۶۹۹۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جریمه ۶۰ میلیونی مدافع سپاهان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان را به خاطر عقد قرارداد همزمان با دو تیم به مبلغ ۶۰ میلیون تومان جریمه کرد.

خبرگزاری مهر: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان را به خاطر عقد قرارداد همزمان با دو تیم به مبلغ ۶۰ میلیون تومان جریمه کرد.

شجاع خلیل‌زاده بازیکن فصل گذشته مس کرمان در فصل ۹۱-۹۲ مبادرت به انعقاد دو قرارداد همزمان با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس کرده بود. برهمین اساس کمیته انضباطی به استناد بند ۱ ماده ۲۱ آیین نامه نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، وی را به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این کمیته همچنین تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا را هم جریمه کرد. دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سایپا از هفته دهم لیگ برتر در تاریخ ۲۹ شهریورماه در اهواز در حالی برگزار شد که هر دو تیم با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شدند. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا را به پرداخت مبلغ ۶ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

در دیدار تیم‌های گسترش فولاد و ذوب آهن که روز ۲۸ شهریور ماه در تبریز برگزار شد، تیم گسترش فولاد تبریز با چهار دقیقه تاخیر وارد زمین شد و بر همین اساس این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین از سوی تماشاگران تیم گسترش فولاد تبریز نسبت به بازیکن حریف تخلفاتی صورت گرفت و این تیم مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و تذکر کتبی محکوم شد. در این مسابقه کادر فنی تیم گسترش فولاد یعنی رسول خطیبی، حسین خطیبی و عبدالرزاق میراب نسبت به داوری مسابقه معترض شدند و بر همین اساس کمیته انضباطی هر کدام را به تذکر کتبی و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج