۶۹۹۳۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا به روایت آمار

بایرن مونیخ با ثبت آماری خارق‌العاده موفق به فتح بوندس‌لیگا شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگای آلمان با پیروزی ۴ بر یک در خانه آگزبورگ، در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل جاری به ششمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها دست یافت. بایرن در حالی به این قهرمانی رسید که در اواسط فصل جاری سران این باشگاه به همکاری‌‌شان با کارلو آنچلوتی پایان دادند و هدایت این تیم را به یوپ هاینکس، کسی که سابقه فتح سه‌گانه قهرمانی با باوارایی‌ها را دارد، سپردند.

در زیر آماری جالب از قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا می‌خوانید:

* این دومین بار در تاریخ رقابت‌های بوندس‌لیگا و اولین بار در ۲۴ سال اخیر است که یک تیم پس از اخراج سرمربی‌اش در طول فصل، در پایان همان فصل به قهرمانی می‌رسد.

* این بیست‌وهشتمین قهرمانی بایرن در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آلمان و بیست‌وهفتمین قهرمانی سرخپوشان مونیخی از زمان تأسیس رقابت‌های بوندس‌لیگا در سال ۱۹۶۳ میلادی است.

* روبرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن ۲۶ گل در مسابقات فصل جاری بوندس‌لیگا، عنصری کلیدی در قهرمانی بایرن در این رقابت‌ها بود. دومین گلزن برتر باواریایی‌ها در این رقابت‌ها توماس مولر با ۷ گل زده بود.

* یاشوا کیمیچ فصل فوق‌العاده دیگری را سپری کرد و خلاق‌ترین بازیکن بایرن در فصل جاری با ۱۰ پاس گل و خلق ۴۹ موقعیت‌گلزنی بوده است.

* مصدومیت مانوئل نویر، دروازه‌بان اول سرخپوشان مونیخی سبب شد تا اسون اولریخ به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند و از آن زمان تا کنون با ۲۱۶۰ دقیقه بازی بیشترین زمان بازی را در بین بازیکنان بایرن داشته است.

* بایرن با شکست آگزبورگ به بیست‌وسومین برد خود در رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا دست یافت، اما این دهمین برد متوالی شاگردان یوپ هاینکس در این مسابقات بود که باعث شد با رکورد بیشترین پیروزی متوالی خود که در سال ۲۰۱۷ به ثبت رسیده بود، برابر شوند.

* فرانک ریبری با این قهرمانی به جمع بازیکنانی همچون اولیور کان، باستین شواین‌اشتایگر و فیلیپ لام پیوست که هر یک هشت عنوان قهرمانی در بوندس‌لیگا را تجربه کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج