جاباما
۷۰۱۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آخرین وضعیت پرونده دزد اکتشافات وزارت نفت

وزیر نفت، گفت: قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور به من اعلام کرد که مقدار زیادی اجناس جدید از دزد اکتشافات وزارتخانه پیدا شده است.

خبرگزاری خانه ملت: وزیر نفت، گفت: قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور به من اعلام کرد که مقدار زیادی اجناس جدید از دزد اکتشافات وزارتخانه پیدا شده است.

بیژن نامدار زنگنه در تشریح آخرین وضعیت دزد اکتشافات وزارت نفت، گفت: این فرد هنوز دستگیر نشده اما اموال جدیدی از وی کشف شده است که روز شنبه قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور به من اعلام کرد که مقدار زیادی اجناس جدید از این فرد پیدا شده است.

وزیر نفت با بیان اینکه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ما به این موضوع خوب ورود کرده اند، افزود: تا زمانی که حکم قاضی داده نشده این اموال توقیف است.

هیچ رقم جدیدی از بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پرداخت نشده است

وی ادامه داد: این اموال زمانی به اکتشافات باز می گردد که قاضی حکم نهایی را صادر کند و پس از آن اموال طبق ترتیبات قانونی فروخته شود و پول آن به خزانه وزارت نفت بازگردد.

وزیر نفت، در تشریح آخرین وضعیت بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت، تصریح کرد: هیچ رقم جدیدی از بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پرداخت نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشالا چه خبر است دوزدی پشت دوزدی ان هم توسط کی وچه کسانی سران قدرت وروسای ان ارگان این را میگوییند کشور بخدا بس که این واژاها را شنیده ایم عادت کرده ایم صبح که چشم باز میکنیم منتظریم ببینیم گند چه کسی وچه سازمانی در میاید ... وهرکس از راه برسد که کمی اسم ورسم داشته باشد باید هم این اختلاصها ودوزدیها انجام بگیرد همه تصمیم بگیر قلدر شده ان دلار طلا مواد غذایی اجارها همه دست خودتان است وما ملت سیاه روز شده ایم عروسک دست شما ببرید بخورید پنهان کنید وبنشینید شاهد از هم پاچیدن خانوادها بیکاری گرانی گداییی ملت باشید افرین به این مسولین مسلمان مخصوصا دولت نا امید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج