۷۰۰۶۰۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

عرضه آیفون‌های جدید با ظرفیت باتری بیشتر

شرکت اپل در زمان مدیریت استیو جابز سالانه یک آیفون به بازار عرضه می کرد. اما پس از او این روند تغییر کرد. نخستین بار در سال ۲۰۱۴ اپل یکباره آیفون ۶و ۶Plus را عرضه کرد. سه سال بعد همزمان آیفون ۸،۸plus و آیفون ایکس عرضه شدند. اکنون تحلیلگران تخمین می زنند اپل در ۲۰۱۸ نیز سه موبایل عرضه کند.

خبرگزاری مهر: یکی از تحلیلگران بازار معتقد است در سال ۲۰۱۸ اپل ۳ آیفون برای فروش عرضه می کند و در آنها از باتری با ظرفیت بیشتر استفاد می شود.

به گزارش بی جی آر، شرکت اپل در زمان مدیریت استیو جابز سالانه یک آیفون به بازار عرضه می کرد. اما پس از او این روند تغییر کرد. نخستین بار در سال ۲۰۱۴ اپل یکباره آیفون ۶و ۶Plus را عرضه کرد. سه سال بعد همزمان آیفون ۸،۸plus و آیفون ایکس عرضه شدند. اکنون تحلیلگران تخمین می زنند اپل در ۲۰۱۸ نیز سه موبایل عرضه کند.

آمیت داریانانی تحلیلگر RBC Capital Markets در یادداشتی جدید ادعا می کند اپل روند عرضه همزمان چند آیفون را ادامه خواهد داد. به اعتقاد او در ۲۰۱۸ میلادی نسخه بعدی آیفون ایکس( احتمالا آیفون ایکس۲) در ابعاد بزرگتر و یک نسخه ارزان قیمت تر از آیفون بزرگتر با نمایشگر ال سی دی ۶.۱ اینچی عرضه می شود.

داریانانی معتقد است آیفون با نمایشگر ال سی دی پرفروش خواهد بود. او در این باره می نویسد: با توجه به رصد کانال های خود معتقدیم احتمالا اپل باتری با ظرفیت بیشتری را در آیفون های جدید به کار می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج