۶۹۸۷۸۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

دعایی: امیدواریم استعفای نجفی محقق نشود

دعایی با بیان اینکه این روزها زمزمه‌های تلخی درباره استعفای نجفی به علت بیماری می‌شنویم، گفت: امید است زمزمه‌ها محقق نشود. چرا که جامعه امید دارد و به شکوفایی و آرامش خاطر دل بسته است.

خبرگزاری ایسنا: دعایی با بیان اینکه این روزها زمزمه‌های تلخی درباره استعفای نجفی به علت بیماری می‌شنویم، گفت: امید است زمزمه‌ها محقق نشود. چرا که جامعه امید دارد و به شکوفایی و آرامش خاطر دل بسته است.

حجت الاسلام والمسلمین دعایی صبح امروز در مراسم افتتاح ۲۰ پروژه در منطقه ۸ با بیان اینکه امام خمینی (ره) در پایان عمر خود بیمار بود و دائما تحت نظارت پزشک قرار داشت،‌ گفت: بارها برخی مسئولان برای استعفا نزد وی می‌آمدند و امام می‌گفت؛ با اینکه بالای ۸۰ سال دارم اما رویم نمی‌شود به مردم بگویم که استعفا می‌دهم.

وی خطاب به نجفی گفت: آقای نجفی دوستت داریم و امید داریم به سلامتی و صبر شما و همه خصلت‌های نابی که می‌تواند به این مردم امید دهد.

دعایی با بیان اینکه بعد از سال‌ها، مردم شورای شهر دلخواه خود را انتخاب کردند و شورا نیز به این نتیجه رسید که عنصر توانا، فرهنگی و هوشمند همچون شما شهر را اداره کند، گفت: شما هم با قدرت جرأت و همه ویژگی‌های خوبی که برای موفق شدن یک شهردار لازم است پای به میدان گذاشتید و مطمئن باشید که دعاهای زیادی پشت سر شما است و ما خوشحال می‌شویم که اگر شورا استعفای شما را قبول نکند.

در پایان نیز یکی از شهروندان منطقه ۸ که در جمعیت حضور داشت با صدای بلند خطاب به نجفی گفت که شما باید بمانید و استعفا ندهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدواریم محقق شود .این دولت اینقدردست وپا چلفتی هست نمیتونه یک شهردارنگه داره یا تعویض کنه اونوقت میخوادمشکل مملکت وبرجامو حل کنه

    • بدون نام

      چه اصراریه؟؟ طرف خودش میگه نمیتونم اونوقت بزور میخوان نگهش دارن.....تا گند نزنه ب همه چی ول كن نیستین؟؟؟ از دولت شون عبرت نگرفتین؟؟؟

    • حبیب

      درود بر قالیباف خدوم، تازه داریم متوجه میشیم قالیباف کی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج