار. این ها تنها بخشی از واژه هایی است که برای توصیف برخی از بدترین و زشت ترین دندان ها در دنیای هالیوود می توان نام برد. در صنعتی که بنای آن بر بی نقص بودن گذاشته شده و همه چیز باید در بهترین شکل ممکن خود قرار داشته باشد مایه بسی حیرت است که برخی از ستارگان هالیوودی هنوز هم به استانداردهای شخصی خود در زمینه زیبایی پایبند مانده اند. برخی از این ستارگان از همان ابتدای رسیدن به شهرت از نشان دادن لبخندهای نه چندان زیبایشان ابایی نداشته اند و برخی دیگر نیز سعی در بهبود شرایط دندان های خود داشته اند که البته ترمیم های آن ها در طول زمان تاثیر خود را از دست داده اند.

علاوه بر این که نادیده گرفتن سلامت و زیبایی دندان ها می تواند کابوسی بزرگ برای یک دندان پزشک و گامی اشتباه با بهایی سنگین در دنیای هالیوود باشد اما ستاره های زیر نگذاشته اند لبخندهای منحصر به فرد اما نه چندان زیبایشان، حرفه آن ها را تحت تاثیر منفی خود قرار دهد.

لیندزی لوهان

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
لیندزی لوهان در سال ۲۰۱۱ با یک ظاهر جدید طرفدارانش را شوکه کرد. این بار دیگر خبری از موهای بلوند زشت نبود و مسئله به ظاهر دندان هایش مربوط می شد. مجله The Sun لبخند او را «شدیداً لب پریده و رنگ و رو رفته» توصیف کرد و بسیاری نیز این ظاهر جدید را به مصرف بیش از حد مشروبات الکلی و مواد مخدر توسط لوهان مربوط دانستند. دیدن این ستاره نوجوان سابق دنیای هالیوود در چنین شرایطی بسیار دشوار بود اما وی در نهایت موفق شد دندان های خود را به حالت سابق بازگرداند هرچند هنوز هم جنجال بر سر آن دندان های زرد و زشت ادامه دارد. در فوریه ۲۰۱۸ دیگر خبری از آن دندان کثیف و زرد نبود و بار دیگر دندان های او سفید و براق به نظر می رسیدند.

جانی دپ

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
شاید کسی دوست نداشته باشد بگوید که جانی دپ اوضاع خوبی در هالیوود نداشته و به قول معروف از جذابیت و مقبولیت افتاده است اما برخی می گویند که او در یک چشم به هم زدن از عرش به فرش آمده است. بازیگر فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» در یک ماجرای بسیار پر حرف و حدیث و جنجالی در سال ۲۰۱۷ از همسرش امبر هرد جدا شد اما در همان دوران ازدواجشان بود که ظاهر دپ و به ویژه دندان هایش توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در سال ۲۰۱۵، وقتی که جانی دپ برای تماشای افتتاحیه فیلم «توده سیاه» خود همراه با همسرش حاضر شد، با باز شدن دهان دپ و نمایان شدن دندان هایی با روکش ظاهراً طلایی بسیاری دچار ترس شدند. روکش های دندانی او شباهت بسیاری با همان روکش هایی داشت که کاپیتان جک اسپارو استفاده می کرد. در این میان یکی از دندان های او روکش قرمز رنگی داشت که بسیار ترسناک به نظر می رسید.

آنا پاکین

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
آنا پاکین زمانی بر سر زبان ها افتاد که در سریال خون آشامی «خون واقعی» از شبکه اچ بی اُ نقش سوکی استاک هوس را بر عهده گرفت و در حالی که خون آشام ها معمولاً با عجیب و غریب بودن دندان هایشان شناخته می شوند، این بازیگر جوان به دلیل فاصله زیادی که بین دندان های جلویی اش وجود داشت جلب توجه می کرد.

بعدها وی در مصاحبه ای اعلام کرد که به شکاف بین دندان هایش هیچ اهمیتی نمی دهد و تقریباً تمام زنان هالیوود نسبت به خود انتقاد داشته و آرزو دارند که بدنشان طور دیگری می بود. اما وی بر این باور است که اگر به این مسایل اهمیت بدهید و بخواهید در دنیای بازیگری موفق باشید بیش از حد خود را محدود کرده اید. وی حتی گفته وقتی که کسی از او می پرسد چرا فاصله بین دندان هایش را با مراجعه به یک دندان پزشک درست نمی کند حس می کند که به او توهین شده است!

ونسا پارادیس

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
مانند پاکین، ونسا پارادیس نیز نیازی به پنهان کردن دندان های خود نمی بیند. این بازیگر فرانسوی در مصاحبه ای گفته که حتی فکر بستن شکاف بین دندان هایش نیز به ذهن او خطور نکرده است. وی در این باره چنین گفته است:" چرا باید آن ها را اصلاح کنم؟ من با همین ها به دنیا آمده ام. من از بین آن ها آب به بیرون پرتاب می کنم. آن ها کاربرد زیادی دارند!". خوشحالیم که می توانیم ونسا پارادیس را اولین فواره زنده جهان بنامیم!

مدونا

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
مدونا که بدون شک یکی از بزرگ ترین نمادهای معاصر موسیقی پاپ است همیشه از قوانین شخصی خود پیروی کرده است و همین سبک منحصر به فرد اوست که او را گاه طرد شده اما دوست داشتنی ساخته است. او دندان های طلایش در سال ۲۰۱۴ جنجال زیادی به پا کردند. وی گفته که روکش های دندانی اش را به این دلیل می پوشد که همه با این ظاهر از او می ترسند. وی همچنین گفته که در صورت فیت بودن این روکش با لباس ها و ظاهرش از آن ها استفاده می کند و همچنین غذا خوردن با این روکش ها را نیز یاد گرفته است.

چارلی شین

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
در سال ۲۰۱۲ وی هنوز نقش چارلی هارپر را در «دو مرد و نصفی» بازی می کرد که در مصاحبه ای گفت که وی از کمی طلاکاری در صورت خود انجام داده است. البته این طلاکاری به شکل گردنبند یا دستبند نبود بلکه در واقع در دهان او جای گرفته بود. وی اعلام کرد که در سال ۲۰۱۰ این روکش طلایی را روی دندان خود قرار داده اما در سریال های تلویزیونی اش آن را می پوشاند. وی گفته که دلیل پوشاندن این دندان نظرات و خواسته های دیگران است وگرنه خودش با این روکش طلایی هیچ مشکلی ندارد.

البته بسیاری بر این باورند که این طلاکاری تنها برای درخشندگی ظاهری دندان نبوده است زیرا وی قصد داشته با این کار صدماتی که سال ها میگساری و مصرف مواد مخدر به دندان های او وارد کرده را جبران نماید. نامزد سابق شین اعلام کرده بود که دندان او بخاطر میگساری های بیش از حدش افتاده بود.

استیو بوشمی

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
استیو بوشمی که یک بازیگر و کارگردان شناخته شده است در طول سال های طولانی فعالیتش وقعی به استانداردهای هالیوود ننهاده است. وی نه تنها ظاهر خسته و پرچین و چروک چشم هایش را در این سال های طولانی نادیده گرفته است، بلکه یک مشت دندان کج و معوج نیز در دهان خود دارد که در طی این سال ها تغییر مناسبی در آن ها دیده نشده است. او بدون شک نقطه مقابل کلیشه های مردان نقش اول هالیوودی است اما این موضوع باعث نشده که وی به بوتاکس اطراف چشم و ترمیم دندان هایش بیاندیشد. وی در مصاحبه ای گفته است که دندانپزشکان متعددی خواسته اند برای ترمیم دندان هایش به او کمک کنند اما او در جواب گفت که در صورت ترمیم دندان ها دیگر وی نقشی دریافت نخواهد کرد.

تام کروز

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
در نگاه اول به نظر می رسد که دندان های تام کروز کاملاً طبیعی و دست نخورده هستند اما اگر کمی دقت بیشتری به شکل دندان های او بکنید متوجه می شوید که بی دلیل به او لقب «تک دندان» نداده اند زیرا یکی از دندان های جلویی او کاملاً در وسط دهانش قرار دارد و درست مانند یک تک شاخ است که شاخ او در وسط پیشانی اش قرار دارد. تغییر محل این دندان به احتمال فراوان به خاطر دستکاری های زیادی است که وی روی دندان های خود انجام داده است.

مایکل استراهان

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
مایکل استراهان به خاطر سه مسئله به چهره ای شناخته شده تبدیل شده است: فعالیت ۱۵ ساله او در لیگ معتبر حرفه ای راگبی ایالات متحده و بازی در تیم نیویورک جاینتس، داستانی که بعد از ترک یک برنامه زنده تلویزیونی برای او به وجود آمد و البته شکاف دوست داشتنی و واضح بین دندان هایش. وی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که همیشه از فاصله بین دندان هایش راضی نبوده و چندین بار نزدیک بوده برای از بین بردن این فاصله دست به اقدام عملی بزند. اما در نهایت تصمیم گرفت که با این موضوع کنار بیاید و فاصله بین دندان هایش را حفظ کرد.

آنتونی دیویس

خنده‌های بدترکیب؛ ستاره‌هایی که زشت‌ترین دندان‌ها را دارند
آنتونی دیویس بسکتبالیست مشهوری است که در تیم نیواورلئانز پلیکانز بازی می کند و همیشه به خاطر ابروهای خاصش در بحث های جنجالی رسانه ای حضور داشته است. اما دندان های جلویی او شکل خاصی دارند که حتی دندان پزشکان را نیز در حیرت فرو برده است. علیرغم این که ردیف پایین دندان های او کاملاً بی نظم و کج و معوج هستند اما او را به خاطر بازی های بی نقصش در زمین بسکتبال می شناسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من پول ارتودنسی ندارم اونا دیگه چرا

      پاسخ ها

      • دختر ترک

        جالبه

    • ققنوس

      اَخخخ اینا چی بودن دیگه

    • بی نام

      چه زشتی؟ چرا انسان ها زشت و زیبا می کنند..همه آدم ها زیبا هستند..بروید زشتی را در اخلاق،انسانیت، و درون آدم ها جستجو کنید..صورت زشت یا زیبا همیشه دوام نمی آورد...من هیچکس را زشت نمی بینم همه در چشم من زیبا هستند..زیبا ببینید ایراد گرفتن از چهره که آفرینشش دست خود آدم نبوده چیزی جز به سخره گرفتن هیچی نیست...همه زیبا هستند همه و همه آدم ها...اگر نمی بینید عینک بزنید و از چشم باطن استفاده کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !!!صلوات بفرستید

    • بدون نام

      امیدوار شدم به خودم

    • گلی

      دندونای طبیعی از این لمینتای یخچالی خیلی بهتره

    • شمیم

      تام کروز عالیه اصلا هم لبخندش زشت نیست.

    • بدون نام

      فاصله ي بين دندانها يه جورايي بانمكه!
      آلن دلون هم دندوناي خيلي زشتي داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدترین مدل دندون اون فاصله داراس اتفاقا

    • بدون نام

      این چرندیات چیه نوشتین!!!!خجالت آوره....

    • بدون نام

      معلومه وقتی هر ننه قمری لمینت کرده دندونای معمولی آدما زشت بنظر میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته؟یعنی تو کلا دور و ورت دندون طبیعی قشنگ ندیدی؟!

    • زهرا

      متن جالبی نبود... به نظرم اون چیزی که انسانهارو زشت یا زیبا میکنه باطن و ذاتشونه ، چطور انتظار دارید با انتشار این مطالب جامعه پر از زنان عملی نباشه؟

    • بدون نام

      هوووووووع

    • راحله

      خیلیاشون واقعا مشکلی نداشتن فاصله بین دندون مگه دست خودشونه ؟! پس بیان مثل بازیگرای عقده ای ما همه از دم لمینت کنن دهنشونو که باز میکنن آدم حالش بهم بخوره انقدر مصنوعی و بیش از حد سفیده

    • بدون نام

      نمیخوام این افراد رو قضاوت کنم, اما شاید یه عده اونقدر اعتماد به نفس داشته باشن که هر چقدر هم که جبر جامعه فشار بیاره درگیر ظاهرشون نباشن و ارزشهای بادوام تر و مهمتری رو تو زندگیهاشون دنبال کنن

    • بدون نام

      این چه طرز تیتر زدنه
      همین امثال شماها باعث پایین اومدن اعتماد به نفس کسایی میشه که طبق استانداردهای شما زیبا نیستن و بجای تمرکز برای پیشرفت جنبه های مختلف زندگی هم و غم جوونا ظاهرشون میشه

    • بدون نام

      جواد رضويان

    • بدون نام

      خدا را شکر اگه هیچی بهم نداد یه دست دندون داده که همه حسودیشون میشه دکتراشم نمیتونند اینجوری لیمیت کنند لیمیت خداییه

      پاسخ ها

      • بی نام

        عجب اعتماد به سقفی....

    • بدون نام

      خوب دیگه واقعیته دندانهای منم زیبا و عالی بودند ،عالی اما از چهل یه دفعه خراب شدند

    • بدون نام

      اگه نمی گفتین کسی دقت نمی کرد

    • بدون نام

      نمدونم چی بگم دندونای منم بد فرمن برای خوب فرم شدنش صلوات بفرستید

    • زهرا

      متاسفانه همچین سایت های زردی با مطالب بی محتوا و دروغینی که منتشر می کنند دارن اعتماد به نفس افراد معمولی رو پایین میارن و می خوان آدما از خود واقعیشون فرار کنن متاسفم برای کسی که همچین مطالبی رو پخش می کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج