جاباما
۷۰۰۶۷۴
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

کمیسیون فرهنگی مجلس سراغ قانون ماهواره رفت

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به ضرورت بازبینی قانون ماهواره گفت: در برنامه توسعه چهارم و پنجم تکالیفی برای قانون ماهواره ذکر شده اما اجرایی نشده است.

بانی فیلم: عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به ضرورت بازبینی قانون ماهواره گفت: در برنامه توسعه چهارم و پنجم تکالیفی برای قانون ماهواره ذکر شده اما اجرایی نشده است.

سیدصادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به جلسه کمیته فرهنگی، هنری و رسانه کمیسیون فرهنگی، گفت: جلسه امروز کمیته درباره بررسی قوانین مربوط به ماهواره بود چراکه از زمان وضع این قانون حدود ۳۰ سال گذشته است و بررسی مجددی در این زمینه صورت نگرفته است.

نماینده مردم اردستان در مجلس افزود: کارگروه فرهنگی، هنری و رسانه کمیسیون فرهنگی به دنبال بازبینی این قانون است تا میزان اجرایی شدن این قانون مورد ارزیابی قرار گیرد و نواقص آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه کارگروه کمیته فرهنگی، هنری و رسانه کمیسیون فرهنگی اجرایی شدن قانون ماهواره را بررسی می‌کند، اظهار کرد: برای این منظور از مرکز پژوهش‌های مجلس خواسته شده کارشناسی‌های لازم و تحقیقات میدانی انجام دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه بیان کرد: براساس تحقیقات انجام شده در برنامه توسعه چهارم و پنجم تکالیفی درخصوص این قانون بیان شده اما اجرایی نشده؛ در برنامه ششم توسعه نیز اقدامات لازم درخصوص قانون ماهواره کاملا مسکوت مانده است.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: مقرر است از سازمان‌ها و نهادهایی مانند صدا و سیما و مراکز فرهنگی مرتبط که مخاطب این قانون هستند به کمیته فرهنگی، هنری و رسانه کمیسیون فرهنگی دعوت شوند تا پژوهش‌های لازم انجام شود.

عضو کمیته فرهنگی، هنری و رسانه کمیسیون فرهنگی در پایان افزود: مسئولان مرکز ماهواره صدا و سیما به کمیته دعوت می‌شود تا موضوعات لازم بررسی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      مجلس محترم در قانون استفاده از گیرنده های ماهواره تجدید نظر بکند خیلی از گرفتاری های مردم در رابطه با این گیرنده ها است و تا کنون قانون و نیروی انتظامی برخورد درستی با این موضوع نداشته است بی عفتی ،بی غیرتی ، قتل ، تجاوز به عنف ، طلاق ، همجنس گرایی ، تبلیغ مکاتب عرفانی چرت ، تشویق قوم گرایی ، ایران هراسی ، شیعه هراسی ، دزدی ، شکستن حریم خانواده ، مصرف گرایی ، تجمل گرایی ، اخلال در مد و لباس و تبلیغ بی هویتی و موارد متعدد دیگر ره آورد این نکبتی است که سر بام هر خانه و آپارتمانی خود نمایی می کند راستی طاهرا قانون گذاشته اند که کسی از ماهواره فرد دیگری شکایت کند تا طبق قانون به آن رسیدگی شود واقعا که حالم از این قانون بهم می خورد این دیگه چه قانونی است فرهنگ مردم داغون شد حالا بگردیم ببینیم کی شکایت دارد.

    • بدون نام

      همه‌چیزمملکت اصلاح شدمانده ماهواره ....

    • بدون نام

      هه چیز مملکت درست شد رفتن سراغ ماهواره ! سوژه جدید پیدا شد!!!

    • علیرضا

      ماهواره ، نکات مثبتی دارد که از آن بی اطلاعی ...

    • بدون نام

      اینها هم بیکارند یکی نیست بگه نورچشمی ها بشینید بخورید

    • بدون نام

      داریم میشیم کره شمالی ! /

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج