۷۰۰۸۶۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

نماینده مجلس: به شعور مردم احترام بگذاریم

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد ظرفیت لازم در پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد و گفت: باید به شعور مردم احترام بگذاریم تا داوطلبانه به پیام رسان های داخلی منتقل شوند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد ظرفیت لازم در پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد و گفت: باید به شعور مردم احترام بگذاریم تا داوطلبانه به پیام رسان های داخلی منتقل شوند.

مرتضی صفاری نطنزی در نشست علنی امروز -سه شنبه - مجلس علنی شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت: جامعه ما در سطح ملی و بین المللی با چالش هایی روبه رو است که لازم است دولت و مسوولان پیش‌بینی و آمادگی لازم در کشور را داشته باشند تا با توجه به دشمنی هایی که دشمنان قسم خورده کشور دنبال می کنند در فضای آرام بتوانیم مسائل و مشکلات را حل و فصل کنیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع فضای مجازی به خصوص بحث فیلترینگ تلگرام این روزها در مجلس و در جامعه به شکل گسترده ای مطرح است، تصمیم نظام که به جا و درست است بر این است که از پیام رسان های داخلی استفاده شود.

وی با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون مشترک برای بررسی پیام رسان های داخلی، گفت: فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی گزارش خوبی را در کمیسیون مشترک ارائه کرد، تصور می کنم ما باید به شعور مردم احترام بگذاریم و این مساله را به صورت گسترده تر و بهتر برای مردم تبیین و توجیه کنیم تا مردم داوطلبانه این انتقال را انجام دهند تا با کار ناقص الخلقه مواجه نباشیم و تصمیم نظام در آینده با خدشه همراه نشود.

این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: در این راستا هم در ایجاد ظرفیت لازم در پیام رسان های داخلی و هم در جهت اطمینان بخشی به مردم و حفظ امنیت اطلاعات تلاش شود.

صفاری با اشاره به التهاب بازار ارز و نشست مجلس در این زمینه بیان داشت: این مساله از نگرانی های عمیق مردم است، صرف نظر از محاسبات انجام گرفته در تراز ارزی کشور و تراز مثبت ارزی کشور، نوسانات ناامید کننده ارز حتما از طریق دشمنان کشور دامن زده می شود که عامل نگرانی مردم است.

وی گفت: مردم دارایی های خود را با نرخ ارز می سنجند و با ادامه این روند احتمالا دست به تصمیمات و رفتارهای غیر اقتصادی بزنند که عوارض آن می تواند کل اقتصاد ملی کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به موضوع برجام اشاره کرد و اظهار داشت: با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا سند برجام هر روز مورد هجمه بوده ترکیبی از افراد و مقاماتی که در حاکمیت آمریکا امروز قرار گرفته اند که دشمنی آشکارشان با جمهوری اسلامی اسلامی آینده این سند را در پرده ای از ابهام برده است.

صفاری نطنزی تاکید کرد: براساس اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در آینده نزدیک احتمالا آنها از این توافق خارج خواهند شد، دولت و دستگاه سیاست خارجی باید پیش بینی لازم برای مقابله با این حرکت را داشته باشد، این امر

نیازمند پیش بینی و آماده سازی فضای لازم هم در جامعه و هم در سطح بین المللی است.

وی توصیه کرد: دستگاه دیپلماسی باید رایزنی لازم را در صحنه های بین المللی و جهانی و به خصوص با کشورهایی که به برجام متعهد بودند را داشته باشد اما تحرک لازم دیپلماسی در این زمینه دیده نمی شود، باید در صحنه بین المللی طوری فضاسازی و بستر سازی شود که هزینه تصمیم آمریکا بالا رود.

نماینده مرم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران آب در دنیا و کشور گفت: این کم آبی در فلات مرکزی و استان اصفهان جدی تر است، میزان بارندگی در منطقه شدیدا کاهش یافته است، ذخایر آب استان هشدار دهنده است، وزارت نیرو باید طرح ضربتی در این زمینه داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم تحمل بی آبی را برای چند ساعت بیشتر نخواهند داشت قبل از این که مردم را در خیابان ها ببینیم نسبت به تامین آب شرب تدبیری شود، این کم آبی در شهرستان های از شرایط بدتری برخوردار است، کارگروه ملی سازگاری با کم آبی تا زمان است چاره ای بیاندیشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی که شعار اقتصادی سال است، باید با یک برنامه و راهکار جدی همراه باشد، تجربیاتی در این رابطه در کشورهای دیگر هست، بنابراین برای عملی شدن این کار حتما باید برنامه مدونی بین دستگاهی طراحی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اشاره به نامه تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برخی امور درست عمل نمی کند در حوزه انتخابیه اینجانب مردم با سرقت های مکرر مواجه هستند همچنین برخورد نیروی انتظامی با اتباع خارجی ایجاد نگرانی و نارضایتی می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم!!!

    • ناشناس

      مگه مردم واسشون مهمند اگر اهمیتی داشت این حال وروز مملکت نبود !!!!!

    • رفیعی

      نه کیگفته ماباارز زندگی میکنیم ان خودشمایین که دوست دارین همه چی ربط میدن به ارز ودلار به شعور مردم ما راول کنید کارشما همش فیلتر مردنه یهوبیابگو ما خفه بشویم دررابطه باتبعه خارجی وچه میدونم حرف زیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج