۷۰۰۷۵۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

نیکلاس کیج می‌تواند یک جوکر عالی باشد؟

نیکولاس کیج (Nicolas Cage) فکر می‌کند که می‌تواند به خوبی نقش شخصیت جوکر (Joker) را ایفا کند. کیج تاکنون ماجراهای خیلی زیادی را با فیلم‌های براساس کتاب‌های مصور داشته است.

سینما گیمفا: نیکولاس کیج (Nicolas Cage) فکر می‌کند که می‌تواند به خوبی نقش شخصیت جوکر (Joker) را ایفا کند. کیج تاکنون ماجراهای خیلی زیادی را با فیلم‌های براساس کتاب‌های مصور داشته است. کیج یکی از طرفداران بزرگ کتاب‌های مصور شخصیت سوپرمن است، تا جایی که نام پسر خودش را کال-ال (Kal-El) گذاشته است؛ همچنین حتما می‌دانید که او در فیلم Superman Lives، نقش شخصیت سوپرمن را ایفا می‌کرد. اما متاسفانه با وجود اینکه فیلم‌نامه‌ی این پروژه چندین بار پیش‌نویس و لباس‌های مختلفی برای شخصیت سوپرمن طراحی شد؛ این پروژه به‌خاطر هزینه‌ی زیاد ساخت آن، از طرف کمپانی برادران وارنر لغو شد. البته اخیرا رویاهای نیکولاس کیج به واقعیت پیوست و قرار شد تا صداگذاری شخصیت سوپرمن در انیمیشن Teen Titans GO! To The Movies را برعهده بگیرد.

نیکلاس کیج می‌تواند یک جوکر عالی باشد؟

او همچنین قرار بود تا نقش‌های دیگری در فیلم‌های ساخته شده براساس کتاب‌های مصور ایفا کند که متاسفانه اغلب آن نقش‌ها نیز لغو شدند، ازجمله این‌نقش‌ها، نقش مترسک (Scarecrow) است که او قرار بود تا در دنباله‌ی فیلم Batman Unchained ایفا کند و این فیلم لغو شد، و به عنوان نمونه‌ای دیگر، او قرار بود تا در فیلم Spider-Man «مرد عنکبوتی» به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi)، نقش گابلین سبز (Green Goblin) را ایفا کند. البته او در نهایت توانست تا در یکی از فیلم‌های شخصیت‌های کتاب‌های مصور ایفای نقش کند؛ او نقش شخصیت معروف روح سوار (Ghost Raider) را در فیلم مربوط به این شخصیت ایفا کرد. درحالی‌که او به خوبی توانست تا این نقش را ایفا کند، ولی هر دو فیلم Ghost Raider نظرات ضعیفی را دریافت کردند.

کیج اخیرا در طی یک مصاحبه که با پایگاه JoBlo داشت، به روزهای بازی در فیلم‌های کتب مصور ابراز علاقه کرد و در طی همین مصاحبه از او سؤال شد که آیا شخصیت دیگری از شخصیت‌های کتاب‌های مصور وجود دارد که کیج علاقه به ایفای نقش او را داشته باشد؟ سپس کیج کمی فکر کرد و پاسخ داد که اگر قرار است تا دوباره به ژانر فیلم‌های کتاب‌های مصور بازگردد، علاقه دارد تا نقش یکی از شخصیت‌های شرور داستان را ایفا کند. او در این مصاحبه چنین گفت:

من فکر می‌کنم آن روزها که من در فیلم‌های کتب مصور ایفای نقش می‌کردم به‌گونه‌ای… من به چیزهای دیگری فکر می‌کنم، ولی من همیشه فکر می‌کردم که به خوبی می‌توانم نقش شخصیت جوکر را ایفا کنم و همیشه فکر می‌کردم که من می‌توانستم نقش یکی از شخصیت‌های شرور فیلم‌های مارول را به‌خوبی ایفا کنم، مثلا فیلم مربوط به شخصیت دکتر دووم (Doctor Doom). ولی برای ایفای نقش شخصیت دکتر دووم، شما باید ماسک مخصوص به او را بپوشید، ولی من فکر می‌کنم که داستان مربوط به این شخصیت می‌تواند جذاب و جالب باشد. به هرحال اگر قرار باشد تا من دوباره به آن سبک فیلم‌های کتاب‌های مصور بازگردم، ترجیح می‌دادم تا نقش یکی از شخصیت‌های شرور را ایفا کنم.

او همچنین در ادامه‌ی این مصاحبه تایید کرد که به خاطر سبک بازیگری‌اش، شخصیت جوکر می‌تواند یکی از بهترین نقش‌ها برای او باشد. او در این‌باره چنین گفت:

این می‌تواند یک اتفاق خوب برای من باشد که حتی بیش از پیش سبک بازیگری خودم را اجرا کنم. به نظرم تجربه‌ی جالبی خواهد بود.

اگر قرار باشد تا نقش شخصیت‌های اصلی داستان‌ها تغییر کند، کیج گزینه‌ی مناسبی برای ایفای نقش شخصیت جوکر است؛ ولی به‌نظر می‌رسد که این نقش برای آینده رزرو شده است و جرد لتو (Jared Leto) هنوز قرار است تا نقش این شخصیت را در فیلم Suicide Squad 2 «جوخه‌ی انتحار ۲» ایفا کند و همچنین در فیلم مخصوص شخصیت جوکر، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) کسی است که احتمالا نقش شخصیت جوکر را ایفا می‌کند.

جوکر احتمالا اکنون مشهورترین شخصیت شرور کتاب‌های مصور در دنیا است و بازیگرانی چون جک نیکلسون (Jack Nicholson)، مارک همیل (Mark Hamill)، هیت لجر (Heath Ledger) و سزار رومرو (Cesar Romero) کسانی هستند که تاکنون نقش این شخصیت را در فیلم‌ها و انیمیشن‌های مختلف ایفا کرده‌اند. البته زمانی بود که شایعه شد در فیلم The Dark Knight «شوالیه تاریکی»، قرار است تا از شان پن (Sean Penn) برای ایفای نقش شخصیت جوکر استفاده کنند، ولی بعد از چند وقت پن اعلام کرد که برای این فیلم با او هیچ صحبتی انجام نشده است. شاید اگر فینیکس تصمیم بگیرد که ایفای نقش جوکر برای او مناسب نیست، شانسی برای نیکولاس کیج فراهم شود تا نقش شخصیت جوکر را ایفا کند و در آن صورت بدون توجه به کیفیت این فیلم، کیج احتمالا ایفای این نقش را قبول خواهد کرد و آن‌را می‌پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج