۶۹۸۹۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناصحی: شش ماه است یک ریال نگرفته‌ایم

کاپیتان تیم پدیده می‌گوید شش ماه است بازیکنان این تیم پولی دریافت نکرده‌اند.

ایسنا: رضا ناصحی درباره دیدار حساس آتی تیمش در برابر پرسپولیس اظهار کرد: شرایط خاصی داریم و بازی سختی در پیش است، اما با همت بازیکنان و کادرفنی به هیچ‌وجه از پیش‌بازنده نیستیم و می‌خواهیم به پیروزی دست یابیم. با توجه به شرایط جدول برای تک‌تک دقایق بازی برنامه داریم و هیچ‌گاه پا پس نخواهیم‌ کشید.

ناصحی درباره نتایج ضعیف این روزهای پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس قهرمان ۲ سال اخیر فوتبال ایران است، گول نتایج اخیر تیم پرسپولیس را نمی‌خوریم زیرا فکر می‌کنم هر تیمی فراز و نشیب دارد و می‌بینیم که این تیم در آسیا عالی عمل کرده‌ است.

او افزود: به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم آمار فوق‌العاده‌مان در برابر استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر خراب شود. در برابر استقلال توانستیم این فصل ۴ امتیاز دشت کنیم و در دیدار رفت مقابل پرسپولیس در آزادی به تساوی رسیدیم. اصلا به شکست فکر نمی‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با استفاده از موقعیت‌ها به برتری دست یابیم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خطاب به هواداران فوتبال خراسان گفت: بدون شک اگر هواداران فوتبال‌دوست خراسانی را فردا در کنار خود داشته‌ باشیم‌ و بیش از ۵۰ درصد ورزشگاه به تشویق پدیده بپردازند، انرژی‌مان مضاعف می‌شود و پرسپولیس را شکست می‌دهیم. از هواداران می‌خواهم در این هفته‌های سرنوشت‌ساز در کنارمان باشند و فراموش نکنند که با توجه به شرایط خاص این روزهای جدول رده‌بندی، اگر می‌خواهند که استقلال و پرسپولیس فصل بعد هم به مشهد بیایند، باید از تیم مشهدی حمایت کنند.

وی افزود: فقط به عشق مردم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پیروز باشیم. هیچکس جز مردم را نداریم، متاسفانه در ۶ ماهه اخیر هیچ پولی نگرفته‌ایم و دریافتی برخی از بازیکنان پدیده تنها ۵ درصد بوده‌ است.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده تاکید کرد: مسوولان پدیده باید هرچه زودتر به تیم پدیده کمک کنند زیرا من چنین روزهایی را در ابومسلم تجربه کردم و می‌دانم که چه اتفاقات تلخی ممکن است در نهایت رقم بخورد. در سال‌های قبل از مجموعه پدیده فقط همین باشگاه بود که زنده ماند و پرچم پدیده را بالا نگه‌داشته‌ بود، کم‌لطفی است که حالا این زحمات و معرفت‌ها را برخی فراموش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج