۶۹۹۱۷۳
۱۰۳ نظر
۵۰۲۲
۱۰۳ نظر
۵۰۲۲
پ

حمله به پرستویی با اسم رمز «جمیله»

روزنامه کیهان نوشت: پرویز پرستویی در مطلبی که اخیرا در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام خود نوشته، نسبت به آوارگی رقاصه و معروفه دوران شاه، ابراز تاسف کرده و انقلاب و مردم انقلابی ایران را به شدت ملامت نموده که چرا موجب فرار چنین رقاصه‌هایی از وطن شدند!

برترین ها: این روزها پرویز پرستویی و مواضعش درباره بزرگان هنر معاصر خبر ساز شده است؛ از چند روز قبل که جدلی شکل گرفت که لقب «عزت انتظامی» بهانه اش بود و تا همین روزهای متاخر که ویدئویی از «جمیله» بیرون آمد و موضع متفاوت پرستویی خبر ساز شد:شرح مختصری از دو ماجرا را در ادامه می خوانیم:

ماجرای اول از این قرار بود که؛

حامد بهداد که گفته بود «در حالی که فردین و بهروز وثوقی ممنوع الکار بوده اند لقب آقای بازیگر به عزت الله انتظامی داده شده و این نامردی است» پرویز پرستویی در کامنتی به صحبت های حامد بهداد واکنش نشان داد..

پرستویی این گونه واکنش نشان داده بود:

«لقب آقای بازیگر را فردین و بهروز وثوقی هم قبول داشتند،حامد بهداد و بنده در جایگاهی نیستیم که برای استاد انتظامی تعیین تکلیف کنیم»

بهدا دوباره پاسخ پرستویی را داد؛

پرویزجان! استاد عزت انتظامى بازیگر برحقِّ سینماى ایران است و همه طلبه و مدیونیم. اما وقتى زمانه فرصت بقیه هنرمندان را میسوزاند و ما سکوت می‌کنیم مشکل پیش می‌آید. مشکل این القاب و تاریخ جعلی است.بهداد البته اشاراتی داشت به نامردی های که در حق امثال فروزان و وثوقی و فردین شده و آن ها ممنوع الکار شدند...

اما خب حاشیه های پرستویی و خاکستری که از ققنوس برچسب خورده های هنر این خاک بلند شده تمامی ندارد و این بار انتشار ویدئویی از «جمیله» و واکنش پرستویی به اواضع نامساعد هنرمند غربت نشین، کیهان را تحریک کرد که کل قضیه را زیر سوال ببرد:

روزنامه کیهان در شماره امروز نوشت:

با توجه به روندی که مدتی است برخی از به اصطلاح سلبریتی‌ها ازجمله پرویز پرستویی در دفاع از بازیگران و رقاصه‌های شاهنشاهی در پیش گرفته‌اند، در اصل مسئله تعجبی وجود ندارد اما چند سؤال از جناب پرستویی باقی می‌ماند که امیدواریم ایشان اگر نه در ملاء عام اما در خلوت، لااقل به خودش پاسخ صادقانه‌ای بدهد:

۱- شما گفته‌اید «اگر خودمان را سانسور نکنیم، اکثرا این هنرمند را به خوبی می‌شناسیم».اما مگر نه اینکه این خانم رقاصه کاباره بوده و صرفا آنها که اهل کاباره و اینگونه مکان‌های مفسده‌انگیز بودند، ایشان را رویت می‌کردند؟ به راستی چه تعداد از مردم ایران در آن زمان به کاباره می‌رفتند که به قول شما اکثرا بایستی این رقاصه را می‌شناختند؟

۲- آیا آن‌گونه که شما گفته‌اید، چنین عناصر فاسدی در دل مردم ایران جای داشتند؟! اگر چنین بود چرا سینمای ایران پیش از آغاز نهضت اسلامی در سال ۱۳۵۶ به دلیل عدم استقبال مردمی، رسما ورشکسته اعلام شد؟!

۳- شما گفته‌اید که «یه روزی کلی برای هنرش (منظور حرکات در واقع ناموزون همین رقاصه) هورا می‌کشیدیم»! واقعا چه کسانی برای رقاصی‌های مستهجن و عریان چنین عنصری هورا می‌کشیدند؟ به نظر می‌آید فقط همان کسانی که مشتری کاباره‌ها بوده و آخرشب‌ها به قول معروف کله‌شان از مشروبات الکلی داغ می‌شد، برای حرکات ناموزون امثال این فرد، هورا کشیده و دست می‌زدند و اسکناس‌های نامشروع خود را به پایشان می‌ریختند. واقعا شما اسم آن حرکات مبتذل و مستهجن را هنر می‌گذارید؟!

۴- آیا انقلاب و مردم چنین افرادی را از کشور بیرون راندند یا خودشان فرار کردند تا بساط فساد و ابتذالشان را در جایی دیگر پهن کنند؟ مگر خودتان تعدادی از امثال همین افراد که در کشور ماندند را نام نبرده‌اید؟ آیا انقلاب و مردم، زندگی را از آنها سلب کردند؟ آیا اگر انقلابی صورت نمی‌گرفت و همان فضای سینمای پیش از انقلاب تداوم می‌یافت، افرادی مانند شما اساسا مجالی برای ابراز وجود پیدا می‌کردند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیهان:
      حمایت به گفته شما از یک رقاصه در کاباره که اتفاقا شما دقیقا نام فیلمهای بعه اصطلاح مستهجن ایشان هم کاملا بلد هستید خیلی مناسب هست تا حمایت و دورویی از کسانیکه مال مردم را خوردند و اختلاس کردند

      چون رقاصه هر چی هست در همین ظاهر دارد و شما تمام داوری خودتین را در ظاهرش می کنید ولی دزد و اختلاسگر با ظاهر متفاوت حق مردم را می برد و باز هم کسی نمی تواند اثبات کند

      از ظاهر دیگران هیچ وقت نظر ندهید چرا که ممکن هست همان ظاهر بد از خود شما هم مومن تر باشد

      اگر سانسور نکنید و منتشر کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در اینکه فیلمفارسی آشغال ترین نوع سینما بود و قهرمانهاش از پست ترین اقشار جامعه بودند هیچ شکی نیست .شماها رو نمی دونم ولی والدین من در دهه شصت و هفتاد که ما بچه بودیم اصلا نمی گذاشتند فیلمفارسی نگاه کنیم و فیلم امریکایی و هندی رو ترجیح می دادند برای دیدن ما .یادمه خودم در اواسط دهه هفتاد یه فیلمفارسی دیدم با بازی فردین اگه اشتباه نکنم اسمش کوچه مردها بود و حالم بهم خورد از این مردانگیِ بدوی و چندش آوری که در فیلم بود.حالا طبق معمول عوام یه موضوع گیر اوردند که با دلواپسها لجبازی کنند! تو اینترنت کامنت پرانی و لایک گذاری می کنند و حس بی شماری و قدرت پیدا می کنند:)

      • بدون نام

        شریعتمداری گفته فقط اونایی که کاباره میرفتن جمیله رو میشناسن، خوب خودش از کجا اینو می دونه؟

      • بدون نام

        کیهان بدرد دور سبزی پیچیدن هم نمیخوره چون سبزیها پلاسیده میشن ینی واقعا تو این اوضاع بد معیشتی مردم موضوع مهمتری براش وجود نداره تا با این اراجیف سطور روزنامه دوزاریشو پر کنه؟...

    • حمید لک

      همون رقاصه صد شرف داره به کسانی که وعده میدهند و عمل نمیکنن؛ اختلاس میکنند ؛ خودروی بی کیفیت دست ملت میدهند وووووووو و هزاران خیانت ناتمام به ملت میکنند . ....

    • بدون نام

      شریعتمداری! می تونم درک کنم که مواجب می گیری که این حرفها رو بزنی اما مطمئن باش در نزد خدا تو از آن رقاصه کاباره روسیاه تری چون لااقل اون به مردم کمتر از تو آزار رسونده.

    • بدون نام

      خوشم می یاد شریعتمداری از فیلم فارسی هم نگذشته !!!

    • زهرا

      به به چه مملکتی شده همه دیگه قاطی کردن هم بازیگرهم روزنامه نگارفکرکنم اختلاسهاوبی عدالتیاتوکشورماهمه رودرهم کرده

    • بدون نام

      ... اقای پرستویی ! شما که انسان بودید ؟ شما دیگه چرا ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا حرفهاش نشان انسانیت ش ! شما ها نمی تونید درک کنید

      • صبا

        اتفاقا چون انسان هست وانسانیت هنوز تووجودش هست دلش میسوزه برای هموطنی که شاید در آن زمان این حرکاتش هنر محسوب میشده وپول هنرش را میخورده و به نظر خودش کارش کاملا درست بوده

      • بدون نام

        حالا دیگه همه مشکلات ما حل شده مونده بود برای جمیله و فردین که هفت تا کفن پوسونده غصه بخوریم.ایرانیهای همیشه در جو و توهم!

    • هم نوع

      آخه کیهان فساد و تو رقص دیدی ولی فساد و تو اختلاس و دکل نفتی گم شده و قاچاقچی های دولتی ژن های برتر و ... نمیبینی تو دیگه کی هستی ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تریاکی های اصیل و یادت رفت برلوسکونی 2کیلو تریاک اصیل و ناب میزنه بیرون ازشون

    • بدون نام

      کیهان مردم همه بخاطر فقر مالی بدتر از رقاصه شدنه ..کیهان بس کن...کیهان دست بردار ار چاپلوسی...خدا خدا را بشناس...

    • بدون نام

      ای کیهان..ای بزرگوار 33 درصد زیر خط مطلق فقرند تو هنوز دنبال رقاصه زمان شاه هستی...بس کن...

    • بدون نام

      پرویز بجای حمایت از رقاصه باید از دزدان بیت المال حمایت کنه!

    • بدون نام

      برای اولین بار با کیهان موافقم

      پاسخ ها

      • هما

        میشه علت اینکه دفعات قبل مخالف بودی را بگی؟
        بارهای قبل هم که همین خزعبلات را سر هم میکرد

    • بدون نام

      کیهان غلط کرده راست میگه دیگه آقای پرستویی اگه به بیرون کردنه و داخل کشور راه ندادن اختلاس گرها رو هم بیرپن کنند وبه کشور راه ندن اون خانم فقط به خودش بد کرده ولی اختلاس گرا همشون به مردم ظلم کردند اما هیچکدوم آواره ودربدر نشدند کیهان هم اصل حرفو فهمیده ها ولی میخواد یه چیزی گفته باشه

    • بدون نام

      رقاصه و کاباره از نظر شما مفسده انگیزه ولی اختلاسهای چند هزار میلیاردی نه. ...

    • بدون نام

      حالا من ی نصیحت به کیهان بکنم(البته میدونم سال هاست گوشی برای شنیدن نیست،نه از من که گنده تراشم نتونستن به شما ی چیز بفهمونن)
      اقاجان تندروی کلا بده حالا چه میخواد رقص و کاباره و این چیزا باشه چه اونوری که میخواد دین و معنویت باشه،هردو باعث دلزدگی میشه
      من به عنوان ی جوون این مملکت تو هیچ کدوم افراط نمیکنم و منکر هیچکدومشونم نمیشم هردوشم از نیازهای اساسی ی انسانه
      حالاهی شما منکرش بشید البته برای ملت،خودتون که...

    • جمشید

      نه قراره از شماها که منفور هستید حمایت کنه

    • بدون نام

      اقای کیهان..همین دلار که اقتصاد فلج کرده پول امریکاست...همان کشوری ک شما و همفکران شما مظهر دروغ و نیرنگ میدانید....واحد پولشون دقت کن...البته کمی هم بیندیشید لطفا ..

    • بدون نام

      اقای کیهان..همین دلار که اقتصاد فلج کرده پول امریکاست...همان کشوری ک شما و همفکران شما مظهر دروغ و نیرنگ میدانید....واحد پولشون دقت کن...البته کمی هم بیندیشید لطفا ..

    • بدون نام

      درود بر پرویز پرستویی
      همه مردم ایران پشتیبان شما هستند جناب پرستویی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من به عنوان یکی از مردم ایران تکذیب می کنم

    • بدون نام

      واااااقعا کیهان چندش آورترین رسانه موجود در ایرانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی هم خوبه شیشه های خونه رو برق میندازه لعنتی

    • بدون نام

      به تو چه

    • لیلا

      شما از کجا اینقدر دقیق فیلمهای ایشون رو می دونید. احتمالا فقط سرچ اینترنت..
      رقص در همه جای دنیا هنر محسوب میشه. الا ایران. همه دنیا در اشتباهن باید بیان از ما و مخصوصا شما یاد بگیرن... حرفای دیگه هم هست که سانسور میشه..

    • shahrooz

      بائر کنید اصلا نخوندم فهمیدم برای کیهانه خندیدم ....جالبه مفسدان اخلاقی و اقتصادی داعیه پاک بودن دارن .دیگه ملت آدم ها رو با عملکردشون میشناسن نه با لباس و اسامیشون!!!

    • بدون نام

      اون خانم هرکاری هم می کرد باز ازارش به کسی نمیر سید وبهتر از خیلهای است که در پوست امسال کیهان باعث بدبختی 80 ملیون ایرانی شدند

    • بدون نام

      از قیمت دلار خجالت بکش آقای کیهان ، دلت به چی خوشه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نكنه فكر ميكني گروهنب دلار تقصير كيهانه!؟مارو باش با كي داريم بحث سياسي ميكنيم
        عزيزم برادرم جاهل كار عزيز دلتونه كاره روحانيه اپوزوسيونه كيهان و كيهانه

    • بی نام

      هه همه افتادن به جون هم

    • بدون نام

      کیهان تا کی میخواهی به مسخره بازی هات ادامه بدی؟؟بس دیگه به زمین و زمان گیر میدی،چیزی هست ک از نظر شما بلا اشکال باشه تو ایران؟بگو تا بدونیم،خودت با پول بیت المال و کاغذ یارانه ای داری به کجا میری؟

      پاسخ ها

      • نیکا

        به حقوق های نجومی مگه نمی دونی با ید یه جوری سر ملت رو گرم کنند ...

    • بدون نام

      واقعا خدا بخشنده است اما شما نمیبخشید من کار ان را تائید نمیکنم اما گفتند اگر شخصی را در گناه دیدی فردا با ان نظر بر او نگاه نکن شاید توبه کرده باشد و ایا ما خودمان مگر گناه نمیکنیم و نمیتوانیم توبه کنیم خداوند امرزنده ومهربان است

    • بدون نام

      کیهان واقعا راست میگوید ولی برای همفکران خودش که با یک عکس ماده گرگ نمی توانند خود را کنترل کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت فهمیدی چی گفتی؟

    • هادی علی نژاد

      اقا این کیهان کیه؟
      عمو جوون این جمیله دیروز همین رقاصه های کاباره امروز ترکیه هستن. این افزایش 34% سفر های خارجی . برای رفتن به کاباره ست. قبل انقلاب به قول شما این صحنه ها مستهجن روی صحنه بود ولی تو سینمای امروز پشت صحنست.مثلا با این اظهار نظرها به چی میخوای برسی اقای کیهان. چطور خودتو در حد اقای پرستویی میدونی!!!!؟

    • نرگس

      حوصله خوندن متن رو ندارم از تیترش مشخصه همش چرندیاته.
      مگه رقاصه انسان نیست؟؟؟حالا شمایی که دم از دین و خدا و پیغمبر میزنی پاک و منزه هستی؟؟؟خدا از سر تقصیرات این کاسه های داغتر از آش نگذره که باعث آوارگی ده ها هنرمند و بازیگر از خونه و زندگیشون شدن
      نمونه ش همین حبیب محبیان که با حقه بازی آوردنش ایران ولی اونقدر عذابش دادن که در تنهایی فوت کرد

    • بدون نام

      از روزی بترسید که شما را قضاوت کنند

    • بدون نام

      کیهان غلط میکنه از پرویز پرستویی انتقاد کنه,,,,باید پرسنل کیهان دهانشون رو اب بکشن و اسم پرویز پرستویی رو بیارن,,,,,آهای کیهان پاتو تو کفش پرستویی نکن پدرت پدر سوخته ات رو در میاریم

    • بدون نام

      پرستویی با فیلم های حاتمی کیا معروف شده و نون قیافه مثبتش رو میخوره والا از هنر هیچی حالیش نیست. همون بهتر از رقاصه ها حمایت کنه...

    • بدون نام

      همین رقاص کاباره تا حالا حق کسی رو نخورده شرفش می ارزه به ۱۰۰ تا از این دزدای بیت المال

      پاسخ ها

      • انسانم آرزوست

        گل گفتی

    • سارا

      روی صحبتم آقای پرستویی ست. جناب پرستویی شما در جامعه ای زندگی میکنی که برخی مردمانش و همچنین سفیهانی همچون کیهان افکار پوسیده و قرون وسطایی دارن خودتونو خسته نکنید این دولت و برخی مردمانش هرگز درست نخواهند شد

    • مخلوق

      از بازیگر جماعت نون به نرخ روز خور بیش از این انتظاری هم نمیره !
      اینا چه قبل انقلابی ها و چه الانیا همشون سر و ته یه کرباسن و جبر زمانه نمیزاره که این به اصطلاح هنرمندان امروزی!!! مثل اسلافشان اون طور که باید در فیلمها به هر روابطی دست بزنن! چون همیشه می بینیم که امثال پرستویی ها از فاسدترین افراد و بازیگران که تصاویر مستهجنشون در فیلمهای زمان شاه موجوده به چه نیکی یاد میکنن و از اونا بعنوان استادیوم یاد میکنن مثل همین مورد اخیر و دفاع این فرد از یه رقاص!
      یه مشت غرب زده روشن فکر نما که غرق در سیاهی و پوچی هستن که خب ثمرات این اعمال رو قطعا به وقتش روزی خواهند دید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نیکی یاد می کنه چون هر چه بورت دزد و ریاکار نبودن

      • دانیال

        ثمراتش را که همین الان هم دارن میبینن. مرگ تدریجی هنر ، دیگه چی مونده آخه ازشون به یمن وجود امثال شماها

    • بدون نام

      رقاصه کاباره خیلی شریف ترازاختلاس گرانی ست که کیهان ازآنها تمجیدمیکند.

    • سهراب

      اقای نویسنده محترم جوابیه آقای پرستوئی (آیاخودآنچه میگوئی هستی)

    • بدون نام

      کیهان فراموش نکند خیلی از مردم برای تحقق عدالت اجتماعی انقلاب کردند و بس ، هدفی که امروز به وضوح می بینیم که محقق نشده و فاصله طبقاتی روز به روز زیادتر می شود

    • بدون نام

      یکی سوفیا لورن رو نمی شناسه یکی هم فیلمهای ان هنرمند حرکت های دلبرانه رو. , کیهان خودتی.

    • خاسر

      روزنامه کیهان را برای پاک کردن شیشه وحتی بعنوان کفی خودرو پس بردن خودرو به کارواش هم استفاده نمیکنم،چون هیچ مطلبی جز ایجاد درگیری وتنش بین مردم کاری دیگر ویا خبر مناسبی برای مردم ندارد،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایولا

      • بدون نام

        من هم از روزنامه اعتماد به عنوان دستمال استفاده می کنم

    • بدون نام

      اشکال اینجاست کیهان در اقلیت محض است و اکثریت مردم انقلاب کرده با کاباره هم اشنا بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه تو راس میگی

      • قزوینی

        پدر و مادر من تو انقلاب نقشی نداشتند و هیچ وقت هم پاشون به کاباره و مشروب فروشی باز نشده بود .معمولا مردم ایران رو برابر می کنند با یک اقلیت بالا شهر نشین در تهران و چند شهر دیگه ...

      • جمشید

        اره جون عمت

    • بدون نام

      حرف حساب جواب نداره حتی اگر کیهان گفته باشه!

    • بدون نام

      فهم کلمه ی هم وطن و این ک هر کی مسعول زندگی خودشه در حد کیهان نیست.

    • بینام

      چه خوب اسم تمام فیلمهایی که ایشون بازی کردند را میدانید .اینم شد سوفیا لورن .

    • یعقوب

      مردم خیلی خاطره دارند حالا نمیخایی قبول کنید دیگه مشکل خودته کیهان

    • رضا

      کیهان مگر بازیگر نداشتیم که تو فیلما قدیمی کارا ناجور نمیکرد بعد انقلاب هفته ای. 1 تئاتر و سریال بازی میکرد.؟؟؟؟ نون به نرخ روز خور

    • حرف حق تلخه

      ایشون مردم انقلابی رو ملامت نکردن بلکه فرمودندکاش خانم جمیله اینجا بودند ودزدان واختلاسگران وچپاولگران بیت المال آواره کشورهای دیگه بودن

    • انسانم آرزوست

      درود بر استاد عزیز ایران جناب آقای پرویز پرستویی انشالله همیشه تندرست وموفق باشی

    • بدون نام

      الان که درامدهای نا مشروع خیلی بدتر از گذشته شده و به جای استفاده در ایران در کشورهای دیگر میرود

      کاش شما هم مانند پرستویی دید مناسب داشتید و بهتر نگاه می کردید به واقعیتهای جامعه

      پرستویی حرف همه مردم را زده ولی چون بلندگو ندارد این کیهان هست که با اقلیت خودش دیگران را مدام محکوم می کند

    • بدون نام

      رقاصه مال کسی رو نخورده . خاوری باعث شده بانک ها نتونن وام ازدواج بدن به ملت

    • بدون نام

      چقدر پیامها شبیه به همه اخبار داغ تو هم کم کم رفتنی هستی

    • عدالت

      جنابعالی فیش حقوقی خودتون رو درست کنید بهتره

    • بدون نام

      کیهان دخترکان و پسرکان کوچک سرزمینت را زیر باران و در سر و گرما ولو تو خیابون برای یه لقمه نان نمی بینی که چه به روز این ملت آمده ظاهرا تصاویر رقص آن رقاصه بهتر در نظرت مانده و دیگر چیزی را نمی بینی

    • عباس

      آیا آنچه که خود مینمایی هستی....؟؟؟!!

    • صبا

      خدا کنه روزی نرسه که هنر نوشتن شما از نظر مردم ودیگران گناه وجرم تلقی بشه وپولهایی که از این راه وازطریق ریختن آبروی دیگران بدست آوردید نامشروع وحرام محسوب بشه،آقای شریعتمداری زمین به طرز وحشتناکی گرداست

    • بهار

      منکه بچه بعداز انقلاب هستم هنرمندان قبل از انقلاب خوب میشناسم همانطور که ایت ا...کاشانی و ایت ا...مدرس وغیره میشناسم توی عصر حجر که زندگی نمیکنیم

    • بدون نام

      تیتری که زدی عالیه

    • بدون نام

      پرستویی که مشکل شکم و گرسنگی نداره باید به فکر رقاصه های اون ور اب هم باشه. زمانی که بهترین جوانهای این مملکت جونشون رو به خاطر شرف و مملکتشون فدا کردن امثال این راقاصه ها و بازیگرا در کشورهای اروپایی دنبال عیش و نوششون بودن الان که به سن 90 سالگی رسیدن امثال پرستویی شکم سیر به فکر دربه دری اونها افتادن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو بیسواد اگه نظر ندی سنگین تری

      • بدون نام

        پرستویی خودش خانواده شهیده تو نمیخواد پز شهدارو بهش بدی...شهدای عزیز هم بچه های مردم عادی بودن تافته جدا بافته نبودن

    • بدون نام

      اولا آقای پرستویی از آب گل آلود خوب داری ماهی میگیری شان شما پایین تر از این خانم هست شما دلت به حال خودت بسوزه نه این خانم چه بسا نزد خدا آبرو واعتبار خانم جمیله هزاران مرتبه از تو و امثال تو فرصت طلب بالاتر باشه" الله اعلم "

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کوری چشم حسودان ودشمنانت ملت همیشه پشتیبان شما هستند وخواهند بود

    • بدون نام

      سلام. دمت خیلی گرم عمو پرویز

    • بدون نام

      پرستویی از رقاصه حمایت نکن ...

    • بدون نام

      فساد و فحشا بد است و دزدان بیت المال بد است و تعریف و تمجید از هر دو گروه بدتر.
      بد و بدتر هر دو بد است .عقل سلیم این را می گوید

    • بدون نام

      من که حجاب دارم. نماز میخونم. بعد انقلاب دنیا اومدم خانم جمیله میشناسم. چرا بقیه نباید بشناسن؟؟؟ جانماز آب کشیدن بسه. با این حرفها به جایی نمیرسین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما خیلی مذهبی نبودیم اما اگر تصویر جمیله بر روی تلویزیون خونه ای که در اون مهمون بودیم نقش می بست مادرم رنگ پریده ما رو از جلوش جمع می کرد .شما محجبه بودی و جمیله نگاه می کردی؟ با مردهای خانواده؟!!!

      • بدون نام

        شما حتما بودی دیدی که ایشون با مردهای خانواده داشته جمیله میدیده؟؟؟؟!!!!
        من که نخوندم ایشون این حرف رو زده باشه. شاید تو خانواده شما اینطوری رسم بوده که میگی.
        کافر همه رو به کیش خود پندارد.

    • بدون نام

      پرویزجان نگران نباش ماه همیشه پشت ابر نمیمونه

    • بدون نام

      پرویزجان مردم ایران پشتت هستن نگران نباش

    • بدون نام

      پرویزجان مردم ایران پشتت هستن نگران نباش

    • بدون نام

      پرویزجان مردم ایران پشتت هستن نگران نباش

    • ایرانی

      پرویزخان جمیله هنرمندنبوده ،بلکه یه رقاص زمان شاه بوده و نیاز نیست شما از ایشون حمایت کنی و یا دلت به حال ایشون به سوزه، بهتره دل جنابعالی به دور اطراف خودت باشه ،افرادی را میشناسم در مسعودیه تهران توان راه رفتن از پله منزل خود راندارد و به نظر من از جمیله خانم هم واجب تر هستش ، اینها عشق دنیا رو دیدن شما به فکر خودت باش عزیزم

    • بدون نام

      جمیله هنرمند در بازه زمانی خود بود وباان هنرش که هنر رقاصی بود دل خیلی ها را شادمیکرد وممکن بود در این راه به خودش وخانواده اش از دیده گاه بعضی ها اسیب رسانده باشد اما باعث اجرشدن نان کسی نشد،زیراب کسی را نزده،ادم فروشی نکرده بود ولی متاسفانه خیلی ها باعث نابودی زندگی خیلی ها شدندکه خداوند همه را می بخشد اما حق الناس را نمی بخشد.

    • ارسلان

      عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت

      که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

      من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را کوش

      هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

    • بدون نام

      .. سوفیا لورن رو از کجا میشناخت...گیر دادین به پرستویی که جمیله رو میشناسه؟جمیله جز مثلهای ایرانی شده.

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری ،واقعا شما از این جماعت به اصطلاح بازیگر چه انتظاری داردی ؟! اینها ، کاباره و کارکنان آن را اعم از وفاحش و رقاصه آن را یک کانون هنری و هنر مند می دانند ! مگر آن بازیگر نبود که گفته بود گلفشته فراهانی آزاد هست هرگونه که می خو.اهد باشد و ادامه گفته بود خدا انسان را آزاد آفریده است ؟!!!

      پاسخ ها

      • احمد خوش تیپ

        این رقاصه ها هم صد شرف به شما دارن که دلارو کردید شش هزار تومن همه بیچارن

    • ققنوس

      ای کاش روزنامه کیهان روی دزدی ها و اختلاسها هم همینجور تعصب داشت

    • بهلول

      آقایان شریتمداری وپرستوئی .لطفا به نظرات کاربران توجه فرمایید.دردمردم فساد ودزدی مدیران کشور است .نه فلان هنرپیشه قبل یا بعد ازانقلاب.مردم شاید فقر وحتی گرسنگی را تحمل نمایند ولی اختلاس ودزدی در کشور امان مردم را بریده است. البته .خیلی ازشماها اصلا نمیدانید گرسنگی یعنی چه ولی ولی از قدیم گفتند بلای عشق کس نداند جز عاشق شیدا بدریا رفته میداند مصیبهای طوفان را .

    • ایران عاقل

      عاقلان دانند و بس ۰۰۰۰ هیس زمان بهترین محکمست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج