۶۹۹۹۵۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

پوراحمد: اجازه ساخت فیلم جدیدم را نمی‌دهند

کیومرث پور احمد کارگردان مطرح سینما گفت: متاسفانه فیلمنامه من و فیلمی که قصد ساخت آن را دارم به نظر دوستان عبور از خط قرمز است و دوست ندارند که من چنین فیلمی بسازم که البته خودم هم دلیل این مخالفت را نمی‌دانم.

سینماسینما: کیومرث پور احمد چند سالی است که فیلم نمی سازد و غیبت او در حوزه سینما برای بسیاری سئوال ایجاد کرده است. اما پور احمد از ساخت فیلم جدیدی صحبت می کند که شورای پروانه ساخت با آن مخالفت کرده است. اما پور احمد با این تصمیم موافقت نخواهد کرد و سعی دارد به هر نحوی شده فیلم جدیدش را بسازد.

پوراحمد: اجازه ساخت فیلم جدیدم را نمی‌دهند

کیومرث پوراحمد کارگردان سینما درباره وضعیت این روزهای سینما گفت:« یکی از کمبودهای اصلی امروز سینمای ما نبود آثار تاثیر گذار است. البته کارگردانان جوانی هستند که آثار خوبی را خلق می کنند که حضور و به وجود آمدن چنین آثاری ملزم به حضور مداوم آنها است. البته هستند جوانانی که فیلم های مبتذل می سازند و ادعا می کنند که آثار تاثیر گذاری را ارائه می دهند. اکنون با فقر ژانر روبرو هستیم و متاسفانه برای مسئولان سینما این موضوع مهم نیست و به آن توجه نمی کنند.»

او ادامه داد:«به حدی امروز سینمای ما بیمار است که تغییرات مثبت در آن به نوعی غیر ممکن است. تا زمانی که نوع تفکر مدیران سینما این گونه باشد نباید به تغییر امیدوار باشیم. اما به هر حال ما سالی دو یا سه فیلم را مشاهده می کنیم که قابل قبول است که این روند فاجعه است.»

پور احمد درباره ساخت فیلم جدیدش گفت« متاسفانه فیلمنامه من و فیلمی که قصد ساخت آن را دارم به نظر دوستان عبور از خط قرمز است و دوست ندارند که من چنین فیلمی بسازم که البته خودم هم دلیل آن را نمی دانم. شورای پروانه ساخت برای بار دوم هم با ساخت فیلم من مخالفت کرد. برای من دیگر فیلم ساختن مهم نیست بلکه مایلم فیلمی که دلم می خواهد را بسازم. البته در سالهای اخیر فیلم های که ساخته ام الویتم نبوده است اما امروز فقط الویت هایم برایم مهم است. »

کیومرث پور احمد درباره ساخت فیلم در سال ۹۷ گفت:«نکته مهم این است که من ناامید نمی شوم. اگر شورای پروانه ساخت باز هم با من مخالفت کند کوتاه نخواهم آمد. امیدوارم که اجازه دهند فیلمم را بسازم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقصر خودت هستی که مجوز ساخت فیلم برایت صادر نمی شود شما هم اعلام کن که تهیه کننده وکارگران وابسته هستی و بدستور فیلمنامه بنویس وبدستور جلو دوربین ببر و هر چه را گفتند انجام بده تمام دربهای بسته بروی باز می شود در غیر این صورت درب پسته برایت باز نمی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج