جاباما
۶۹۹۴۱۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

دعوتنامه اسپاتیفای برای معرفی محصول جدید

اسپاتیفای (Spotify) که یک نرم‌افزار و رسانه پخش آنلاین و جاری موسیقی، پادکست و ویدئوست، به طور رسمی در سال ۲۰۰۸ میلادی راه‌اندازی شد و از آن زمان نیز با افزودن قابلیت‌های بسیاری، توانسته است توجه بخش اعظمی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. از مهم‌ترین رقیبان اسپاتیفای می‌توان به نرم‌افزار مشابه اپل موزیک اشاره کرد که کاربران گوشی‌های آیفون از آن استقبال بی‌نظیری کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: برخی از رسانه‌ها گزارش داده‌اند که اسپاتیفای با برگزاری مراسمی در ۲۴ آوریل ( ۴ اردیبهست) قصد دارد از یک محصول یا سرویس جدید رونمایی کند.

به گزارش وب سایت TechRadar، اسپاتیفای (Spotify) که یک نرم‌افزار و رسانه پخش آنلاین و جاری موسیقی، پادکست و ویدئوست، به طور رسمی در سال ۲۰۰۸ میلادی راه‌اندازی شد و از آن زمان نیز با افزودن قابلیت‌های بسیاری، توانسته است توجه بخش اعظمی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. از مهم‌ترین رقیبان اسپاتیفای می‌توان به نرم‌افزار مشابه اپل موزیک اشاره کرد که کاربران گوشی‌های آیفون از آن استقبال بی‌نظیری کرده‌اند.

اسپاتیفای که هفته گذشته سهام خود را برای نخستین بار به صورت عمومی عرضه کرد، توانست پیامد مثبتی را برای خود ایجاد کند تا بتواند دعوت نامه خود را برای مراسم و رویدادی که قرار است در تاریخ ۲۴ آوریل معادل ۴ اردیبهشت سال جاری میلادی در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا برگزار شود، منتشر کند.

بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که اسپاتیفای به احتمال زیاد می‌خواهد از یک محصول یا سرویس جدید در این رویداد رونمایی و معرفی کند.

شنیده‌های قبلی حاکی از آن است که اسپاتیفای در حال توسعه دستیارهای صوتی برای اپلیکیشن خود است تا بتواند قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعددی را برای کاربرانش ارائه دهد.

نرم افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم عامل اندروید، iOS ، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آنها گوش بسپارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج