۶۹۹۶۱۱
۲۲ نظر
۵۰۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۵
پ

توهین ترامپ به بشار اسد، ایران و روسیه

رییس‌جمهور آمریکا در پیامی توهین‌آمیز با طرح ادعاهایی علیه رییس‌جمهور سوریه مدعی شد که ایران و روسیه مسئول حمایت از بشار اسد هستند.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهور آمریکا در پیامی توهین‌آمیز با طرح ادعاهایی علیه رییس‌جمهور سوریه مدعی شد که ایران و روسیه مسئول حمایت از بشار اسد هستند.

دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در ادامه فرافکنی‌های خود پیامی در صفحه توئیترش منتشر و در آن بشار اسد رییس‌جمهور سوریه را به شکلی بسیار توهین‌آمیز خطاب قرار داد.

وی در این پیام با اشاره به این‌که «بسیاری از زنان و کودکان در حملات شیمیایی در سوریه جان خود را از دست داده‌اند»، مدعی شد که این مناطق توسط ارتش سوریه محاصره و قفل شده است و به طور کامل از دسترس دنیای بیرون خارج است.

ترامپ در ادامه این ادعای بی‌اساس خود همچنین مدعی شد که روسیه و ایران مسئول حمایت از اسد هستند و این هزینه بزرگی دارد.

****

مقامات آمریکایی پیش از این نیز مدعی حمله شیمیایی دولت سوریه علیه غیر نظامیان شده‌اند، این در حالی است که این ادعا هرگز اثبات نشده و دولت سوریه نیز آن را به‌طور قوی رد کرده است. همچنین مقامات کشورمان در واکنش به این ادعاهای بی‌اساس تاکید می‌کنند که این گروه‌های تروریستی در سوریه هستند که از سلاح‌های شیمیایی استفاده می‌کنند؛ چراکه سوریه در سال ۲۰۱۱ به‌طور کامل خلع سلاح شیمیایی شده است.

اما در طول سال‌های اخیر در جریان جنگ سوریه هر بار که یک حمله شیمیایی در این کشور صورت گرفته آمریکا و غرب تلاش کرده‌اند دولت را مسئول این حملات غیر انسانی بدانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بي نام

      ديگه اينقدر دروغ داخلي شنيديم ، به حرف هاي خارجي اطمينان بيشتري داريم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیاده ماهواره نگاه میکنی

    • بدون نام

      مردم بیچاره سوریه قربانیه سیاستمداران دنیا دارن کشته میشن بدونه هیچ کمکی از دنیا

    • ايران

      امريكا غ كرده ب ي ش ر ف

    • بدون نام

      مرتیکه دیوانه یه روز میگه می خوام از سوریه خارج بشم یه روز اینطوری .یه مشت افراطی دوره اش کردند بهش فشار میارند که هی زرر بزنه.بالاخره شعارت رو می خوای عملی کنی که اول آمریکا یا می خوای تا دماغ وارد باتلاق خاورمیانه بشی؟

    • بدون نام

      زورشو داره توهین میکنه اگه شما هم داشتید الان دلار 6000 تومن نبود. برعرضه ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره

    • بدون نام

      توهین میکنه دهنش رو پاره کنید بی همه چیز رو

    • بزرگمنش

      بزن ترامپ. عظمت آمریکا را به دنیا نشان بده

      پاسخ ها

      • علی کرمانشاه

        سگ کی باشه ترامپ مردک غول بی شاخ و دم ده‌ها دستور میدهد فردا که مستی شب گذشته از سرش بیرون زد دستور قبلی را تکذیب و فسخ میکند .اینم شد مرد و رئیس جمهور آبرو برای مردم و کشور امریکا نگذاشت با این حرکات و شکلکهایی که پشت تریبون از خود نشان میدهد.

      • علی کرمانشاه

        ژاندارک مگر عظمت نیروهای تفنگدار دریایی امریکایی را در تلویزیون ماهواره ای ندیدی که دو فروند قایق های جدید فوق پیشرفته امریکایی بهمراه ۱۵نفر تفنگدار دریایی مسلح و مجهز در تله سپاه قدس گرفتار و حتی فرست استفاده از تجهیزات پیشرفته همراه خود را نیافتند و لباس زیر و دستان بسته با چشمان گریان در مقابل دوربین های تلویزیون های ماهواره ای برای سراسر جهان پخش شد و دنیا دیدند که نیروهای ویژه تفنگداران دریایی امریکا گریه کنان بر روی عرشه قایق های امریکایی با لباس زیر و دست بسته در حین تجاوز به آبهای ایران دستگیر شده و بعنوان متجاوز به دنیا نشان داده شدند امریکا بجای نگرانی از سلامتی نیروهای خود بفکر این بود که قایق های تندرو آنها در اختیار کشور چین قرار نگیرد تمام نگرانی آنها کپی برداری و مهندسی معکوس چینی ها بود در صورتی که بهترین متخصص های مهندسی معکوس در ایران حضور دارند و کافی است یکسری عکس از سوژه های تسلیحاتی و دریایی در اختیار گروه های مهندسی معکوس قرار داده شود و در کوتاهترین زمان با بیش از ۲۰%ارتقاع سیستم آنها تحویل یگان های عملیاتی میدهند.بطوری که هیچ کشوری استعداد و نو‌آوری و سرعت عمل متخصصین ایران را ندارد گر چه قایق های امریکایی بهمراه تفنگداران اسیر شدا تحویل امریکا داده شدند و بیشتر از چند روز میهمان ما نبودند ولی قایق های تندرو مدرن امریکایی مهندسی معکوس شد و ده ها فروند از آنها تحویل تفنگداران سپاه قدس گردیدامریکا و همپیمانهای عرب وهابی مرتجع درمقابل نیروهای سپاه قدس و ارتش ایران ذلیل و ناتوان هستند در غیر این صورت طی ۴۰سال گذشته جرات نزدیک شدن به ایران را نداشته و هیچوقت هم این جسارت را پیدا نمیکند چون مثل سگ از نیروهای واکنش سریع سپاه قدس وبسیج ویژه و ارتش ایران می‌ترسد و تا امروز چنین حماقتی نکرده که وارد درگیری مستقیم با ایران شود .وایچ وقت چنین غلطی نخواهد کرد

    • بدون نام

      ترامپ خودش از تروریست ها و داعش حمایت می کند غلط اضافی می کند

    • بدون نام

      ترامپ به ایران و روسیه توهین نکرد به اسد توهین کرد و گفت اسد حیوان!
      نوشته ایران و روسیه به عنوان حامیانش هزینه سنگینی خواهند پرداخت!!

      پاسخ ها

      • علی کرمانشاه

        خیلی غلط اضافی کرده اگر مرد بود قدم نزدیک مرهای ایران بگذارد خود میداند که دیگر جایی برای نیروهای امریکایی و متحدانش در خلیج فارس و خاورمیانه نیست و درست مثل سال گذشته دو فروند قایق‌های تفنگداران ویژه امریکایی با تجهیزات کامل و تسلیحات فوق پیشرفته در تور نیروهای واکنش سریع سپاه قدس گرفتار و با دستان بسته و لباس زیر گریه کنان بر روی عرشه قایق های تندرو امریکایی مقابل دوربین های ماهواره ای به جهان نشان داده شدند و شرف و آبروی تفنگداران ویژه امریکا را رفت و ریش خند ملت دنیا شدند ترامپ با اینگونه جوانان با غیرت و مقتدر ایرانی طرف است نه رژیم بزدل و ترسوی عرب مرتجع وهابی آل‌سعود که برای حضور امریکا در سوریه سالانه ۹میلیارد دلار به امریکا پرداخت میکنند در صورتی که هیچ کاری از دست آنها برنمی‌آید بن‌سلمان بزدل میتواند نصف آن ۹میلیارد دلار را به ایران بدهد و ایران امنیت عربستان را تامین میکند بطوری که حتی یک امریکایی نزدیک آبهای عربستان نشود و از وحشت حضور نیروهای واکنش سریع سپاه و تفنگداران دریایی ارتش ایران جرات آمدن در آبهای خلیج فارس را نداشته باشند.

    • بدون نام

      دمش گرم،مگه دروغ گفته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی حرف میزنی

      • علی کرمانشاه

        از ترامپ گنده‌تر هم جرات توهین کردن به ایران و هم‌پیمانهای آن را ندارد چون از نزدیک عملکرد شیر پسرهای سپاه قدس رادر سوریه و عراق و لبنان دیده و خروجی آن هم نابودی و محو داعش و النصره در عراق و سوریه را دیده و تمایلی ندارد که باعث حمل جسدهای نیروهای امریکایی از سوریه و عراق به امریکا باشد لذا سعی میکند مقابل سپاه قدس ایران و حزب‌الا قرار نگیرد.

    • بدون نام

      راست میگه اون بشار اسد از حیوونم حیوون تره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیزی نمیدونی حرف نزن

    • بدون نام

      کاربر ی که به اسد توهین کرده سر پیازه یا ته پیاز شایدم از تروریستای سوریه

    • بدون نام

      پیشنهاد میکنم در مساجد وراه پیماییها به جای مرگ بر آمریکا مرگ بر ترامپ این فرعون زمانه سر بدهند

    • بدون نام

      تو سر پیازی یا ته پیاز ؟ نکنه خودت نسلت عربه؟ بهت برخورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج