۶۹۹۳۶۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عباسی: پارسال همین موقع جشن بقا گرفتیم

مدیرعامل باشگاه مشکی پوشان گفت:ناراحت هستیم اما به هر حال تمام تلاشمان را کردیم تا تیم به لیگ دسته اول سقوط نکند.

خبرگزاری فارس: علی عباسی در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه آیا از سقوط به لیگ دسته اول ناراحت هستید یا خیر، گفت: ناراحت هستیم اما به هر حال تمام تلاشمان را کردیم تا تیم به لیگ دسته اول سقوط نکند. فکر نمی‌کنم برد و باخت اینقدر روی آدم باید تاثیر بگذارد که نتوانیم به زندگی عادی برسیم. پارسال همین موقع جشن بقا گرفتیم اما امسال سقوط کردیم. ناراحت هستیم چرا که نتوانستیم به برنامه‌هایی که می‌خواهیم برسیم اما ناامید نیستیم چرا که ما از لیگ ۲ به لیگ برتر رسیدیم با توجه به شرایط اقتصادی که داشتیم هرچه که توان داشتیم و کاری که از دستمان بر می‌آمد انجام دادیم اما تلاش می‌کنیم تا برای فصل آینده از همین ابتدا برنامه‌ریزی کنیم تا با قدرت به لیگ برتر برگردیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه ایراد کار از کجا بود و چه دلیلی باعث سقوط تیم مشکی‌پوشان به لیگ دسته‌اول شد، گفت: ایراد و اشکال‌های زیادی وجود داشت ولی من احساس می‌کنم که از نقطه شروع فصل ما باید تصمیم‌گیری بهتری انجام می‌دادیم. زمانی که آقای میثاقیان را از کار برکنار کردیم شرایط ما تغییر کرد ما باید از ابتدا با یک مربی خوب کار می‌کردیم تا به مشکل نخوریم. بعد از اینکه میثاقیان از تیم ما رفت سعی کردیم مربیان خوبی بیاوریم اما باز هم افرادی مثل آقای مرزبان ۳ هفته با ما کار کردند اما با توجه به اینکه از تیم دیگری پیشنهاد مالی بهتری داشتند از تیم ما جدا شدند و این کار به نظرم دور از اخلاق حرفه‌ای بود. شرایط تیم از لحاظ فنی خوب نبود امسال خیلی کم مشکل مالی داشتیم ولی نتوانستیم از لحاظ فنی فوتبال خوبی را ارائه دهیم.

عباسی در ادامه در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند که عدم ثبات مدیریتی باعث سقوط مشکی‌پوشان شد، گفت: ما در طول فصل فقط یک بار عذر یک سرمربی را خواستیم که آن هم آقای میثاقیان بود ولی در طول فصل سعی کردیم از مربیانمان حمایت کنیم. برای مثال آقای عنایتی که تجربه سرمربی‌گری نداشت از او حمایت کردیم تابتواند نتیجه خوبی بگیرد. بعد از استعفای عنایتی با داود مهابادی به نتیجه رسیدیم اما ما به ثبات اعتقاد داریم حتی زمانی که لیگ یک بودیم با یک مربی به لیگ برتر صعود کردیم. ما فقط عذر یک مربی را خواستیم و هیچ دخالتی هم به بحث و مسائل فنی نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه مشکی‌پوشان در ادامه در خصوص صحبت‌های مرزبان در خصوص درگیری او و مدیران باشگاه مشکی‌پوشان نیز گفت: ما هیچ وقت در کار مربی و سرمربی دخالت نکردیم. آقای مرزبان تکلیفش مشخص است، از لحاظ فنی مربی با تجربه‌ و با دانشی است اما از لحاظ شخصیتی به نظرم ضعیف است چرا که زمانی که با ما قرارداد داشت به دنبال بهانه بود تا به تیم دیگری برود حتی او شماره من را به مدیر تیم لیگ دسته اولی داد تا با من تماس بگیرد تا اجازه خروج مرزبان را بدهم، ما با این موضوع مخالفت کردیم. همین عاملی بود تا بحث‌هایی بوجود بیاید تا ناراحتی بر سر تمرین مشکی‌پوشان رخ داد و باعث شد تا مرزبان از تیم ما جدا شود.

وی در ادامه در خصوص صحبت‌های عنایتی مبنی بر اینکه مدیران باشگاه مشکی‌پوشان از لحاظ شخصیتی جزء مدیران خوب هستند اما ضعف‌هایی هم دارند نیز گفت: قطعاً هر فردی هم نکات قدرتی دارد هم ممکن است ضعف‌هایی داشته باشد. عنایتی از لحاظ مربی‌گری ممکن بود به دلیل تجربه کم ضعف‌هایی داشته باشد، ما جزء باشگاه‌های خصوصی بودیم و سعی کردیم با توجه به شرایط بد اقتصادی خلق پول کنیم و بتوانیم به تیم پول تزریق کنیم. پیش‌بینی می‌کردیم زمانی که به لیگ برتر صعود کنیم مشکلات مالی تیم برطرف می‌شود، می‌توانیم از تبلیغات محیطی و تلویزیونی درآمد کسب کنیم اما این اتفاق نیفتاد. اینها باعث شد تا بعضی مواقع از لحاظ مالی به مشکل بخوریم. ما نسبت به تیم‌های دولتی ضعیف هستیم اما سعی کردیم درآمدزایی کنیم تا تیم به مشکل نخورد ما امسال نزدیک به ۸ میلیارد هزینه کردیم تا تیم را حفظ کنیم ولی متاسفانه مشکی‌پوشان سقوط کرد. فقط نزدیک به ۵ میلیارد هزینه قرارداد بازیکنان بود و ۲-۳ میلیارد هم هزینه‌های جانبی.

عباسی در پایان در خصوص اینکه آیا مسئولین شهر مشهد به تیم مشکی‌پوشان کمکی کرده‌آند یا خیر، گفت: من نمی‌خواهم راجع به این موضوع بحث کنم به هر حال ما در این استان زندگی می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا به خاطر هواداران شرایط خوبی را بوجود بیاوریم اما باید بگویم مسئولین شورا شهر جدید تمام تلاششان را کردند تا به تیم نه از لحاظ مادی بلکه معنوی به تیم کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله پارسال بازی ناجوانمردانه لنگ جشن گرفتید امسال بابازی جوانمردانه استقلال رفتید لیگ یک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج