۷۰۰۶۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آئودی با خودروی الکتریکی در رقابت‌های فرمول E

آئودی در چند سال گذشته به صورت گسترده ای تلاش کرده تا بخش خودروهای الکتریکی خود را نیز به اندازه ماشین های احتراق داخلی قدرتمند کند. این شرکت در سری ماشین های مفهومی e-Tron پنج سال را به تحقیق و توسعه گذراند و پس از ساخت بیست و هفت مدل مفهومی حالا با e-Tron Vision GT به هدف خود رسیده است.

وبسایت سخت افزار: آئودی در چند سال گذشته به صورت گسترده ای تلاش کرده تا بخش خودروهای الکتریکی خود را نیز به اندازه ماشین های احتراق داخلی قدرتمند کند. این شرکت در سری ماشین های مفهومی e-Tron پنج سال را به تحقیق و توسعه گذراند و پس از ساخت بیست و هفت مدل مفهومی حالا با e-Tron Vision GT به هدف خود رسیده است. بر خلاف مدل های قبلی این مدل تنها برای حضور در نمایشگاه ها ساخته نشده و قرار است نشان دهنده قدرت آئودی در مسابقات اتومبیل رانی باشد.

آئودی با خودروی الکتریکی در رقابت‌های فرمول E

Vision GT کاملا الکتریکی است و البته یک پروتوتایپ از آن برای نمایش در مسابقات اتومبیل رانی فرمول E ساخته شده است. آئودی برای قدرت بخشیدن به این ماشین از سه پیشرانه الکتریکی 220 کیلوواتی استفاده کرده که در مجموع قادر به تولید 815 اسب بخار نیرو هستند. همچنین با وجود به کار بردن سه باتری وزن نهایی خودرو تنها 1450 کیلوگرم است که نتیجه آن 562 اسب بخار نیرو به ازای هر تن و شتاب صفر تا صد 2.5 ثانیه ای خواهد بود. نیروی تولید شده از طریق سیستم چهارچرخ متحرک Quattro به آنها انتقال خواهد بود. اگر از علاقمندان به بازی های ویدئویی و به خصوص کنسول پلی استیشن باشید بدون شک این مدل را در بازی گرن توریسمو به یاد خواهید آورد.

آئودی تلاش کرده تغییرات زیادی در طراحی Vision GT ایجاد نکند و ظاهری مشابه با آنچه پیشتر معرفی شده بود تولید نماید. آئودی تا پایان سال 2018 نیز اولین خودروی تمام الکتریکی خود را برای مصرف کنندگان وارد بازار خواهد کرد که انتظار می رود همانند بوگاتی شیرون، مدل جاده ای شده از یک ماشین مفهومی ساخته شده برای بازی های رایانه ای باشد. بر اساس برنامه ریزی ها، e-Tron Vision Gran Turismo هفته آینده در مسابقه فرمول E رم که روز شنبه برگزار می شود وارد پیست خواهد شد و برای اولین بار در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج