۶۹۹۴۶۸
۲۳ نظر
۵۰۱۰
۲۳ نظر
۵۰۱۰
پ

دزدان مسلح را شناسایی کنید

پلیس از مردم خواست تا دو سارق مسلح که از یک خانه سرقت کرده بودند را شناسایی کنند. به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،ساعت ۱۱:۴۵روز ۲۰ شهریورماه گذشته و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یک مجتمع مسکونی در خیابان محمدعلی جناح، به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام شد.

خبرگزاری میزان: پلیس از مردم خواست تا دو سارق مسلح که از یک خانه سرقت کرده بودند را شناسایی کنند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،ساعت ۱۱:۴۵روز 20 شهریورماه گذشته و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یک مجتمع مسکونی در خیابان محمدعلی جناح، به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد دو جوان حدودا ۳۰ ساله که یکی از آن‌ها کت و شلوار و دیگری شلوار و پیراهن جین آبی رنگ به تن داشتند، با تهدید اسلحه اقدام به سرقت بیش از ۷۰ میلیون تومان پول و طلاجات ساکنان مجتمع کرده و پس از محبوس کردن افراد مجتمع از محل متواری شدند.

کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت به تحقیق از اهالی مجتمع مسکونی پرداختند که در همان تحقیقات اولیه مشخص شد تمامی اهالی این مجتمع از بستگان نزدیک یکدیگر هستند.

یک از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۰:۵۵ صدای جیغ کشیدن خواهرم که دیوار به دیوار و در یک طبقه زندگی می‌کنیم، شنیدم؛ اول اعتنا نکردم، اما پس از دقایقی برای پیگیری موضوع به در خانه خواهرم رفتم. زنگ زدم، اما خواهرم در را باز نکرد با کلید یدک، به همراه پدرو مادرم و پسرم وارد خانه‌ی خواهرم شدیم که دیدیم دو جوان غریبه‌ی حدودا ۳۰ ساله داخل خانه‌ خواهرم هستند؛ آن‌ها خواهرم را در یکی از اتاق‌ها و دختر ۶ ساله اش را نیز در اتاقی دیگر حبس کرده بودند. یکی از این افراد به سمت ما آمد؛ اسلحه اش را به سمت من گرفت؛ دست و پای پسرم را بست و اسلحه را روی سر پسرم گذاشت؛ تهدید کرد که اگر طلا و پول ندهیم، پسرم را خواهد کشت و مرا به زور به طرف اتاق خواب برد و اسلحه را به سمت من گرفت؛ من تمام طلا‌های خودم را به او دادم، اما او دست بردار نبود و دائما محل گاوصندوق را از من می‌پرسید، اما ما در خانه گاوصندوق نداریم؛ نهایتا آن‌ها همگی ما را در یکی از اتاق حبس کرده و پس از زدن اسپری فلفل، در اتاق را بسته و از خانه خارج شدند.

دزدان مسلح را شناسایی کنید

شاکی که سارقان با ورود به خانه اش اقدام به حبس کردن او و دختر شش ساله اش کرده بودند نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: با دختر ۶ ساله ام داخل خانه بودیم که زنگ در واحد ما را زدند؛ دختر ۶ ساله ام در را باز کرد که ناگهان دو نفر با اسلحه وارد منزل شدند. من جیغ کشیدم؛ آن‌ها با مشت و لگد به جانم افتادند و مرا به داخل یکی از اتاق‌ها انداختند و دختر شش ساله ام را نیز گروگان گرفتند. گفتند: "طلا و پول داری بگو کجاست. تمام صورت و دهان و گردنم خونی شده بود؛ جلوی دهان دخترم را گرفته بودند و دائما تهدید می‌کردند که "بچه ات را می‌بریم" که در همین زمان خواهرم به همراه پدر و مادرم و پسرش وارد خانه شدند.

دزدان مسلح را شناسایی کنید

کارآگاهان با بررسی مجتمع مسکونی محل سرقت اطلاع پیدا کردند که پارکینگ و در ورودی مجتمع دارای دوربین‌های مداربسته است؛ بلافاصله تصاویر دوربین‌ها مورد بررسی قرار گفت و با راهنمایی شکات پرونده، تصاویر دو سارق مسلح مورد شناسایی قرار گرفت.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری این دو سارق مسلح، هماهنگی با بازپرس محترم شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای انتشار مجدد تصاویر بدون پوشش متهمان انجام شده است؛ لذا از شهروندانی که موفق به شناسایی تصاویر این دو نفر شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، محل سکونت و تردد این افراد را از طریق شماره تماس‌های ۵۱۰۵۵۵۰۱ و ۵۵۳۸۱۰۳۶ در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی میخواین به بچه هاتونیاد بدین در خونه رو روی کسی که نمیشناسن باز نکنند حتی مآمورین کنتور
      باز جای شکر باقی هست فقط مالتونو بردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاد قصه بزبزقندی و فرزاندان برومندش شنگول و منگول و ته تغاریش حبه انگور بخیر

      • بدون نام

        افرادی که در قالب تعمیرکار و ... از آگهی های اینترنتی و اپ های اندرویدی به داخل خانه می آیند از وجود گاوصندوق با خبر می شوند

        صندوق امانت بانک ها گزینه بهتری است

      • بدنام

        درصورت نداشتن آیفون تصویری چه کسی خبر داره اونی که پشت در منتظر هست کیه
        اراجیف نگید حرف یک من دو ریالی ننویسید
        حرف مفت چنده

    • بدون نام

      اینها رو نمیشه پیدا کرد اما آنها دیگر که به همین جرم دستگیر شدند چنان قصاصی کنید که عبرتی باشد برای سایر این بی شرفها

    • بدون نام

      آرایشگرها باید اینها رو بشناسند چون سرهای اینها اصلاح شده است؛

      پاسخ ها

      • مرشد

        احتمالات مهم است و احتمال دارد هردو، برادر، دایی و خواهرزاده، عموو برادرزاده، پسرخاله، پسردایی پسرعمه و بالعکس، و تناسب های دیگر و خلاصه بدون شک درپايان هم دزده بوده اند، با این رهنمود درست و شفاف مانده به سرعت عمل و هوش سلیقه خودتان که سریع دستگیر شوند،

      • سعیداستقلالی

        آفرین نمکدون خخخخخخخخخخخ

    • reza

      چقدر شبیه همند!!! احتمال زیاد برادر باشند!
      بیا اینم یه سرنخ .برین حال کنین!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشتر به دایی و خواهرزاده میخوردند

      • مددکار

        با توجه به کمک و سرنخی که شما دادین من هم میگم که حتماً سارق مسلح بودن و همچین حرکتی را دوباره مرتکب میشن، این هم بک سر نخ که نه سر طناب حالا بدین از طریق اون چیزهای تخصصی پیدا کنند،

    • یعقوب

      شهریور سال گذشته اتفاق افتاده چرا حالا واقعا متاسفم

      پاسخ ها

      • m....x

        یه بارم منتشر شده بود این بار دومه یادمه پارسال بود

      • یاوری

        احتمالا از اشنایان و نزدیکان باشند ومی بایستی اتفاقات ورفت وامدهای دو ماه گدشته را بررسی کرد به نتیجه خواهی رسید

    • یاعلی

      اینا ماجرا را کامل نمیگن.این افرادو می شناسن.کاملا مشخصه دزدای به این شیکی تو روز روشن می دونستن کجا برن.قطعا طلبکارن یا خورده حساب داشتن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه (یاعلی)جان الهی قربونت برم، کی حقیقت یا کامل ماجرا را گفتن که این بار بگن، فقط قصد استفاده از هوش و درایت برخی و نیز بدانند فضولی مثل من کیه این چیزها را ابتر مبنویسند، اشکال نداره ماها یا هوش سرشار داریم یا فضولی که می گیم دیگه غمت نباشه، امیدواریم کمک خودمان را کرده باشیم،

    • mm

      سلام تیرماه بوده نه شهریور بالا نوشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        mm
        جان دست شما درد نکند همین را بگم اینها که در روز روشن رفتن احتمالاً اسلحه قلابی بوده و این حس فضولی من میگه که شاید مال باختگان آنان را میشناسند رو حسابی نمیگن، از هوش و درایت شما هم من بجای آنها تشکر مینمایم،

    • بدون نام

      خواهشا هرکس میشناسه به 110 خبر بده

    • بدون نام

      ممکنه برای شما هم اتفاق بی افته،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای وا، من اسم دزد میاذن قبض روح میشم تا چه رسد به سارق مسلح!!!

    • A 21

      عباس معصومیه؟!!

      پاسخ ها

      • اسی م

        باید پلیس آگاهی سریع اقدام کند منم یک موتور دارم نیان بدذدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج