۶۹۹۹۱۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

بلیت تهران - استانبول؛ ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان!

مهر گزارش داد: ایران ایر بلیت تهران ـ استانبول برای روز قبل از آغاز تعطیلات خرداد ماه را به قیمت ۵ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان عرضه کرده است!

مهر گزارش داد: ایران ایر بلیت تهران ـ استانبول برای روز قبل از آغاز تعطیلات خرداد ماه را به قیمت ۵ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان عرضه کرده است!

در حالی که بلیت تهران استانبول برای امروز (۲۰ فروردین) به قیمت ۵۰ هزار تومان به فروش می رسد، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در اقدامی عجیب بلیت تهران استانبول برای روز یکشنبه ۱۳ خرداد امسال که آغاز تعطیلات ۴ روزه است را به قیمت ۵ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان عرضه کرده است.

بلیت تهران - استانبول؛ ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان!

گفتنی است پس از اجرای قانون آزادسازی نرخ بلیت هواپیما از سال ۹۴، برخی شرکت های هواپیمایی بلیت های خود را بصورت چارتری به تعدادی از آژانس های مسافرتی یا چارترکننده ها می دهند که این اقدام سبب افزایش قیمت بلیت در ایام پیک سفرها و تعطیلات طولانی مدت شده است؛ البته در عین حال در روزهایی که با کاهش تقاضای سفر روبه رو هستند، قیمت بلیت هواپیما برای مقاصد خارجی تا ۵۰ هزار تومان نیز کاهش می یابد. اما سوال اینجاست که در ایام پیک سفر، آیا قیمت مجاز است که به هر میزانی افزایش یابد و آیا نباید برای این افزایش قیمت، یک سقف تعیین شود؟

البته ایران ایر جزء معدود ایرلاین هایی است که فروش چارتری بلیت ندارد و هر گونه تغییر قیمت بلیت ناشی از تصمیم بخش بازرگانی این شرکت است.

بلیت تهران - استانبول؛ ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      یعنی مملکتی شده که هرکس هرجوری زورش برسه بقیه مردم رو می چاپه اونایی که پست و مقام دولتی دارن با برداشت از بیت المال یا رشوه گیری و رانت اونایی که شغل ازاد دارن با کم فروشی و احتکار و تقلب و اونایی که تخصص دارن مثل پزشک و وکیل با گرو گرفتن سلامتی ....

      پاسخ ها

      • علی

        واقعا گل گفتی حرف حساب جواب ندارد

    • بدون نام

      با مقایسه دو عکس در مدت پرواز و کلمه ی "1 توقف" و " بدون توقف" به این نتیجه می رسیم که قیمت اعلام شده، مربوط به مسیر تهران به شهری و از آنجا به استانبول است. پروازهای هما از تهران به استانبول روزهای دوشنبه،چهارشنبه و جمعه بدوت توقف انجام میگردد. 13 ام خرداد روز یکشنبه است.

      پاسخ ها

      • نازی

        درست میگید مدت پرواز هم از 3 ساعت به 6 ساعت رسیده

    • خدا

      قبل تعطیلات چندبار توی تلویزیون دیدن یه مدیر یا مسئول مزخرفی میاد وادعا میکنه که هیچ گونه افزایش قیمتی در تعطیلات مخصوصأ بلیط نداریم/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج