جاباما
۷۰۱۴۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نبنزیا: آمریکا نباید در سوریه اقدام نظامی کند

نماینده روسیه در سازمان ملل در مصاحبه ای هشدار داد: آمریکا نباید در سوریه اقدام نظامی کند؛ تهدیدات آمریکا سطح مقابله را به علت حضور نیروهای ما در سوریه افزایش می دهد.

خبرگزاری مهر: واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین تصریح کرد: آمریکا نباید به اقدام نظامی علیه سوریه دست بزند.

نماینده روسیه در سازمان ملل در اشاره به تهدیدات اخیر واشنگتن علیه سوریه در ادامه این مصاحبه افزود: تهدیدات کاخ سفید علیه سوریه بسیار خطرناک است. تهدیدات آمریکا سطح مقابله را به علت حضور نیروهای ما در سوریه افزایش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مجبور نشویم به خاطر تبعات حادثه ای که ممکن است در سوریه رخ دهد جلسه فوق العاده ای را در شورای امنیت تشکیل دهیم.

شایان ذکر است، نماینده روسیه در سازمان ملل شب گذشته پیش نویس قطعنامه ضد سوری آمریکا را در شورای امنیت وتو کرده بود.

گفتنی است، وزارت دفاع روسیه روز شنبه هفته جاری هشدار داده بود گروه‌های تروریستی «جیش الاسلام» و ارتش آزاد قصد دارند با استفاده از گاز شیمیایی، به شهر دوما در غوطه شرقی دمشق حمله کنند.

لازم به ذکر است، دولت سوریه بر اساس توافق خود با سازمان منع استفاده از تسلیحات شیمیایی در سال ۲۰۱۳، ذخائر اینگونه تسلیحات را تحت نظر بازرسان این سازمان کاملاً نابود کرده بود.

سال گذشته، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با بهانه قرار دادن حمله شیمیایی دولت سوریه به خان شیخون، بیش از ۷۰ موشک به پایگاه هوایی الشعیرات در استان حمص واقع در سوریه شلیک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج