جاباما
۷۰۰۴۹۲
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

علت حادثه سانچی، اردیبهشت معلوم می‌شود

چند ماه پس از حادثه تلخ برخورد کشتی نفتکش ایرانی با یک کشتی فله‌بر چینی که به فوت تمام سرنشینان آن منجر شد، سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرد که علل این حادثه در هفته‌های ابتدایی اردیبهشت‌ماه امسال به جمع‌بندی نهایی برسد.

خبرگزاری ایسنا: چند ماه پس از حادثه تلخ برخورد کشتی نفتکش ایرانی با یک کشتی فله‌بر چینی که به فوت تمام سرنشینان آن منجر شد، سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرد که علل این حادثه در هفته‌های ابتدایی اردیبهشت‌ماه امسال به جمع‌بندی نهایی برسد.

براساس اعلام این سازمان سومین جلسه کمیته بررسی علل سانحه سانچی هفته اول اردیبهشت‌ماه در چین برگزار خواهد شد.

در این جلسه نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین و پاناما حاضر هستند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرده که در جریان جلسه پیش‌رو کشورهای عضو درباره‌ی علل این حادثه به نتیجه و جمع‌بندی برسند.

حق‌شناس گفته که با توجه به اطلاعاتی که از دو جعبه سیاه نفتکش سانچی و فله‌بر کریستال استخراج شده و همچنین با مصاحبه‌هایی که با خدمه شناور چینی صورت گرفته، این امید وجود دارد که تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری گزارش نهایی علل این سانحه نهایی شود.

کشتی سانچی در دی‌ماه سال گذشته در حالی که از بندر عسلویه ایران به مقصد کره جنوبی سفر می‌کرد در ۱۶۰ مایلی این بندر با یک کشتی فله‌بر چینی برخورد کرد و در جریان آن ۳۲ خدمه این کشتی جان باختند.

دمای بالا و انفجارهای پی در پی باعث شد امکان امداد رسانی به حادثه دیدگان این کشتی به وجود نیاید تا سانچی پس از چند روز سوختن سرانجام غرق شود.

در طول روزهای پس از حادثه تنها یک گروه امدادی چینی توانستند برای دقایقی کوتاه وارد سانچی شده و جعبه سیاه این نفتکش را بیرون بیاورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی ج

      چرافقط درباره سانچی صحبت میکنیدفله برچینی چه شدفوتی هیچی نداشت آتش نگرفت

    • رضا ف

      علت حادثه سانچی و سقوط هواپیما وتصادفات جاده ای و هربدبختی که داره سرماملت ایران میادمشخص, اون هم بی کفایتی برخی مسوولانمون, والسلام, به هیچ چیز دیگه ای ربطی نداره این اتفاقات

    • رضا ف

      اخه میخوان کشتی سانچی بسازن دوباره یامیخوان علت این حادثه رومشخص کنن که ایقدطولش میدن و هنوزهم میگن تا اردیبهشت علت حادثه مشخص میشه؟ بابا ما ملت ایران ادمیم بخدا, ادمیم

    • بدون نام

      بزارین یه 20 سال دیگه بگین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج