جاباما
۶۹۸۷۳۵
۳ نظر
۵۲۴۸
۳ نظر
۵۲۴۸
پ

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند

اين روزها مراكز خريد و خيابان ‌ها پر شده است از فروشگاه‌ هايی كه نام يكی از برند های معروف و معتبر خارجی را يدک می ‌كشند و با اين عنوان اجناس خود را به مشتريان می ‌فروشند، در ‌حالی ‌كه بيشتر اجناس آنها تقلبی اند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اين روزها مراكز خريد و خيابان ‌ها پر شده است از فروشگاه‌ هايی كه نام يكی از برند های معروف و معتبر خارجی را يدک می ‌كشند و با اين عنوان اجناس خود را به مشتريان می ‌فروشند، در ‌حالی ‌كه بيشتر اجناس آنها تقلبی اند.

مارک‌های معروف دنیا با آخرین مدل های روز، هیجانی وصف ‌ناپذیر در میان متقاضیان ایجاد کرده اند به گونه‌ای که برخی‌ ها هم که وضعیت مالی مناسبی ندارند برای خرید لباس ‌های مارک دار به هر دری می ‌زنند. اما آیا اجناسی که در بازارها، با نام برندهای معتبر به فروش می رسند، اصل اند؟ خیر! بسیاری از شرکت ها به نام برندهای اصل محصولات تقلبی را تولید و روانه بازار می کنند که این موضوع در میان برندهای مشهور جهان رایج تر است. اگر دوست دارید بدانید که بیشترین کالاهای تقلبی پوشاک جهان متعلق به کدام برندها هستند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1. کارتیه

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
کارتیه از برندهای مشهور و گران دنیاست که به طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت در پاریس مشغول است. اما از آنجا که برای خرید محصولات این برند باید هزینه های زیادی را پرداخت کرد، بسیاری از شرکت ها به تولید محصولات تقلبی آن دست زده اند. البته این برند با این روند مبارزه کرده و خواسته تا تمام وب سایت هایی را که محصولات تقلبی این برند را به فروش می رسانند، مسدود شوند.


۲. هرمس

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
هرمس برند گران قیمتی است. مطمئنا هر کسی برای یک کمربند هرمس، ۳.۲ میلیون دلار هزینه نمی کند. بنابراین طبیعی است که محصولات تقلبی آن روانه بازار شود. کیف، شال های ابریشم، کراوات و محصولات چرم مرغوب این برند لوکس، نمونه های فیک زیادی دارد. بنابراین اگر محصولات آن را با قیمت های پایین مشاهده کردید، به تقلبی بودن آن شک کنید.


۳. لیوایز

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
لیوایز یکی از مشهورترین برندهای پوشاک، مخصوصا جین، محسوب می شود که تاریخچه آن به سالها قبل باز می گردد. اما هنگام خرید محصولات این برند باید بسیار مراقب بود زیرا تعداد مدل های فیک این برند بسیار بیشتر از محصولات اصل آن در بازار می باشد.


۴. تیفانی

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
برند مشهور آمریکایی با نام تیفانی، یکی دیگر از برندهایی ست که محصولات فیک زیادی در بازار دارد. تیفانی تلاش های زیادی برای مبارزه با اجناس تقبلی کرد، به عنوان مثال او یک بار از شرکت عمده فروشی «کاستکو»، به دلیل فروش جواهرات تقلبی شکایت کرد.


۵. کوچ

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
کوچ برندی لوکس در زمینه فشن است که به تولید اکسسوری، کیف و کفش چرم، ساعت، دستکش، عینک، عطر و غیره برای مردان و زنان می پردازد. این برند لوکس به خاطر نوآوری و کیفیت بالای کالاهای خود به شهرت جهانی رسید و در حال حاضر در ۵ کشور(حدود ۱۰۰۰ فروشگاه) شعبه دارد؛ اما نمی توان به تمام کالاهایی که نام این برند را روی خود درج کرده، اعتماد کرد، زیرا محصولات چرم آن به میزان زیادی هدف کپی کاران قرار گرفته است. البته این برند تلاش های زیادی را برای از بین بردن محصولات تقلبی خود انجام داد. به عنوان مثال با شکایت از آنها در سال ۲۰۱۴، ۵.۵ میلیون دلار از فروشگاه «swap shop» در فلوریدا و ۴۴ میلیون دلار از فروشگاهی دیگر در نیویورک دریافت کرد.


۶. آگ

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
شما به برند آگ علاقه داشته باشید یا نه، این برند استرالیایی طرفداران زیادی در جهان دارد. اما از آنجا که کفش ها بیشترین محصولات فیک را در بازار دارند، این برند نیز از آن مستثنی نیست. گزارشات حاکی از آن است که از سال ۲۰۰۷ تاکنون حدود ۲.۵ میلیون جفت از کفش های آگ تقلبی روانه بازار و به فروش رسیده است که این آمار هر ساله رو به افزایش است.


۷. پولو رالف لورن

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
رالف رولن، طراح مد آمریکایی ست که در سال ۲۰۱۵ به دنبال موفقیت های هنگفت پولو، با حدود ۶ میلیارد دلار سرمایه، جزو۲۰۰ فرد ثروتمند جهان قرار گرفت. کپی کردن پیراهن های پولو رالف لورن کار سختی نیست، از این رو شرکت های مختلف جهان از روی محصولات این برند لوکس، اجناس تقلبی زیادی را روانه بازار کرده اند.


۸. ری بن

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
عینک های ری بن، با طراحی و کیفیت بالایی که دارند، جزو پرطرفدارترین برندهای عینک آفتابی در جهان محسوب می شوند اما به همان نسبت شهرت اش، مدل های فیک زیادی از آن در بازار موجود می باشد. البته شناخت آنها کار دشواری نیست. علاوه بر قیمت، ضد اشعه UV آنها نیز کیفیت نمونه های اصل را ندارد و حتی می تواند به چشم ها آسیب برساند.


۹. گوچی

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
گوچی نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است که در سال ۲۰۰۸ میلادی درآمدی حدود ۴.۲ میلیارد یورو داشته و در سال ۲۰۰۹ به مقام چهل ‌و یکم در جدول ۱۰۰ نام تجاری برتر صعود کرد. گوچی پرفروش ‌ترین نام تجاری ایتالیایی می ‌باشد اما برای خرید محصولات آن، به خصوص کیف های دستی، باید احتیاط کنید زیرا یکی از برندهایی ست که بیشتر محصولات فیک را در بازار جهانی دارد.


۱۰. آدیداس

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
کفش های فیک آدیداس یکی از کابوس های شرکت آلمانی آدیداس می باشند. به عنوان مثال کلکسیون کفش هایی را که کانیه وست در همکاری با آدیداس طراحی کرده، هم می توانید در سایت های معتبر این برند و هم کنار خیابان در بساط دست فروش ها ببینید. البته تشخیص کفش های فیک آدیداس از اصل آن کار سختی نیست اما خب هر کسی این تخصص را ندارد و ممکن است به دام مدل های کپی آن بیافتد.


۱۱. رولکس

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
یکی از پرطرفدارترین برندهای ساعت در جهان، رولکس می باشد. برای این که بتوانید ساعت های این برند را در دست تان داشته باشید باید هزینه زیادی را بپردازید، از این رو شرکت های گوناگونی از نمونه های اصل آن، ساعت های مچی فیک را تولید و روانه بازار کرده اند. البته اگر عاشق طراحی ساعت مچی های این برند هستید اما نمی خواهید هزینه زیادی برای آن بپردازید، شاید کپی های آن به کارتان آید.


۱۲. مک

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
مک یکی از برندهای معتبر در لوازم آرایش است که محصولات فیک زیادی در بازار دارد. از آنجا که محصولات آرایشی با پوست به طور مستقیم در ارتباط است، باید در انتخاب آن نهایت دقت را به کار برد. البته فروش محصولات فیک برندهای مشهور عواقب زیادی به همراه دارد، به عنوان مثال گزارش شده که در سال ۲۰۱۵، خانمی برای فروش لوازم آرایش تقلبی مک، مجبور به پرداخت ۱ میلیون دلار شد به شرکت مک شد.


۱۳. نایک

برند‌هایی که بیشترین محصولات تقلبی را در بازار دارند
رتبه بیشترین محصولات تقلبی در بازار، به برند نایک تعلق گرفته است. کفش های کتانی نایک به طور گسترده ای توسط کپی کاران، به خصوص چینی ها، تولید و روانه بازار می شود. آنها به قدری کارشان را خوب بلدند که حتی برند بازهای حرفه ای هم نمی توانند نمونه های اصل آنها را از تقلبی هایش تشخیص دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مام که استاد خرید اجناس تقلبی

    • بدون نام

      اغلب اينا فقط گرونند چون برندند و مد هستند وگرنه كيفيت جنس خيلياشون با تقلبي فرقي نداره بخصوص در زمينه پوشاك

    • بدون نام

      تو ایران خودمون این اجناس فیک رو به قیمت اصلش میفروشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج