۶۹۹۱۰۹
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

خوشمزگی ها و خشونت شدید رایان رینولدز در نقش ددپول بار دیگر در «ددپول ۲» (Deadpool ۲) به نمایش در می آید و می توانید روز 18 مه 2018 منتظر اکران آن باشید. دیوید لیچ (کارگردان فیلم «بلوند اتمی») کارگردانی این فیلم را به جای تیم میلر بر عهده گرفته و رایان رینولدز، مورنا باکارین، بریانا هیلدبرند، کاران سونی، تی. جی. میلر و استفان کاپیسیک در نقش های خود به این فیلم بازگشته اند. تریلر جدیدی که از «ددپول 2» منتشر شده، شکل گرفتن نیروی ایکس را تأیید کرده و طرحی کلی از داستان آن می دهد: جاش برالین در نقش کیبل در جستجوی کید است و ددپول برای مقابله با او به کمک نیاز دارد. زازی بیتز در نقش دومینو و تری کروز در نقش بدلام نیز به تیم بازیگران پیوسته اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

دنیس ویلنو (کارگردان) و امیلی بلانت (بازیگر نقش اول) فیلم «سیکاریو» (۲۰۱۵) برای دنباله این فیلم حضور ندارند، ولی جاش برالین و بنیسیو دل تورو و همچنین فیلمنامه نویس قبلی یعنی تیلور شرایدن برای این دنباله حضور دارند. استفانو سولیما کارگردانی فیلم «سیکاریو: روز سولدادو» (Sicario: Day of the Soldado) را بر عهده گرفته و حالا مت گریور (برالین) و آلخاندرو (دل تورو) بعد از شکست یک مأموریت در مقابل هم قرار گرفته اند. آلخاندرو تصمیم می گیرد که از دختر (ایزابلا مونر) یک سرکرده مکزیکی محافظت کند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

فیلم «گرگم به هوا» (Tag) که بر اساس داستانی واقعی ساخته شده، ماجرای پنج دوست (اد هلمز، جیک جانسون، هانیبال بورس، جان هم و جرمی رنر) را روایت می کند که از کلاس اول ابتدائی تابحال، یک ماه در سال را به بازی گرگم به هوا اختصاص می دهند. امسال بازی آنها با مراسم عروسی تنها بازیکن شکست نخورده گروه (رنر) مصادف شده و او قصد ندارد از این بازی بگذرد. جف تامسیک کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته و قرار است 15 ژوئن 2018 شاهد اکران آن در سینماهای دنیا باشیم. از بازیگران نقش مکمل می توان به آنابل والیس، راشیدا جونز، ایسلا فیشر و لزلی بیب اشاره نمود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

دیوید رابرت میچل که به تازگی فیلم ترسناک موفق «دنبال می کند» را ساخته است، با فیلم جدیدش به نام «زیر دریاچه نقره ای» (Under the Silver Lake) وارد ژانر نوآر شده است. این فیلم با نوبت اکران ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸، داستان سم (اندرو گارفیلد) را به تصویر می کشد که در جستجو حقیقت ناپدید شدن زنی اسرارآمیز (رایلی کیو) است که شبی او را در حال شنا در استخر مجتمع آپارتمانی اش ملاقات کرده بود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

در فیلم «جاسوسی که مرا ترک کرد» (The Spy Who Dumped Me) آدری (با بازی میلا کونیس) و مورگان (کیت مک کینون) دو دوست صمیمی هستند که با آگاه شدن از تعقیب نامزد سابق آدری (جاستین ثیرو) از سوی آدمکش های بیرحم، وارد توطئه ای بین المللی می شوند. با گریز از آدمکش ها و ورود به اروپا، آدری و مورگان باید راهی برای نجات دنیا پیدا کنند. سوزانا فوگل از روی فیلمنامه ای از دیوید ایسرسون، این فیلم را که نوبت اکران 3 اوت 2018 دارد، کارگردانی نموده است. دیگر بازیگران آن عبارتند از: گیلیان اندرسون، سم هیوین، حسن منهاج و ایوانا ساخنو.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

ملیسا مک کارتنی در فیلم «آیا می توانی مرا ببخشی؟» (Can You Ever Forgive Me?) نقش آفرینی نموده است که داستانی واقعی درباره زندگینامه نویسی مشهور دارد که تبدیل به شیادی به نام لی ایزرائل می شود. ماریل هلر از روی فیلمنامه ای بر اساس خاطرات ایزرائل، این فیلم را کارگردانی کرده و قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر به نمایش عمومی درآید. در سال ۱۹۹۱ در حالیکه ایزرائل در تقلای پرداخت اجاره خانه است، مجبور می شود که به جعل کردن نامه هایی از نویسنده های مشهور رو بیاورد. ریچارد ای. گرنت نقش معتمد او به نام جک را ایفا می کند و جین کرتین، دالی ولز و آنا دیور اسمیت در نقش های مکمل ظاهر شده اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

بن کینگزلی در ماه آینده دو فیلم برای اکران خواهد داشت. اولی، «یک مرد معمولی» (An Ordinary Man) نام دارد که قرار است 13 آوریل اکران شود و در آن کینگزلی نقش یک مجرم جنگی را بازی می کند که رابطه ای با مستخدمش (هرا هیلمار) برقرار می کند. بر سیلبرلینگ فیلمنامه آن را نوشته و خودش کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

دومی که ۲۷ آوریل به نمایش در خواهد آمد، «خیانت به سبک آماتورها» (Backstabbing for Beginners)، بر اساس داستانی واقعی و به کارگردانی پر فلای است که از روی فیلمنامه ای بر اساس خاطرات مایکل سوسان ساخته شده و دنیل پاین در نوشتن آن کمک کرده است. این فیلم ماجرای یک کارمند سازمان ملل را روایت می کند که از توطئه ای جهانی پرده بر می دارد که رئیسش (کینگزلی) نیز در آن دست دارد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

جانی ناکسویل برای فیلم کمدی اش، «اکشن پوینت» (Action Point)، کمی از سبک «بابابزرگ بد» را با مقدار زیادی از «کله خر» آمیخته است. ناکسویل در نقش مالک یک شهربازی با اجاره پایین ظاهر شده که وقتی یک شهربازی جدیدتر در نزدیکی اش افتتاح می شود، سعی می کند با ساختن خطرناک ترین شهربازی تاریخ، شهربازی خود و رابطه اش با دخترش را نجات دهد. اول ژوئن 2018 منتظر اکران آن باشید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۶)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• تسا تامپسون در فیلم «مردان سیاهپوش» ساخته اف. گری گری، مجدداً با همبازی اش در فیلم «ثور: راگناروک» یعنی کریس همزورث همبازی خواهد شد. (منبع: Heat Vision)

• الیزابت ماس به تیفانی هدیش و ملیسا مک کارتنی در فیلم اقتباسی اندریا برلوف از سری کتاب های کمیک «آشپزخانه» پیوست. (منبع: Heat Vision)

• پابلو لارین قرار است کارگردانی فیلم «آمریکایی واقعی» با بازی کمیل نانجیانی و مارک رافلو را بر عهده داشته باشد که داستانی واقعی درباره ریس بویان است، مهاجر مسلمانی که سعی کرد مارک استرومن، مردی که به او حمله کرده بود را از اعدام نجات دهد. (منبع: The Tracking Board)

• ایمی پولر قرار است کارگردانی و بازی در «سرزمین شراب» را بر عهده داشته باشد که فیلمی کمدی به نویسندگی امیلی اسپیوی و با بازی ریچل دراچ، آنا گاستیر، پائولا پل و مایا رودولف است. (منبع: THR)

• جان چو به دمیان بیشیر و اندریا رایزبورو در فیلم بازسازی شده «کینه» از نیکولاس پشی کارگردان پیوست. (منبع: Variety)

• مایکل بی. جوردن قرار است تهیه کنندگی فیلم «رهانندگان» را انجام دهد، فیلمی مربوط به جنگ جهانی دوم و درباره یگان ضربتی آفریقایی-آمریکایی که موفقیت شان منجر به تفکیک زدایی ارتش شد. (منبع: Variety)

• کمیل نانجیانی قرار است نقش یک راننده اپلیکیشن اوبر را در مقابل دیو بائوتیستا در فیلم «استوبر» بازی کند، فیلمی اکشن-کمدی که مایکل داوز آن را کارگردانی می کند. (منبع: Heat Vision)

• داکوتا جانسون و زازی بیتز در حال مذاکره برای پیوستن به آرمی همر در فیلمی به کارگردانی بابک انوری هستند. (منبع: Variety)

• جوئل اگرتون به تیموتی شالامی در فیلم «پادشاه» ساخته دیوید میشو پیوست که فیلمی اقتباسی از «هنری چهارم» و «هنری پنجم» از شکسپیر است. (منبع: Variety)

• کلاس بنگ قرار است در فیلم مهیج علمی-تخیلی «خانم کلر جدید» به کارگردانی پی یر مورل نقش آفرینی نماید. (منبع: THR)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه میدانند فیلم جدید فرهادی رو فراموش کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج