۷۰۰۰۳۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

انتقاد یک مرجع تقلید از وضعیت کنونی بازار ارز

یکی از مراجع تقلید گفت: مکرر می‌گویند که مشکل دلار را حل می‌کنیم و مردم نگران نباشند ولی خبری نیست؛ مردم مغالطه و وعده‌های دروغ را می‌فهمند؛ دولتمردان سعی کنند که مشکلات را برطرف کنند.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار دکتر سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران شهر قم، با تاکید بر حساسیت و اهمیت کار مدیریت شهری اظهار کرد: با توجه به هم‌فکری و اتحاد و انسجامی که در مجموعه شهرداری برقرار است، یکی از نعمت‌ها همین است که موجب توفیق می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری توانسته در سایه وحدت در قم تحول ایجاد کند تصریح کرد: اقدامات شهرداری در این دوره بسیار خوب و وسیع بوده و ذوق، تحول و سابقه مدیریت شهری کمک کرده و توانسته‌اید تحولی در این شهر ایجاد کنید.

این مرجع تقلید بابیان اینکه شهر قم ام‌القرای جهان اسلام است گفت: سیاست و... از قم نشات گرفته و خدمت کردن به این شهر بسیار مهم است؛ در جایگاه خود از اقدامات مجموعه مدیریت شهری تقدیر کرده و اقدامات در حوزه زیباسازی، ترافیک و حمل و نقل را تحولی در شهر می‌دانیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی‌کاظم(ع) اظهار کرد: گاهی اهل‌بیت با تمثیلی سعی کردند مبانی و موازین دینی را بیان کنند؛ بهتر است مردم نیز با زبان عربی آشنایی بیشتری داشته باشند چراکه این زبان با ما بیگانه نیست و قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و کتب دینی همه عربی هستند.

آیت‌الله نوری همدانی اضافه کرد: امام کاظم(ع) می‌فرماید: لقمان خطاب به فرزندش گفت که دنیا دریایی عمیق است و بسیاری در این دریای عمیق غرق شده‌اند، برای نجات خود باید کشتی‌ای بسازی که تقوای الهی است، در داخل این کشتی باید ایمان باشد و بادبان آن توکل بر خدا، کشتیبان آن عقل و سکان آن صبر است؛ کار مسوولان نیز همین‌طور است، به مثابه کشتی‌ای که مردم را باید به ساحل صبر برسانند.

وی با اشاره به اهمیت رفتار صحیح با مردم اظهار کرد: مردم خون دادند تا این نظام اسلامی به وجود آمد؛ در مراجعه مردم، استقبال از آنها و رفتار و گفتار صحیح با آنها بسیار مهم است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه امام صادق اخلاق را خلاصه در برخورد، گفتار و رفتار می‌دانند تصریح کرد: کار مسوولان از این نظر مهم است و در برخورد با مردم باید این موارد را رعایت کنید.

وی اشرف عبادات را خدمت به مردم دانست و افزود: خوشبختانه همه از کار شهرداری راضی هستند و اقدامات خوبی انجام گرفته است؛ اما باید توجه داشت کار دولت بسیار مهم است، امروز مساله ارز مهم است و دولت باید این مشکلات را حل کند؛ ارز که بالا رفت همه چیز گران می شود.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: به ما می‌گویند سیاه‌نمایی نکنید؛ ما چیز سفید را سیاه نمی‌کنیم چراکه اقتصاد ما سیاه است و دولت و مسوولان نتوانسته‌اند کاری در این زمینه انجام دهند.

وی با بیان اینکه سال ۹۶ رهبر انقلاب در سخنرانی خود در مشهد بر تقویت تولید و اشتغال تاکید کردند گفت: فردای آن روز دولتمردان بیانیه دادند که مشکل را حل می‌کنیم اما یک سال گذشته و کاری نشده و همه چیز آمار و ارقام و جلسه و مسافرت است و مردم چیزی جز گرانی و بیکاری ندیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مجدد رهبر امسال بر حمایت از تولید و اشتغال تاکید کردند اظهار کرد: ما مسائل سیاه را بیان می‌کنیم و این سیاه نمایی نیست؛ مکرر می‌گویند که مشکل دلار را حل می‌کنیم و مردم نگران نباشند ولی خبری نیست؛ مردم مغالطه و وعده‌های دروغ را می‌فهمند؛ دولتمردان سعی کنند که مشکلات را برطرف کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      متاسفانه مسئولین ما سوار بر قایق های مسافرتی لوکس هستند و شاهد و نظاره گر غرق شدن مردم در مشکلات و منجلاب فساد در جامعه هستند

    • ناشناس

      فعلا که مسولین واسه خودشون کشتی نجات ساختن ولی بقیه مردم چی مشکلی نیست نهایتا میمیرن بالا تر از سباهی رنگی نیست ولی در عوض مسولین واقازادهاشون سالم سرحال وجیبشون پرپول اینجوره دیگه!!!!!!

    • بدون نام

      مدیران منافق= اعدام// مدیران مجاهد= سرفراز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج