۶۹۸۷۶۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اجرای نمایشی از ریما رامین‌فر و پژمان جمشیدی

علی سرابی نمایش «آن سوی آینه» را به مدت حدود یک ماه و بدون تمدید، بار دیگر روی صحنه می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: علی سرابی نمایش «آن سوی آینه» را به مدت حدود یک ماه و بدون تمدید، بار دیگر روی صحنه می‌برد.

این کارگردان و بازیگر نمایش «آن سوی آینه» در گفت‌وگویی با ایسنا درباره اجرای دوباره این نمایش که زمستان سال گذشته در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شده بود، بیان کرد: قرار بود این نمایش پس از یک وقفه ۲۰ روزه اجرا شود اما به دلیل برنامه بازیگران و مشغله‌هایی که وجود داشت به تعویق افتاد و قرار است از ۱۹ فروردین‌ماه دوباره اجرا شود.

اجرای نمایشی از ریما رامین‌فر و پژمان جمشیدی

او افزود: البته این را در نظر داشتیم که اجرای جدید در سالنی دیگر انجام شود، اما در نهایت قرار شد با هماهنگی آقای قاسم جعفری ، به دلیل استقبال خوبی که از این کار پس از ۴۰ شب اجرا شد بار دیگر در «شهرزاد» روی صحنه رود. البته این بار ساعت اجرا متفاوت خواهد بود و به دلیل آنکه انتقادهایی در اجرای قبلی نسبت به دیر بودن ساعت اجرا شنیده بودیم در دور جدید ساعت ۱۹:۳۰ میزبان مخاطبان خود هستیم.

سرابی با بیان اینکه تغییری در گروه بازیگران این نمایش وجود نخواهد داشت، گفت: معتقدم تا وقتی یک نمایش مخاطب دارد و صاحب اثر هم آن را دوست دارد می‌تواند به اجرا برسد اما این بار تعداد اجراها کمتر خواهد بود و دیگر تکرار نخواهد شد.

او درباره نمایش «آن سوی آینه» هم توضیح داد: اصولا در کارهایی که اجرا می‌کنم از هجویات و زیاده‌گویی و خنداندن یا گریاندن مخاطب به هر قیمت خودداری می‌کنم، متنی که انتخاب شده هم یک کمدی درام فرانسوی از فلوریان زلر، نویسنده‌ای فرانسوی است که در دنیا شناخته شده و مطرح است و متن آن هم با استقبال خوبی در فرانسه روبرو شده است. این متن با وجود کمدی بودن درون‌مایه تلخی دارد و راجع به زندگی زناشویی و ارتباط زوج‌ها با یکدیگر است و منطبق با حال و روز جامعه امروز ما نوشته شده به طوری که در دور قبلی عده‌ای از من می‌پرسیدند که آیا متن ایرانیزه شده یا خیر؟ در حالی که من هیچ تغییری در آن ایجاد نکردم.

ریما رامین‌فر، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و پژمان جمشیدی بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه داستان «آن سوی آینه» آمده است: یه شب خوابیدی صبح بلند شدی زنت رو ترک کردی. من که هرگز نمی‌تونم همچین کاری بکنم! چون می‌ترسم دلش رو بشکونم. بعدش هم اصلا درست نیست، تا با زنت حرفت میشه خداحافظ شما؟! ما رفتیم سراغ یکی دیگه؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج