۷۰۰۳۹۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

آشنا: دولت صدای خیابان را خواهد شنید

آشنا، مشاور رئیس جمهور گفت: روحانی يك تنش ارزي كوتاه مدت مدت را تبديل به يك فرصت راهبردي براي اصلاح ساختاري بازار ارزی كشور كرد.

جماران: آشنا، مشاور رئیس جمهور گفت: روحانی يك تنش ارزي كوتاه مدت مدت را تبديل به يك فرصت راهبردي براي اصلاح ساختاري بازار ارزی كشور كرد.

وی افزود: ديشب رئيس جمهور با ارائه تحليلي همه جانبه از واقعيات اقتصادی، عوامل و بازيگران مؤثر در تنش ارزي اخير و نقد تجربيات سه دهه گذشته كشور در مواجهه با شرايط مشابه، از مسئولان و مشاوران اقتصادي، بانكي، سياسي, اجتماعي، امنيتي، اطلاعاتي و ارتباطي درخواست كرد ملاحظات و راهكارهاي پيشنهادي خود را با صراحت و دقت بيان كنند.

مشاور رئیس جمهور ادامه داد: ابتدا معاون اول بسته سياستي و اجرايي پيشنهادي را كه حاصل جمع بندي ديدگاهها و تقسيم مسئوليت دستگاههاي ذيربط بود به تفصيل ارائه كرد و سپس حاضران به بيان تبعات احتمالي اين راهكارها و واكنشهاي محتمل بازار و بازيگران پرداختند.

در پايان با نهايي شدن تصميمات، معاون اول مأموريت يافت رؤوس مصوبات را در اسرع وقت به اطلاع عموم برساند و روزانه پايش شرايط بازار را تا رسيدن به ثبات ادامه دهد.

دولت و ملت از اين مرحله هم با اعتماد متقابل با اقتدار عبور حواهند كرد. دولت گفتگو با فعالان اقتصادي، اجتماعي و سياسي را ادامه خواهد داد، صداي خيابان را خواهد شنيد و بيشتر با مردم سخن خواهد گفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • رفیعی نسب

      خواهش میکنم توراخدا کدام صدا رمیخوای بشنوی اقاماهرچی میگمبتر میکنید کدام صدا وقتی مانمیخوایم پول خارجیراکارکنیم وکاریباهاش نداریم چرامیخواین دلار جایگزین یورو کنید مملکتبه بادفنارفت حالا مامخالف پول خارجی هستیم کشککه توراخدا قبول کن

    • علیرضا

      با همچین بازار وحشتناکی درودبر ملت که به هیچ چیز واکنش نشان نمی دهد.ونقش کرولال رابازی می کند .مرحبا به این ملت فهیم.... .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج