۷۰۰۲۸۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

دغدغه نخست نظام، مبارزه با مواد مخدر است

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه این ستاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر تولید فکر و برنامه‌ریزی می‌کنند و سپس به سطوح حاکمیتی ارائه می‌کنند گفت: آثار اقدامات این ستاد در سطح جامعه مشهود و محسوس است.

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه این ستاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر تولید فکر و برنامه‌ریزی می‌کنند و سپس به سطوح حاکمیتی ارائه می‌کنند گفت: آثار اقدامات این ستاد در سطح جامعه مشهود و محسوس است.

علی مویدی در دیدار نوروزی با کارکنان این ستاد با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته خدمتگزار کوچکی در جمع یکایک شما بودم، گفت: در طول ۳۵ خدمتم، ارتباط زیادی با ستاد داشتم اما از ظرفیت‌های خوب آن بی‌اطلاع بودم لیکن در این دو سال از نزدیک به واقعیت‌ها و ارزش‌های نهفته این ستاد پی بردم.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که این ستاد، انسان‌های ارزشمند، تلاشگر و دلسوز دارد که در حوزه مبارزه با مواد مخدر تولید فکر و برنامه‌ریزی می‌کنند و سپس به سطوح حاکمیتی ارائه می‌کنند و آثار آن در سطح جامعه مشهود و محسوس است.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن تشکر از زحمات معاونان دبیر کل ستاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: روزانه با این عزیزان در ارتباط بودم و در تلاش بودیم تا تدابیر، دستورات و رهنمودهای وزیر کشور را به عنوان مامور، اجرایی کنیم.

مویدی بیان داشت: مفتخرم که امروزه ستاد توانسته به جایگاهی ویژه و کاربردی دست یابد، رسیدن به این جایگاه مرهون نقش و تلاش شما و نگاه عالمانه وزیر کشور و دبیرکل ستاد به این حوزه است.

وی بیان داشت: حقیقتا مواد مخدر و مبارزه با آن، در گذشته جزو دغدغه‌های نظام نبود اما امروز دغدغه نخست نظام محسوب می‌شود و دستگاه‌های ملی، استانداران، فرماندهان، بخشداران و دهیاران به حوزه مبارزه با مواد مخدر توجه ویژه‌ای دارند و این مسئله نه تنها دیگر در نقطه صفر مرزی بلکه در روستا، شهر و توسط دستگاه‌های ملی، روسای قوا، ریاست جمهوری و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به عنوان مسئله اول کشور مطرح می‌شود که امری بی‌بدیل و نادر است.

قائم مقام دبیرکل ستاد تصریح کرد: وقتی روسای قوا، وزرا و نمایندگان دستگاه‌های ملی در محضر معظم له حضور می‌یابند نخستین دغدغه ایشان از مسئولان راجع به اعتیاد است.

مویدی با اشاره به رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر که طی سال‌های اخیر از سوی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مطرح شد؛ گفت: این رویکرد در سطح ملی یک اتفاق جدید بود و مسلما آثار خود را در سال‌های آتی در لایه‌های مختلف جامعه نشان خواهد داد و قطعا دستاوردهای بلندی دارد.

وی افزود: شفاف‌سازی آمار و ارقام معتادان در سال گذشته از کارهای بزرگی بود که به دستور وزیر کشور و دبیرکل ستاد انجام شد تا مبنای درستی برای برنامه‌های حوزه اعتیاد باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش دغدغه ی نخست مبارزه با بیکاری و بی پولی و اهمیت به جوان بود تا اونایی هم که سالمن به سمت مواد نرن و مثل اونایی که رفتن نشن.متاسفم فقط همین

    • بدون نام

      خوبه که هنوز نمیدونید چی باید دغدغتون باشه..
      از بدبختی و افسردگی و ناشادی و بیکاری که خیلی ها میرن دنبال این زهر ماری ها

    • بدون نام

      دروغ موادمخدرازکجامیادازافغانستان چطورنمی تونیدبگیرین ... چطورروزی بالای۴۰۰۰هزارافغانی قاچاقی میان ایران وبیکاری وفقرباعث محتاطی میش و۱۰ملیون شغل وبگدجه مملکلت منلبع کشورچرابایدخرج۱۵ملیون افغانی بش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج