۷۰۱۲۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حذف اکانت‌های مرتبط با روسیه در Reddit

شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار Reddit روز سه‌شنبه اعلام کرد که صدها حساب کاربری و صفحه مجازی را که به کمپین‌های روسی به منظور انتشار اخبار کذب و دروغین مرتبط بودند، شناسایی و حذف کرده است.

خبرگزاری ایسنا: شبکه اجتماعی Reddit اعلام کرد که ۹۴۴ حساب کاربری و صفحه مجازی مرتبط با روسیه را در پلت‌فرم خود مسدود کرده است.

به گزارش وب سایت سی نت، شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار Reddit روز سه‌شنبه اعلام کرد که صدها حساب کاربری و صفحه مجازی را که به کمپین‌های روسی به منظور انتشار اخبار کذب و دروغین مرتبط بودند، شناسایی و حذف کرده است.

این شبکه اجتماعی در گزارش شفاف‌سازی سالانه خود به تازگی عنوان کرده است که ۹۴۴ صفحه و حساب کاربری مشکوک را با همکاری آژانس تحقیقات اینترنتی تحت بررسی و نظارت دقیق قرار داده است که بعد از بررسی‌ها، مشخص شده که این کاربران با افراد و کمپین‌های انتشار اخبار دروغین و کذب در شبکه‌های اجتماعی جهان همکاری و ارتباط داشته‌اند.

استیو هافمن - مدیر ارشد اجرایی شبکه اجتماعی Reddit - دو ماه پیش در ماه مارس از بازرسی‌های کنگره ایالات متحده آمریکا بر فعالیت‌های reddit مبنی بر دست داشتن در مداخلات سیاسی روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داده بود.

وی همچنین اظهار کرده که صدها اکانت و حساب کاربری در Reddit حتی قبل از برگزاری انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا نیز به علت نقض قوانین و مقررات شبکه‌های اجتماعی حذف و مسدود شده بودند.

اما بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایالت متحده آمریکا در سال ۲۰۱۶ که در آن دونالد ترامپ پیروز میدان شد، سخت‌گیری‌ها بر شبکه‌های اجتماعی تشدید شد چراکه بسیاری از مقامات دولت آمریکا بر این باور بودند که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگی در انتشار اخبار کذب و دروغین و همچنین تغییر عقاید مردم در جریان رای گیری داشتند.

آنها بارها روسیه و کمپین‌های تحت حمایت دولت روسیه را به دخالت در امور سیاسی و داخلی آمریکا متهم کردند و تمامی شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیس بوک و گوگل نیز از آن پس مجبور شدند با انتشار گزارش‌های شفاف‌سازی خود، تمامی حساب‌های کاربری مشکوک را شناسایی و درصورت لزوم، حذف کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج