۷۰۰۵۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تمرینات سخت السد برای مقابله با پرسپولیس

تیم فوتبال السد قطر روز دوشنبه در حالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که به دنبال کسب امتیاز از این بازی و صعود به عنوان صدرنشین از این گروه به مرحله بعد است.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال السد قطر آخرین دیدار خود را در گروه مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار خواهد کرد و به همین دلیل تمرینات این تیم به صورت جدی در دوحه در حال برگزاری است.

تمرینات این تیم در روزهای اخیر به صورت تاکتیکی، تکنیکی و بدنی اجرا می‌شود و شاگردان فریرا در بهترین کمپ قطر تمرینات خود را برای رویارویی با شاگردان برانکو در تهران برگزار می‌کنند.

شکل تمرینی تیم السد این را نشان می‌دهد که آنها در سفر به تهران به هیچ عنوان قصد بازنده بودن را ندارند و بدنبال تساوی یا برد در این بازی حساس هستند تا بتوانند موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کنند. شرایط مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ای است که هم پرسپولیس و هم السد به دنبال صدرنشینی در روز پایانی این گروه هستند.

از طرف دیگر کلیه بازیکنان السد در تمرینات روزهای اخیر حضور پیدا کرده‌اند و حتی علی فریدون که مصدوم هم بود حالا به تمرینات بازگشته و به صورت کامل در اختیار تیم قرار دارد.

بازیکنان تیم السد با حضور بازیکنانی چون ژاوی و پورعلی‌گنجی در ورزشگاه آزادی برای امتیاز به میدان خواهند رفت چرا که برنامه‌ریزی آنها برای مرحله بعد به گونه‌ای است که با صدرنشینی در این گروه با وضعیت مطلوبی به مرحله حذفی بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج