۶۹۹۵۳۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

زیباترین لپ تاپ گیمینگ ام اس آی

کمپانی MSI یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ های گیمینگ، به تازگی محصولی خاص موسوم به لپ تاپ MSI GS۶۵ Stealth Thin ۸RF را معرفی کرده است. این لپ تاپ یکی از پیشرفته ترین محصولات موجود است که توسط پردازنده های نسل هشتم اینتل (کافی لیک Core i۷) هندل می گردد

وبسایت سخت افزار: کمپانی MSI یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ های گیمینگ، به تازگی محصولی خاص موسوم به لپ تاپ MSI GS۶۵ Stealth Thin ۸RF را معرفی کرده است. این لپ تاپ یکی از پیشرفته ترین محصولات موجود است که توسط پردازنده های نسل هشتم اینتل (کافی لیک Core i۷) هندل می گردد. پردازش های گرافیکی در این لپ تاپ باریک و زیبا بر عهده کارت گرافیک GeForce GTX ۱۰۷۰ با ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی است.

زیباترین لپ تاپ گیمینگ ام اس آی

دو اسپیکر با توان کلی 4 وات و آمپلی فایر هدفون به همراه دنیایی از امکانات صوتی نظیر NAHIMIC 3 در کنار این کمر باریک زیبا هستند. MSI اینبار با تغییر کلی در نمایشگر یک نوت بوک گیمینگ خود که با ظاهری غیر گیمینگ و مدرن عرضه شده است، از یک پنل 15.6 اینچی IPS با دقت FHD استفاده کرده است که می تواند از فرکانس 144 هرتز بر روی زمان پاسخ دهی 7 میلی ثانیه پشتیبانی نماید. در دو اسلات رم، می توان از حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 2666-2400Mhz بهره برد.

زیباترین لپ تاپ گیمینگ ام اس آی

در بخش حافظه ذخیره سازی نیز یک ماژول SSD M.۲ NVME تعبیه شده است که بسته به کانفیگ، ظرفیت های آن متفاوت است. در بخش شبکه نیز شاهد استفاده از کنترلرهای پیشرفته از جمله Killer Gb LAN و Wi-Fi + Bluetooth v۵ هستیم. یک آداپتور باریک (Slim) با توان ۱۸۰ وات نیروی مورد نیاز آن را تامین می کند. باتری داخلی آن نیز با توان ۸۴ وات در ساعت و ۴ سل، توان مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول به یک رابط Type-C (USB۳.۱ Gen۲ / DP / Thunderbolt۳) نیز مجهز شده است.

زیباترین لپ تاپ گیمینگ ام اس آی

لپ تاپ MSI GS65 Stealth Thin 8RF دارای نرم افزار اختصاصی DRAGON CENTER 2.0 است که مدیریت کامل سخت افزارها به همراه مانیتورینگ آنها را ممکن می سازد. MSI GS65 Stealth Thin 8RF را می توان با پرستیژ ترین لپ تاپ گیمینگ MSI دانست.

زیباترین لپ تاپ گیمینگ ام اس آی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج