جاباما
۶۹۹۱۷۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

ادامه ماجراجویی‌های بقایی و احمدی نژاد

آیا واقعا احمدی‌نژاد خواستار شکستن اعتصاب غذای او شده و این بقایی است که به سخن مرشد خود گوش نمی‌کند، یا آن‌طور که برخی اصولگرایان معتقدند «برای احمدی‌نژاد، بقایی خوب بقایی مرده است!»؟

برترین ها: حاشیه های دولت بهاری ها تمامی ندارد، یک روز بست می نشینند و روز دیگر اعتصاب می کنند و البته نامه هم که پشت نامه از اعضای انجمن بسیج تا خود محمود احمدی نژاد روزنامه شرق امروز در تحلیلی کوتاه درباره بقایی نوشته است:

آیا واقعا احمدی‌نژاد خواستار شکستن اعتصاب غذای او شده و این بقایی است که به سخن مرشد خود گوش نمی‌کند، یا آن‌طور که برخی اصولگرایان معتقدند «برای احمدی‌نژاد، بقایی خوب بقایی مرده است!»؟

وکیل حمید بقایی به دولت بهار گفته موكلش به حرف احمدي‌نژاد نیز گوش نمي‌كند. كانال دولت ‌بهار به نقل از مهران عبدالله‌پور نوشته: «آقای دکتر احمدی‌نژاد چندین‌بار از بنده خواستند در گفت‌و‌گوی تلفنی با آقای بقایی، درخواست ایشان برای ترک اعتصاب غذا را به موکلم انتقال دهم؛ با این وجود، آقای بقایی به بنده تأکید کرده است روی تصمیم خود بسیار مصر است و این تنها موردی است که با عرض پوزش، به حرف دکتر احمدی‌نژاد گوش نخواهد کرد». او در ادامه گفته: آقای بقایی در تماس تلفنی، به بنده تأکید کرد به اطلاع عموم برسانم که دکتر احمدی‌نژاد هرگز به او هیچ توصیه‌ای برای اعتصاب غذا نکرده است.

محمدحسن قدیری‌ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک و ایتالیا، در یادداشتی با عنوان «برای این احمدی‌نژاد، بقایی خوب یک بقایی مرده است!»، در کانال تلگرامی خود نوشت: «جسد بی‌جان بقایی، بیشتر از بقایی زنده ولی رسوا و بی‌آبرو، به درد معرکه‌گیری‌های احمدی‌نژاد می‌خورد. بقایی گفته است اگر احمدی‌نژاد بگوید بمیر، بدون ‌سؤال خواهد مرد. اکنون بقایی ظاهرا در تلاش برای خودکشی است؛ اما یقین دارم چشمان مضطربش به دهان احمدی‌نژاد است که آیا از تصمیمش مبنی ‌بر وادارکردن بقایی به خودکشی منصرف خواهد شد و به او اجازه زنده‌ماندن خواهد داد یا اینکه نه، انتظار دارد بقایی این بازی جاهلانه را تا آخر به پایان برساند».

همه این ها در حالی است که کانال دولت بهار در خبری تازه مدعی شده است که: «درپی وخامت شرایط جسمی ناشی از اعتصاب غذا حمید بقایی دیشب از زندان اوین به بیمارستان منتقل شد. وی به شرطی انتقال به بیمارستان را پذیرفته است که پس از درمان به منزل منتقل شود»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      مرد باشید

    • بدون نام

      عجب فیلم هندی هستند این دو تا

      ادامه درمان در منزل؟
      چیز دیگه نمی خواهی؟
      کمی گرسنگی بکش تا بفهمی بدبختی و گرسنگی به ملت دادن چه طعمی دارد

    • بدون نام

      زنده باد احمدی نژاد

    • ای خدا

      آدم تا يه بدی نبیند یاد يه خوبي نمیکند روحش شاد آقای رفسنجانی پسرش را زندانی کردن ولی هيچوقت حاضر نشد بخاطر آبروی کشور و نظام از این کارها ی که احمدی نژاد میکند انجام بدهند

    • ای خدا

      ننگ بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      مسولیت مدیران مرد باشن حرف راست بزن اگر احمدی هم کنار بزنید بدانید ملت طرف شما نیستن فکر کنید اگر ایشان را کنار بزنید همه چی خوب خواهد شد نه بدتر هم خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج