۶۹۸۸۱۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

آقای کی‌روش! الگوی فوتبال ما عربستان نیست

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است، ملی‌پوشان شاغل در لیگ برتر ایران، چیزی کمتر از لژیونرها ندارند.

خبرگزاری تسنیم: حشمت مهاجرانی در واکنش به صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش در مورد سطح آمادگی ملی‌پوشان شاغل در لیگ برتر ایران گفت: من تا حدودی با خصوصیات کی‌روش آشنا هستم، ولی فوتبال مملکتم را خیلی بیشتر از کی‌روش دوست دارم. در بازی‌های دوستانه تیم ملی که اخیراً برگزار شد، به خوبی دیدیم که بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران دست‌کمی از لژیونرها ندارند. آنها پا به پای دیگر بازیکنان جنگیدند و دویدند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: استخوان بندی اصلی تیم ملی از بازیکنانی که در خارج از ایران بازی می‌کنند شکل می‌گیرد و فقط دو سه بازیکن لیگ برتری در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرند. در ضمن لیگ برتر ایران هم شرایط خوبی دارد و شما می‌بینید که بازیکنان گاهی اوقات در فاصله پنج روز دو بازی انجام می‌دهند.

وی در ادامه این گفت‌وگو خاطر نشان کرد: کی‌روش فوتبال عربستان را مثال می‌زند که چند بازیکن را راهی اسپانیا کرده و ظاهراً آنها اضافه وزن هم پیدا کرده‌اند. البته باید بگویم که آقای کی‌روش! الگوی فوتبال ما عربستان نیست. ما باید به کشورهای پیشرفته و صاحب‌نام نگاه کنیم و الگو بگیریم. ما تیم اول آسیا هستیم و مطمئناً در جام جهانی هم تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

مهاجرانی در پایان اظهار داشت: کی‌روش از تعطیلی ۴۰ روزع لیگ برتر صحبت کرد، ولی بعداً آقایان تاج و ساکت گفتند که درخواست او به این شکل نبوده است. در مجموع حرف او در مورد تعطیلی لیگ جالب نبود، ضمن اینکه برخی از صحبت‌های کی‌روش هم برای مربیان زحمت‌کش ما خوشایند نیست و بهتر است سرمربی تیم ملی در برخی مسائل تجدیدنظر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توچندم جهانی اخه کیروش ۱۰تا جهان وموفق راسته تر

    • بدون نام

      درود بر حشمت مهاجرانی

    • TNT2

      اخه زشت نیست با این همه سابقه در فوتبال و سن .توهین بشنوی.تو هم شاخ شدی؟اخه ببند دهنتو

      پاسخ ها

      • بی نام

        بازم کیسه ها از غار بیرون زدن. درود بر مهاجرانی.

      • TNT2

        برو جمع کن ادم نفهم اگع فهم داشتی همه چی و استقلال و پرسپولیس نمیدیدی طرفدار بی تربیت کریمی که بتز عقده ت زده بیرون ببند دهنت و حیف که سانسور میشه وگرنه جوابتو میدادم بعدم راست گفتی تقصیر من بود که اومدم تو غار دنبال تو که بیارمت تو شهر ادما .

    • بدون نام

      مربیان ایرانی باید خیلی هم خوشحال باشنذ تا تیمشان در مسابقه ای میبازد فورا گردن کیروش میاندازند.چندروزدرمیان بازی کنیم یااینقدر لیگ تعطیل میشه الااخر......اقای مهاجرانی تیم ایران باهیچ تیم آسیایی قابل مقایسه نیست ولی کی‌روش برای پیشرفت فوتبال عربستان را مثال زد که چه برنامه ریزی برای جام جهانی انجام میده مربیان ما بلد هستند باختشنو ن یاگردن داور یا کی‌روش یا کجی زمین وابداربودن چمن بیاندازند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج