جاباما
۷۰۰۹۷۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ تلگرام نه، صندوق رای فیلتر شود!

امیرحسین میراسماعیلی در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: زمزمه‌های فیلتر تلگرام هر روز پررنگ‌تر از روز قبل می‌شود و دیروز مشاهده شد که رییس کل بانک مرکزی هم یک لحظه از غار تنهایی خود بیرون آمد و اعلام کرد که «گرون شدن دلار تقصیر تلگرامه» که سپس نمایندگان مجلس در صحن علنی بر سر او ریختند و او مجبور شد مجددا به درون غارش برود.

امیرحسین میراسماعیلی در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: زمزمه‌های فیلتر تلگرام هر روز پررنگ‌تر از روز قبل می‌شود و دیروز مشاهده شد که رییس کل بانک مرکزی هم یک لحظه از غار تنهایی خود بیرون آمد و اعلام کرد که «گرون شدن دلار تقصیر تلگرامه» که سپس نمایندگان مجلس در صحن علنی بر سر او ریختند و او مجبور شد مجددا به درون غارش برود. خب حالا که دولتمردان هم نسبت به فیلتر تلگرام بی‌میل نیستند اینجانب پیشنهاداتی را جهت اجرای فیلترینگ در حوزه‌های دیگر ارائه می‌کنم تا ان‌شاءالله کل سوراخ سنبه‌های مملکت بسته شود و بن‌سلمان و پدرجد بن‌سلمان نیز اجازه نفوذ و اختلال در سیستم بانکی و ارزی و عرضی و قدی ما را نداشته باشند.

پیشنهاد اول فیلتر خیابان‌هاست تا دیگر مردم نتوانند در مقابل صرافی‌ها صف بکشند و دلار بخرند. اصلا تمام مشکلات از همین خیابان آغاز می‌شود و اگر مردم را در خانه حبس کنند دیگر کسی می‌تواند از جعبه مخابرات بالا برود و درخواست‌های خطرناکش را فریاد بزند؟

پیشنهاد دوم فیلتر معده تمام شهروندان است. وقتی طبق آمار یک‌سوم مردم کشورمان زیر خط فقر هستند و نان برای سیر کردن‌شان موجود نیست، خب باید از چیزهای دیگر برای سیر کردن‌شان استفاده شود. پس معده‌هایشان را فیلتر کنید تا دیگر گرسنه نشوند و مسوولان مجبور نشوند حق آقازاده‌های خود را در شکم این شهروندان ناسپاس و همیشه معترض بریزند.

پیشنهاد سوم فیلتر تمام تکنولوژی‌های موجود در بازار و بازگشت به عصر باشکوه پارینه‌سنگی است. وقتی با دود می‌شود دوست‌تان را از خالی بودن منزل‌تان آگاه کنید دیگر چرا اینترنت و موبایل و تلگرام؟ فایده این فیلترینگ هم این است که شما دیگر از طریق فضای مجازی نمی‌توانید از حال دوست‌تان باخبر شوید و مجبورید تا دیداری حضوری داشته باشید که همین دیدارهای حضوری هم ان‌شاءالله مقدمه‌ای برای ازدیاد جمعیت خواهد بود.

پیشنهاد آخر هم فیلتر صندوق‌های انتخابات است. مردم رای بدهند که چه؟ دوباره بیایند چنین شورای شهری را در تهران انتخاب کنند که نتیجه‌اش انتخاب محمدعلی نجفی بشود و مسوولان بالا مجبور شوند ساعت ۱۱ شب از خواب بیدار شوند و او را به دادسرا احضار کنند و حکم اخراجش را بگذارند کف دستش؟

خلاصه اینکه اجرای تمام این فیلترها ضروری به نظر می‌رسد و اگر اجرا شود دیگر مثل روز گذشته کسی نمی‌تواند از معاون اول رییس‌جمهور بپرسد چرا دلار ۴۲۰۰ تومان نشده و همچنان ۵۸۰۰ تومان است! اصلا مسوولان دل‌شان می‌خواهد دلار بشود ۱۰ هزار تومان، کشور خودشان است، به من و شما چه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نشدین با رای مردم و خر کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج