جاباما
۶۹۹۲۱۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تلاش ضرغامی برای پاک کردن برخی خاطرات

روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: نه‌ تنها خود را ديگر اصولگرا نمي‌داند بلكه تقسيم‌بندي اصلاح‌طلب و اصولگرا را نيز پوست خربزه مي‌داند. رييس اسبق سازمان صدا و سيما نيز همانند ديگر دوستان خود در جبهه اصولگرايي مشي خود را پس از نتيجه انتخابات رياست‌جمهوري تغيير داده و تلاش دارد خود را فردي فراجناحي و انقلابي معرفي كند.

روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: نه‌ تنها خود را ديگر اصولگرا نمي‌داند بلكه تقسيم‌بندي اصلاح‌طلب و اصولگرا را نيز پوست خربزه مي‌داند. رييس اسبق سازمان صدا و سيما نيز همانند ديگر دوستان خود در جبهه اصولگرايي مشي خود را پس از نتيجه انتخابات رياست‌جمهوري تغيير داده و تلاش دارد خود را فردي فراجناحي و انقلابي معرفي كند. عزت‌الله ضرغامي اين روز‌ها متحول شده و تلاش دارد با اظهارنظر‌هايي متفاوت عملكرد خود در رسانه ملي را از اذهان پاك كرده و نشان دهد افراد به فراخور زمان و جايگاه خود تغيير مي‌كنند.

مردي كه روزي در جمنا حضور داشت و براي حمايت از رييسي كانديداي مطلوب خود شهر به شهر سفر مي‌كرد پس از انتخابات به زمين و زمان انتقاد دارد حتي از جريان سياسي كه هوادارش بود. او در اظهارنظري نسبت به موضع‌گيري‌هاي جديد خود واكنش نشان داد و گفت: «فعاليت‌هاي اخير من در فضاي مجازي هيچ ارتباطي با مسائل سياسي و انتخاباتي ندارد. احساس مي‌كنم جاي خالي يك قرائت جديد و غيركليشه‌اي در نيروهاي انقلاب خالي است. من عميقا به جذب حداكثري و دفع حداقلي و التزام به ارزش‌هاي انقلاب در عين پذيرش تحول، آن گونه كه رهبري مي‌گويند اعتقاد دارم و به آن عمل مي‌كنم.»

ضرغامي براي اثبات ادعاي خويش كه تلاش دارد گفتماني جديد را پديد آورد اقداماتي را نيز انجام داده است. نخستين واكنشي كه سبب تعجب همگان از موضع‌گيري او شد، درباره سپنتا نيكنام، عضو زرتشتي شوراي شهر يزد بود كه عضويت نيكنام را حق او دانسته بود. او در اظهارنظر متفاوت ديگري از حميد بقايي كه اين روز‌ها محكوميت خود را سپري و در اعتصاب غذا به سر مي‌برد خواست تا اعتصاب غذاي خود را بشكند. چهره‌اي كه اين روز‌ها از ضرغامي ديده مي‌شود اصلا شباهتي به رييس اسبق سازمان صدا و سيما ندارد. او در وهله اول راه خود را از دو جريان سياسي و ريشه‌دار كشور جدا و آنها را پوست خربزه دانست و در گام بعدي مواضعي قابل تامل اتخاذ كرد.

يكي از اقدامات جديد ضرغامي كوهپيمايي و گرفتن عكس يادگاري با جواناني است كه پوشش آنها در زمان دوران او در صداوسيما همواره زير تيغ سانسور مي‌رفت اما ظاهرا در راه پاستور بايد همه خاطرات تلخ گذشته را يا انكار كرد يا پوشاند. مواضع جديد رييس اسبق صدا و سيما دولت را نيز در بر مي‌گيرد. ضرغامي كه ظاهرا فعاليت در فضاي مجازي به او مزه كرده است و ترجيح مي‌دهد به جاي رسانه‌ها در كانال تلگرامي و توييتر خود فعال باشد با انتشار توييت در بزنگاه‌هاي مختلف دولت را شامل مهرورزي‌هاي خود كرده است. مهرورزي هايي كه بسته به شرايط كشور مي‌تواند انتقادي يا حمايتي باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      باز چه خوابی واسه مردم دیدید؟نکنه بوی پست و جایگاه به مشامتون خورده دوباره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج