۷۰۱۱۲۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

رای به استعفای نجفی در نشست سعدآباد؟!

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: تصمیم در خصوص استعفای شهردار تهران در سعدآباد اتخاذ و برای اجرا به شهردار و شورای شهر تهران اعلام شد.

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته ۱۶ فروردین ۹۷ جلسه‌ای در سعدآباد با حضور حسن روحانی، سیدمحمد خاتمی، علی‌اکبر ناطق‌نوری، اسحاق جهانگیری و سیدحسن خمینی برگزار شد و موضوع استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه پیشنهادات و راهکارهای متفاوتی برای این موضوع ارائه شده و در نهایت جمع‌بندی جلسه بر این شده که دیگر باقی ماندن آقای نجفی در شهرداری تهران به صلاح‌ آنها نیست و در واقع اصل تصمیم برای اینکه نجفی دیگر شهردار نباشد در این جلسه اتخاذ شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: تصمیم اتخاذ شده در نشست سعدآباد به محمدعلی نجفی و شورای شهر ابلاغ می‌شود و متعاقب آن روز گذشته شهردار تهران استعفای خود را اعلام می‌کند و شورای شهر تهران نیز آن را قبول می‌کند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: اینکه برخی افراد می‌گویند که استعفای آقای نجفی به خاطر تذکر یا دخالت دادستان در این موضوع بوده واقعیت ندارد.

وی در پایان گفت: همچنین کسانی که بحث حاکمیت دوگانه را مطرح می‌کنند و یا به عبارتی دخالت حاکمیت در عزل و نصب شهردار را مطرح می‌کنند معلوم است که اطلاعی به طور دقیق ندارند که تصمیم‌گیری در این باره در جای دیگری انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا الان یکبار نشده که این آقای حاجب دلیگانی حرفی زده باشه که واقعیت داشته باشد واقعا به عنوان یک نماینده چطور میتونه این همه حرفهای بی ربط بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج