جاباما
۷۰۰۳۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طلسم اعزام دخترانِ بسکتبالیست شکسته شد

تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان بعد از چندین بار لغو سفر بالاخره پس از یک روز سرگردانی در فرودگاه، ایران را به مقصد اردن ترک کرد.

ایسنا: اعزام تیم بسکتبال دختران نفت آبادان به مسابقات باشگاهی غرب آسیا که دیروز (دوشنبه) به دلیل مشکلات بین پالایش نفت آبادان و وزارت نفت پس از چندین بار جابه جایی ساعت پرواز لغو شد، با تلاش و پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بسکتبال انجام شد.

پیگیری‌ها و تلاش بیشتر برای اعزام نفت آبادان زمانی جدی‌تر شد که این اطمینان حاصل شد در صورت شرکت نکردن نماینده ایران در این مسابقات، تیم باشگاهی نفت و فدراسیون بسکتبال با جریمه‌های سنگینی روبه‌رو می‌شوند. در نتیجه پس از رایزنی‌های انجام‌شده، اعزام دختران بسکتبالیست نفت قطعی شد.

طلسم اعزام دخترانِ بسکتبالیست شکسته شد

بازیکنان و کادر فنی این تیم که دیشب و پس از لغو سفر، به شهرهای محل سکونت خود برگشته بودند، امروز مجددا خود را به فرودگاه امام خمینی (ره) رساندند و در نهایت این تیم با پرواز ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۱ فروردین، ایران را به مقصد اردن ترک کرد.

نفت آبادان روز بیست و یکم فروردین استراحت می‌کند و از روز بعد به مصاف حریفان خود می‌رود.

کوشا سپهر سبلان دیگر نماینده ایران است که صبح دوشنبه راهی مسابقات شد و ساعت ۱۵ در اولین دیدار خود به مصاف حریف لبنانی می‌رود.

این مسابقات اولین حضور دختران بسکتبالیست ایرانی در رقابت‌های باشگاهی غرب آسیاست که در پی دریافت مجوز رسمی بازی با پوشش اسلامی از طرف فدراسیون جهانی بسکتبال، انجام شده است.

هفت تیم از چهار کشور ایران، اردن، لبنان و فلسطین در دو گروه از ۲۱ تا ۲۵ فروردین با هم به رقابت می‌پردازند و تیم قهرمان راهی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ***

      خدا رو شکر . با ارزوی موفقیت برای دختران سرزمینم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج