۶۹۹۰۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیندگارد:

داوید دخیا بی نظیر است

آندرس لیندگارد دروازه بان سابق تیم منچستر یونایتد از عملکرد بی نظیر داوید دخیا در دروازه این تیم تمجید کرد.

ورزش سه: آندرس لیندگارد دروازه بان سابق تیم منچستر یونایتد از عملکرد بی نظیر داوید دخیا در دروازه این تیم تمجید کرد.

سال ۲۰۱۱ بود که این دروازه بان اسپانیایی به اولدترافورد آمد و در آنروزها هنوز جوانی کم تجربه بود، با این حال کسی منکر استعداد فوق العاده این دروازه بان نبود. در همان روزهای اولش در لیگ جزیره با چند سیو دیدنی، یک آتش بازی به راه انداخت، اما اکنون روند پیشرفتش دو چندان شده و خود را به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر جهان معرفی کرده است.

داوید دخیا بی نظیر است

لیندگارد یکی از کسانی است که از پیشرفت این دروازه بان 27 ساله تحت تاثیر قرار گرفته و اورا اینگونه توصیف کرده که کسی است که از جانب خداوند استعداد ذاتی این کار را دارد و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می کند. سنگربان سابق یونایتد در مورد دخیا به "دیلی میل" گفت: "زمانی که از اسپانیا به اینجا آمد شبیه به نی ای بود که در مسیر رودخانه قرار دارد و با هر وزش بادی می لرزد. خیلی لاغر بود. آن زمان 75 یا 80 کیلو وزن داشت و زمانی که من باشگاه را ترک کردم فوق العاده بود. قد بلندی دارد، اما عملکردش فوق العاده است و به خوبی آموزش دیده. حالا که فکر می کنم به نظرم دستهایش به طور غیر عادی ای بلند است. زمانی که صاف ایستاده، اگر دستانش را دراز کند، می تواند پاشنه پایش را لمس کند که گواه دیگری بر این است که ازطرف خداوند استعداد این کار به او داده شده است.

با وجود تعاریفی که لیندگارد از قابلیتهای دخیا کرد، این را هم اضافه کرد که او تنها دروازه بان منچستر نیست که در سطح جهانی بازی می کند. با مراسم معارفه ای که دروازه بان برزیلی تیم سیتی، ادرسون، در انگلیس داشت، حالا دو تا از بهترین دروازه بانان لیگ جزیره روبه روی هم قرار خواهند گرفت. لیندگارد اضافه کرد: "این دو دروازه بان از بهترین ها هستند. فکر می کنم دیوید در مهار کردن شوتها عملکرد بهتری دارد و با توجه به این موضوع امتیاز بیشتری برای یونایتد حفظ خواهد کرد. اما در آن سوی میدان، ادرسون امتیاز بیشتری برای تیم منچسترسیتی خواهد گرفت، اگر متوجه منظور حرفم بشوید. آنها با وجود شباهتهایشان، با هم متفاوت هستند. هردو بازی پا به توپ خوبی دارند اما ادرسون از این نظر عملکرد بهتری دارد. دیوید هم ضربات کاشته خوبی می زند. ضربات کاشته اش کیفیت خیلی بالایی دارند ولی آن پاسهایی که از جانب ادرسون ارسال می شود چیز دیگری است و بعید می دانم قبل از این در فوتبال شاهد اینگونه پاسها بوده باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج