جاباما
۷۰۱۰۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عکاسی پرتره به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام از زمان معرفی مشخصه‌ی «استوری» در آگوست ۲۰۱۶، همواره قابلیت‌های جدیدی را برای آن ارائه داده است. یکی از این قابلیت‌های جدید، حالت پرتره است.

وبسایت دیجی‌کالامگ - یوسف اسفندیاری: اینستاگرام از زمان معرفی مشخصه‌ی «استوری» در آگوست ۲۰۱۶، همواره قابلیت‌های جدیدی را برای آن ارائه داده است. یکی از این قابلیت‌های جدید، حالت پرتره است.

عکاسی پرتره به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد

آیفون‌های بعد از آیفون ۶ اس از حالت پرتره‌ی استوری‌ها پشتیبانی می‌کنند.

با توجه به محبوبیت فزاینده‌ی حالت بوکه (مات شدن پس‌زمینه)، اینستاگرام تصمیم گرفته این حالت را در استوری‌هایش هم به ارمغان بیاورد. البته در حال حاضر این مشخصه‌ی اینستاگرام تنها در تعدادی از گوشی‌ها قابل اجرا است. اینستاگرام این ویژگی را با کمک هوش مصنوعی امکان‌پذیر کرده که با شناسایی چهره می‌توانند حالت بوکه‌ی مصنوعی را عملی کنند. این حالت تنها برای دوربین اصلی نیست و با استفاده از دوربین سلفی هم می‌توان از آن بهره برد. علاوه بر این کاربران در هنگام ضبط ویدیو هم می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که اینستاگرام معرفی کرده، ویژگی نام بردن از کاربران از طریق استیکر است. تا حالا، برای اینکه بتوانید نام دوستی را در استیکری تگ کنید، باید نام کاربری فرد مذکور را می‌نوشتید. اما حالا با استیکر و بدون نیاز به نوشتن، می‌توانید دوستان خود را تگ کنید که جلوه‌ی زیباتری به استوری‌ها می‌بخشد.

این دو مشخصه‌ی جدید از جمله قابلیت‌های جدید نسخه‌ی ۳۹ اینستاگرام محسوب می‌شوند که امروز در اپ استور و گوگل پلی عرضه می‌شود. از لحاظ پشتیبانی گوشی‌ها هم بنا به گفته‌ی اینستاگرام، آیفون‌های بعد از آیفون ۶ اس از حالت پرتره‌ی استوری‌ها پشتیبانی می‌کنند و در مورد گوشی‌های اندرویدی هم هنوز خبر مشخصی اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج