۷۰۱۳۱۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خاتمه گوگل به فروش گوشی‌های نسل اول پیکسل

در سال ۲۰۱۶ گوگل اولین نسل از گوشی‌های هوشمند پیکسل را در دو مدل پیکسل و پیکسل ایکس ال، به عنوان اولین گوشی‌های مستقل خود رونمایی کرد و با اینکه تولیدکننده‌ی این دستگاه ها شرکت اچ‌تی‌سی بود، در نهایت به اسم گوشی‌های ساخت گوگل تمام شدند.

وبسایت سخت افزار - شاهین رفوئی: در سال ۲۰۱۶ گوگل اولین نسل از گوشی‌های هوشمند پیکسل را در دو مدل پیکسل و پیکسل ایکس ال، به عنوان اولین گوشی‌های مستقل خود رونمایی کرد و با اینکه تولیدکننده‌ی این دستگاه ها شرکت اچ‌تی‌سی بود، در نهایت به اسم گوشی‌های ساخت گوگل تمام شدند. گوشی‌هایی که فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و با وجود مشکلات متعددی که داشتند، باز هم توانستند نظر بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کنند. گوگل هم متقاعد به تولید نسل‌های بعدی این گوشی‌ها شد و سال قبل نسل دوم آنها را روانه‌ی بازار کرد. حالا بعد از گذشت کمتر از دو سال از معرفی نسل ابتدایی گوشی‌های گوگل پیکسل، این شرکت فروش آنها را متوقف کرده است. روز گذشته گوگل اقدام به حذف دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال از سایت فروشگاهی خود کرد و سپس رسما اعلام کرد که فروش پیکسل و پیکسل ایکس ال را خاتمه داده است.

در عوض این دو گوشی که به هر حال با معرفی نسل دوم، پرچمداران قدیمی گوگل محسوب میشوند، به کاربران خرید پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال توسط گوگل توصیه میشود. البته احتمالا این روند توسط گوگل ادامه خواهد داشت و امسال شاهد معرفی نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند این شرکت باشیم و سال آینده فروش نسل فعلی متوقف خواهد شد و جدیدترین مدل‌ها به مشتریان پیشنهاد خواهد شد. با اینکه گوگل تولید اولین نسل از گوشی‌های پیکسل را متوقف کرده، اما هنوز میتوان از طریق خرده فروشی‌های مختلف مانند آمازون یا BestBuy این گوشی‌ها را سفارش داد. پیکسل نسل اول با قیمت ۳۹۹ دلار و نسخه ی ریفربیشد آن به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش میرسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج