۷۰۰۷۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

نماینده مجلس: پاسخگوی مالباختگان اخیر باشید

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار پاسخگویی رئیس کل بانک مرکزی درخصوص مالباختگان موسسات غیرمجاز و نابسامانی بازار ارز شد.

خبرگزاری خانه ملت: نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار پاسخگویی رئیس کل بانک مرکزی درخصوص مالباختگان موسسات غیرمجاز و نابسامانی بازار ارز شد.

قاسم احمد لاشکی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد گفت: عده ای می گویند مقصر آشفتگی بازار ارز آقای سیف و مسئولان اقتصادی دولت نیستند؛ در حالی که اگر این گفته را قبول کنیم مقصر چنین شرایطی تولیدکننده داخلی است که نمی داند در این شرایط تکلیفش چیست.

به گزارش انتخاب؛ نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای سیف باید پاسخگوی مالباختگان موسسات غیرمجاز باشد، افزود: آیا خبر دارید چند نفر از مالباختگان در چند وقت اخیر خودکشی کرده اند؟ وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باید پاسخگو باشند.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به دولت تصریح کرد: بعد از افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم در حقوق کارمندان سازمان امور مالیاتی و ۳۵ درصدی کارمندان وزارت کشور، شنیدیم افزایش ۵۰ درصدی فوق العاده حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی را که در حال تصویب در هیات دولت است. سوال این است که در این میان قشر اضافی فرهنگیان و معلمان هستند؟

احمدی لاشکی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: بحث تنفس جنگل را شنیدیم، حال باید بدانیم که بحث آتش سوزی جنگل ها نیز آسیب جدی به کشور وارد می کند، از این رو باید به دنبال تجهیز امکانات هوایی در چنین بحران هایی باشیم.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان با انتقاد از وضعیت جاده کندوان و یک طرفه شدن این مسیر گفت: یک طرفه شدن این مسیر مشکلاتی را برای مردم بومی ایجاد می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارکنان زیر مجموعه وزادت کشور مثل ثبت احوال و نیروی انتظامی و استانداری و فرمانداریها از اقشار بسیار زحمت کش و با وظایف فوق العاده حساس هستند که تا کنون هم به خاطر این حساسیتها علی رغم تمام مشکلات برای رعایت مسائل فوق اعتراضی مانند برخی مشاغل انجام نداده اند ولی دولت باید به این اقشار توجه بیشتری نماید

    • نسل سوخته

      حالابیاین بگین شماعی زاده ازشغل کثیف پول درآورده بود مصادره کردیم.ایناکارکثیف نیستش؟؟؟؟؟؟؟؟

    • خودم

      اون مؤسسات که دستپخت احمدی نژاد بود

    • sa

      مردم دراین دولت هیچ جایگاهی ندارند شاید به عنوان نردبان یا نون دونی دولتیان باشنداین دولت هرچیزی که موقع تبلیغات انتخابات ومناظره ها میگفتن وروی آن مانور میدادند وباهمین حیله هم رای مردم راجمع کردن عکس آن گفتار رفتارکردنند وهمه چیز را امنیتی کردنداین دولت اگر الان بگوید روز است ما باور نمیکنیم کسی که به مردم خود خیانت کند وامانتی را که مردم با یک قرون دوهزار جمع کرده بودند دیگر کسی به این دولت اعتماد ندارد حتی اگر شده ما پولمان بگندد درون رختخواب به دست این دولت نمیدهیم دروغ کاشتن ویرانی برداشت میکنند

    • بدون نام

      مسولین لطفا رسیدگی کنید،از کل پول فقط ده درصد پول و دادن ودفترچه های ماروهم باطل کردن تا مدرکی دستمون نباشه .یکی از مال باختگان موسسه ولیعصر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج