۷۰۰۶۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امتیاز شگفت‌انگیز هواوی میت ۲۰ در AnTuTu

هواوی به تازگی از جدیدترین پرچم‌داران خانواده P خود تحت مدل‌های پی ۲۰، پی ۲۰ پرو و پی ۲۰ پرو پورشه دیزاین رونمایی کرد. اما ظاهرا این شرکت از همین حالا حرکت جدید خود را آغاز نموده است. شایعات حکایت از آن دارند که جانشین گوشی موفق میت ۱۰ به تازگی در نرم‌افزار بنچمارک انتوتو شرکت کرده است.

وبسایت آی تی رسانه - علیرضا سرخیل: هواوی به تازگی از جدیدترین پرچم‌داران خانواده P خود تحت مدل‌های پی ۲۰، پی ۲۰ پرو و پی ۲۰ پرو پورشه دیزاین رونمایی کرد. اما ظاهرا این شرکت از همین حالا حرکت جدید خود را آغاز نموده است. شایعات حکایت از آن دارند که جانشین گوشی موفق میت ۱۰ به تازگی در نرم‌افزار بنچمارک انتوتو شرکت کرده است.

باید اعتراف کرد میت ۲۰ با ثبت امتیاز شگفت‌انگیز ۳۵۶.۹۱۸ در این تست، برای تمامی رقبا خط و نشان کشیده و بالاتر از تمامی هندست‌های موجود در بازار ایستاده است. به نظر می‌رسد این امتیاز خارق‌العاده به وسیله چیپ‌ست جدید شرکت چینی یعنی Kirin ۹۸۰ به دست آمده باشد.

امتیاز شگفت‌انگیز هواوی میت ۲۰ در AnTuTu

امتیاز شگفت‌انگیز هواوی میت ۲۰ در AnTuTu

اگرچه امتیاز بنچمارک چیزی در خصوص ویژگی‌های این چیپ‌ست مشخص نمی‌کند، اما اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که محصول جدید هواوی دارای چهار پردازشگر کورتکس A۷۵ با طراحی ۷ نانومتری خواهد بود. در این پردازنده شاهد حضور نسل دوم NPU خواهیم بود که پردازش امور مربوط به هوش مصنوعی را انجام می‌دهد. کارت گرافیک به کار رفته در این مجموعه نیز بهبود یافته و عملکرد بهتری در مقایسه با کارت گرافیک پردازنده Kirin ۹۷۰ که شاهد عملکردش در گوشی‌های میت ۱۰ و پی ۲۰ بودیم، خواهد داشت.

به احتمال فراوان پرچم‌دار جدید هواوی ترکیب دوربین سه‌گانه موجود در گوشی‌های پی ۲۰ پرو را دارا خواهد بود. اگرچه میت ۲۰ برای حضور در بازار آمریکا مشکلات فراوانی دارد، اما مطمئنا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور موفق آن در بازارهای جهانی خواهیم بود. آخرین شایعات زمان عرضه این گوشی را در فصل پاییز دانسته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج