جاباما
۷۰۰۴۸۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

«چهارراه استانبول» به سینما‌ها می‌آید

کارگردان فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» گفت که مذاکرات درباره اکران این فیلم سینمایی به پایان رسیده است و «چهارراه استانبول» در اکران دوم نوروز ۹۷ به سینما‌های کشور می‌آید.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی کیایی کارگردان فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره آخرین‌ وضعیت اکران این فیلم سینمایی گفت: در حال بستن قرارداد‌های لازم برای اکران این فیلم هستم و احتمالاً در اکران دوم نوروزی این فیلم سینمایی نمایش خود را در سینما‌های کشور آغاز خواهد کرد.

«چهارراه استانبول» به سینما‌ها می‌آید

وی درباره شانس فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» در گیشه بیان کرد: گیشه اکران فیلم‌، همیشه غیر قابل پیش بینی بوده است، من امیدوارم که این فیلم در گیشه با استقبال خوبی رو به رو شود. در حال حاضر فروش فیلم‌های سینمای ایران در وضعیت متوسط به سر می‌برد. به جای این که یک فیلم پرفروش داشته باشیم، چند فیلم با فروش متوسط رو به بالا داریم که این موضوع، اتفاق بدی نیست.

این کارگردان سینمای ایران درباره تبلیغات این فیلم سینمایی، اظهار کرد: ما در تبلیغات فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» هر آن چیزی که در فیلممان وجود داشته باشد را تبلیغ می‌کنیم، به هیچ عنوان به دنبال این نیستیم که با تبلیغات کاذب برای فیلممان مخاطب جمع کنیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی سال گذشته تولید شده و در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است.

این فیلم داستانی اجتماعی دارد و در میانه داستان با فاجعه پلاسکو گره می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج