جاباما
۷۰۱۲۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده: بضاعت استقلال همین بود

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان این تیم در بازی مقابل سئول راضی است، اعلام کرد بازیکنان این تیم هرچه داشتند در زمین گذاشتند و جا دارد از آنها و امیر قلعه‌نویی تشکر کند. وی همچنین گفت: تا آخر فصل یک جام می‌گیریم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم که از استقلال بروم یا خیر!

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان این تیم در بازی مقابل سئول راضی است، اعلام کرد بازیکنان این تیم هرچه داشتند در زمین گذاشتند و جا دارد از آنها و امیر قلعه‌نویی تشکر کند. وی همچنین گفت: تا آخر فصل یک جام می‌گیریم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم که از استقلال بروم یا خیر!

علی فتح‌‌الله‌زاده پس از تساوی تیم فوتبال استقلال برابر اف‌سی سئول کره‌جنوبی و بازماندن نماینده ایران از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: از بازی بازیکنان استقلال راضی بودم. بضاعت ما امسال همین بود و موفق شدیم تا مرحله نیمه نهایی بالا بیاییم.

وی تاکید کرد: از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تشکر می‌کنم. همچنین از بازیکنان هم ممنون هستم زیرا آنها هر چه داشتند امروز در زمین مسابقه گذاشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان با بیان اینکه داوری این مسابقه مشکلی نداشته است، گفت: از حالا باید به دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا که امسال برگزار می‌شود، توجه کنیم و با یک تیم منسجم به این مسابقات برویم و بتوانیم نتایج این دوره را جبران کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: من ابتدا باید از جامعه رسانه‌ای و مطبوعات تشکر کنم، بخصوص اینکه این هفته ملی فکر کردند و به استقلال روحیه دادند. تیم ما در این مسابقه بالغ بر ۱۰ موقعیت داشت که بازیکنان از آن استفاده نکردند. البته این هم طبیعی بود چون آنها زیر فشار زدن ۴ گل بدند و استرس داشتند.

فتح‌‌الله‌زاده افزود: کسب عنوان سومی در آسیا هم با توجه به امکاناتی که دیگر تیم‌های آسیایی بخصص در غرب آسیا، کم نیست. تیم‌هایی مثل لخویا، الریان و ... با آن امکانات خیلی زود از مسابقات کنار رفتند. کارنامه استقلال تا اینجای کار بد نبود. البته می‌توانستیم به فینال برسیم. کمی بدشانس بودیم چون اگر در کره یک گل کمتر می‌خوردیم قطعا الان می‌توانستیم به فینال برویم. در هر صورت تمام این مسابقات برای ما تجربه است.

وی همچنین تاکید کرد: ما در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم چون مسابقات آسیایی را یکبار دیگر در پیش داریم. باید تیم را تقویت کنیم تا یک جام بیاوریم. ما امروز شرمنده هواداران شدیم. همین که آنها بعد از تساوی تیم را تشویق کردند، شرمنده شدیم و امیدواریم در مسابقات دوره بعد جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه "صحبت‌هایی مبنی بر برکناری‌اش در هفته‌های اخیر به گوش رسیده است"، تصریح کرد: ما تا آخر فصل یک جام می‌گیریم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم که از استقلال بروم یا خیر!

وی درباره جایگاه استقلال در لیگ برتر هم گفت: ما همچنان در لیگ برتر مدعی هستیم. تا الان درگیر مسابقات آسیایی بودیم و از حالا روی مسابقات لیگ تمرکز خواهیم کرد.

فتح‌‌الله‌زاده همچنین از تامین منابع مالی و حل شدن تدریجی مشکلات مالی خبر داد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی و در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اف‌سی سئول کره‌‌جنوبی رفت و با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شد. با این نتیجه استقلال از رسیدن به فینال بازماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      نه اگه ترکی و قهرمانی بودن تیم بهتر عمل میکرد.

    • بدون نام

      Ta dirooz ke harf az ghahremani mizadid hala bezaatetoon hamine!!???
      Bezaate shoma daste 3ena ghahremaniye asia
      Ha ha ha ha

      پاسخ ها

      • همراه آبی

        استقلال نیازی به قهرمانی توی آسیا نداره چون 2بار قهرمان آسیا شده.اونایی که حتی سهمیه آسیا هم نمیتونن بگیرن و حسرت به دل موندن اگه عرضه دارن سهمیه آسیا بگیرن نیازی نیس مثه استقلال با غیرت برای فوتبال ایران آبروداری کنن. ها ها ها ها

    • بدون نام

      Ta dirooz ke harf az ghahremani mizadid hala bezaatetoon hamine!!???
      Bezaate shoma daste 3ena ghahremaniye asia
      Ha ha ha ha

    • بدون نام

      تا اینجا هم شانسی اومدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج