۷۰۱۱۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کوتاکو: پلی‌استیشن ۵ زودتر از ۲۰۲۰ عرضه نمی‌شود

شایعات مختلفی در طول ماه گذشته درباره‌ی کنسول بازی بعدی سونی منتشر شده‌اند؛ شایعاتی که از وجود کنسول پلی‌استیشن۵ خبر می‌دهند. با این حال، به نظر می‌رسد که قرار نیست به این زودی‌ها شاهد عرضه‌ی این کنسول باشیم. طبق اطلاعاتی که خبرگزاری کوتاکو منتشر کرده است، زودتر از سال ۲۰۲۰ کنسول بعدی سونی وارد بازار نخواهد شد.

وبسایت دیجی‌کالامگ - امیرحسین میرزایی: شایعات مختلفی در طول ماه گذشته درباره‌ی کنسول بازی بعدی سونی منتشر شده‌اند؛ شایعاتی که از وجود کنسول پلی‌استیشن۵ خبر می‌دهند. با این حال، به نظر می‌رسد که قرار نیست به این زودی‌ها شاهد عرضه‌ی این کنسول باشیم. طبق اطلاعاتی که خبرگزاری کوتاکو منتشر کرده است، زودتر از سال ۲۰۲۰ کنسول بعدی سونی وارد بازار نخواهد شد.

خبرگزاری کوتاکو (Kotaku) که منابع موثقی دارد و اطلاعات ارایه شده از سوی آن، معمولا درست از آب درآمده‌اند، با شرکت‌های بازی‌سازی و بازی‌سازهای مختلفی صحبت کرده است. کوتاکو از بازی‌سازها درباره‌ی نسل بعدی کنسول‌های بازی پرسیده است.

در مطلب کوتاکو آمده است: «از آن همه افرادی که درباره‌ی نسل بعدی از آن‌ها پرسیدیم، فقط دو نفر گفتند که از برنامه‌های سونی برای کنسول بعدی این شرکت خبر دارند.»

کوتاکو ادامه داده است: «آن دو نفر هم به ما گفتند که پلی‌استیشن بعدی احتمالا در سال ۲۰۱۹ هم عرضه نمی‌شود، چه برسد به سال ۲۰۱۸. البته به این موضوع هم اشاره کردند که برنامه‌های سونی ممکن به عقب و جلو بیافتد.»

بیشتر بازی‌سازهایی که کوتاکو با آن‌ها صحبت کرده بود، اصلا درباره‌ی پلی‌استیشن بعدی چیزی نشنیده بودند. کوتاکو می‌گوید برخی از این افراد حتی در استودیوهای خود سونی مشغول به کار روی بازی‌هایی هستند که در سال ۲۰۱۹ یا پس از آن عرضه می‌شوند.

ارتقا کنسول‌های بازی در میان نسل آن‌ها، یعنی عرضه‌ی دو کنسول پلی‌استیشن۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس، عمر نسل هشتم کنسول‌ها را ارتقا داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج