۷۰۰۷۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تأمین کمک هزینه‎ درمان قربانی اسیدپاشی در تبریز

نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: اعضای شورای شهر تبریز مصوب کردند تا کلیه‎ی هزینه‎های درمان خانم جلیل‎پور- قربانی اسیدپاشی- را تامین کنند، چرا که هزینه‎ی درمان او زیاد و مدت درمان نیز طولانی است.

خبرگزاری ایسنا: نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: اعضای شورای شهر تبریز مصوب کردند تا کلیه‎ی هزینه‎های درمان خانم جلیل‎پور- قربانی اسیدپاشی- را تامین کنند، چرا که هزینه‎ی درمان او زیاد و مدت درمان نیز طولانی است.

«سونیا اندیش» در حاشیه‎ی ملاقات با «معصومه جلیل‌پور»، قربانی اسید پاشی اخیر با ابراز تأسف از این اتفاق و اظهار همدردی با این بیمار، گفت: جای تأسف است که در قرن ۲۱ شاهد چنین خشونت‎هایی در جامعه هستیم که می‎توان آن را وحشی‌گری در برابر زنان جامعه نامید.

وی با بیان این که کم‎کاری در حوزه‎ی فرهنگ در چنین حادثه‎هایی به چشم می‎خورد، افزود: کار فرهنگی فقط در نصب پوستر و بنر خلاصه نمی‎شود، فرهنگسازی عمومی لازمه‌ی پیشگیری از چنین فجایعی است.

نائب رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به برخی آسیب‌ها در جامعه گفت: متأسفانه ما به کودکان خود یاد نداده‎ایم که قدر و منزلت انسانی خود را به خوبی بشناسند، شکست عشقی و شکست در سایر زمینه‎ها پایان دنیا نبوده و نمی‎توان زندگی را به صورت صفر و صد در نظر گرفت.

اندیش ادامه داد: ازدواج تنها بخشی از زندگی یک فرد است و شکست در آن به معنی شکست در کل زندگی نیست، فرهنگ نادرست روابط دختر و پسر در جامعه زمینه‌ساز چنین حوادث ناگواری می‎شود که به جریحه‌دار شدن عواطف مردم و خراشی بر دل جامعه‎ی زنان منجر می‎شود.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که دستگاه قضایی باید با احکام و مجازات محکم در مقابل این نوع حرکات غیراخلاقی و غیرانسانی بایستد، گفت: برخورد با چنین افراد خاطی باید طوری باشد که مجازات آن‎‌ها، درس عبرتی برای سایر افراد، باشد.

نائب رئیس شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: ما نیز به‌عنوان مسئول، وظیفه داریم تا به این قربانی کمک کرده و با تأمین بخشی از هزینه‎های درمانی، آلام آنان را تا حدودی تسکین دهیم، امیدواریم دستگاه قضایی نیز اشد مجازات را برای افراد خاطی تعیین کند.

اندیش یادآور شد: متأسفانه مشکلات روحی و روانی در جامعه‎ی ما چندان مورد توجه قرار نمی‎گیرد و مشاوره‎های روانشناسی و خانوادگی باید بیش از پیش جدی گرفته شوند تا علل رفتارهای جوانان و نوجوانان و پرخاشگری‎ها مشخص شود که بعدها شاهد تبدیل رفتارهای نادرست به چنین فجایعی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج