۷۰۱۳۰۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پس‌لرزه ارزی در بازار مسکن احساس شد

خانه ملت به نقل از عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس نوشت: تنش های ارزی در بازار مسکن احساس شده است.مجلس برای کمک به دولت در راستای تنظیم بازار ارز و بازارهای موازی آن اعلام آمادگی کرده است.

خانه ملت به نقل از عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس نوشت: تنش های ارزی در بازار مسکن احساس شده است.مجلس برای کمک به دولت در راستای تنظیم بازار ارز و بازارهای موازی آن اعلام آمادگی کرده است.

حسین نیازآذری با اشاره به وضعیت فعلی بازار مسکن در پی تنش های ارزی اخیر، گفت: به طور حتم تنش های ارزی در بازار مسکن احساس شده و به نوسان قیمتی در آن منجر می شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت مدیریت بازار ارز از سوی دولت، تصریح کرد: نوسانات گاه و بیگاه ارز بازارهای موازی را درگیر تنش های قیمتی و رشد یک باره نرخ ها می کند.

نوسانات ارز به نفع کلیت اقتصاد کشور نیست

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه وضعیت فعلی ارز به نفع کلیت اقتصاد کشور نیست، گفت: نظارت جدی بر بازار و رعایت قانون از مولفه هایی است که از نوسانات قیمتی جلوگیری خواهد کرد.

نیازآذری با اشاره به اعلام آمادگی مجلس برای کمک به دولت در راستای تنظیم بازار ارز و بازارهای موازی، افزود: در این زمینه حتی اگر نیاز به اصلاح قانون یا وضع قوانین جدید باشیم باز هم مجلس می تواند این نیاز را برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه قبل از تنش ارزی نیز بازار مسکن از التهاب قیمتی در رنج بود، تصریح کرد: در روزهای اخیر و با گرانی ارز حباب قیمت مسکن بزرگ تر از قبل نیز شد.

امیدواریم بازارهای موازی ارز نیز به ثبات قیمتی برسند

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: با وعده دولت مبنی بر نگه داشتن نرخ ارز در مرز ۴۲۰۰ تومان امیدواریم بازارهای موازی نیز به ثبات قیمتی نزدیک شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید با ادامه فعالیت های سلسله وار مسئولان در حوزه مسکن بی ثباتی نرخ ها کاهش یافته و به سمت و سوی کوچک شدن حباب قیمت ها حرکت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام ماهیچوقت پیشگیری نمی کنیم فقط دنبال درمانیم درتمام مسائل زلزله مسکن دلار وووو انگار خوابیم نمیتوانیم یک تخم مرغ راثابت نگه داریم برای اینکه یک سری از مسئولین خودشان کارهای اقتصادی میکنند .نگذاریم خون شهدا پایمال شود.

    • طلا

      خداییش فکر کنید
      اخه مگر مردم بچه هستند خود دولتی ها با رانتهای کلان دارند با ملت کاسبی میکنند و پوله زحمتهای ملت بدبخت رو با دوتا حرکت میکشن بالا
      مگر تعرفه خوردوهای خارجی رو یادمون رفته

    • بدون نام

      وقتی قیمت دلار کاذب میره بالا سریع خبر پس لرزه ارزی برای بالا بردن قیمت مسکن میدهند، حالا که دلار امد پایین باید قیمت کاذب مسکن بیاد پایین تا از رکود خارج شود، دیگر این پس لرزه دلار کدامه که میخوای دوباره قیمت مسکن را کاذبتر و رکودتر بکنی و به منفعت کاذب برسید.

    • بدون نام

      وقتی توان خرید مسکن نباشه قیمت بالا نمیره ولی با خبرهای منفعتی و تبلیغاتی و چندمنظوره پس لرزه ایجاد میکنید و قیمت مسکن را رکودی و کاذب بالا میبرید، که باعثش خودتان هستید نه دلار و یا هر چیز دیگری.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج