۷۰۱۳۴۵
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

اژه‌ای: در مورد پرونده احمدی‌نژاد حکمتی وجود دارد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در مورد پرونده احمدی‌نژاد گفتم حکمتی است که در آینده نه چندان دور روشن می‌شود و گفتم اگر حکمت آن را بگویم حکمت نیست. در مدت این سه چهار سال هیچ وقت به یاد ندارم که گفته باشم بخاطر مصلحت به پرونده رسیدگی نشده است.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی قوه قضاییه گفت: در مورد پرونده احمدی‌نژاد گفتم حکمتی است که در آینده نه چندان دور روشن می‌شود و گفتم اگر حکمت آن را بگویم حکمت نیست. در مدت این سه چهار سال هیچ وقت به یاد ندارم که گفته باشم بخاطر مصلحت به پرونده رسیدگی نشده است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه درنشست صمیمانه با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: یکی از مواردی که می‌تواند به ما لطمه زیادی بزند دوستی‌های نابجا است؛ دوستی الزاما میل به فرد نیست. دوستی با هر تشکیلات، ساختار و یا فردی اگر بدون دقت و محاسبه باشد می‌تواند برای انسان مضر باشد.

وی با بیان اینکه اگر انسان عیب خودش را ندید آرام آرام خودخواه و خودبزرگ بین می‌شود، گفت: انسان به یکباره، دیکتاتور و مستکبر و خودبزرگ‌بین نمی‌شود‎.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه طولانی شدن پرونده‌های ما به دلیل نظر کارشناسی است، یادآور شد: یکی از این کارشناسی‌ها، کارشناسی‌های پزشکی است. درمورد اینکه نظر پزشک دقیق باشد و لازم به تکرار نباشد باید چه کارکنیم؟ برای توقعی که ازسوی مسئولین هست و توقعی که مردم دارند چه کاری می‌توان انجام داد؟ چه کمکی می‌توانید انجام دهید که این توقع مردم را به میزانی که میسر هست تامین کنیم؟ بیان بعضی از مسائل پرونده‌ها میسر نیست.

وی افزود: بدنبال اصلاح قانون هستیم که اواخر سال گذشته به شورای نگهبان رفت، گفتند ایراد دارد، به مجمع تشخیص مصلحت رفته است در کمیسیون مجمع گفتم این موضوع برای متهم، جامعه و صددرصد برای قاضی و ... مفیداست. اگر من بیان کنم علیه من شکایت می‌کنند که یک مورد شکایت هم شد. در جایی بنده گفتم بله این فردی که شما گفتید دستگیر شده، وی رفته و شکایت کرده و گفته است فلانی آبرویم را برده است‎ ‎.

در ادامه دانشجویی پرسید هر بار پرسیده می‌شود که چرا به پرونده احمدی‌نژاد رسیدگی نشده می‌گویند الان به مصلحت نیست، این مصلحتی که عنوان می‌کنید برخلاف شفافیت است که اژه‌ای پاسخ داد: در مورد پرونده احمدی‌نژاد گفتم حکمتی است که در آینده نه چندان دور روشن می‌شود و گفتم اگر حکمت آن را بگویم حکمت نیست. در مدت این سه چهار سال هیچ وقت به یاد ندارم که گفته باشم بخاطر مصلحت به پرونده رسیدگی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای اژه ای بهتره در مورد خودت یک نظر سنجی از مردم بکنی

    • بدون نام

      بله حکمتش اینه که کسانی که از سرمایه های مملکت مایه گذاشتند و ازش حمایت کردند، هنوز نمی خواهند باور کنند که چقدر اشتباه کردند

    • راد

      واقعا چه‌کسی‌داره احمدی نژاد که برای مردم ایران مشخصه انسانی پاک‌دست است و‌دزد نیست نظر میده شما برو همون‌سوت بلبلی‌را بزن یکی باید بیاد به‌پرونده شما رسیدگی کنه خخخ

    • بدون نام

      به نظر من حکمتش در همان 11روز عزلت و یا بهتر بگم "قهری"ایشان باشد...

    • بدون نام

      اگر حرف بزنه دودمانها به باد میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج